quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben juist gestopt met school vanwege ernstige lichamelijke problemen, waardoor ik dus niet in staat ben om naar de lessen te gaan en stage te lopen.
Dus werken zit er voorlopig ook nog niet in...
Thuiswerken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:07 schreef Sylvana het volgende:
Zoals?
Dat is ook niet echt mogelijk, aangezien ik daar de energie niet voor heb, en ik moet zovaak naar het ziekenhuis, zodat ik die dag niet kan werken, dat ik daarmee niet voldoende zal kunnen verdienen om mn lasten te kunnen betalen.quote:
Sociale werkplaats,thuiswerk, prostitutie (tis toch legaal), hele dagen op spammailtjes klikken en daar geld mee verdienen, callcenter.... er is genoeg maar je bent gewoon een profiteurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:07 schreef Sylvana het volgende:
Zoals?
Nee, lees mn weblog maar, daar staat op wat ik heb. Ik ben gewoon niet in staat om te werken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sociale werkplaats,thuiswerk, prostitutie (tis toch legaal), hele dagen op spammailtjes klikken en daar geld mee verdienen, callcenter.... er is genoeg maar je bent gewoon een profiteur
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, lees mn weblog maar, daar staat op wat ik heb. Ik ben gewoon niet in staat om te werken.
Voorlopig niet tenminste, totdat ik behandeld kan worden en dat helpt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben juist gestopt met school vanwege ernstige lichamelijke problemen, waardoor ik dus niet in staat ben om naar de lessen te gaan en stage te lopen.
Dus werken zit er voorlopig ook nog niet in...
Op het HBO kon dat wel omdat je dat ontvangen geld later moet terugbetalen, omdat je je opleiding niet afgemaakt hebt (tenzij je later weer begint en het toch nominaal afrondt).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben gestopt met mijn opleiding, en ga in september weer verder studeren. Ik heb nu nog geen baan, dus had me gewoon nog niet uitgeschreven op school. Op het HBO heb ik dit ook een keer gehad, en toen heb ik gewoon nog een half jaar stufi gehad, ondanks dat ik niet meer naar school ging. Maar nu belden ze dus van school dat als ik me zelf niet gewoon uitschrijf nu, zij dat wettelijk gaan doen, en dat er dan ook een brief naar de IB-groep toe gaat.Ik betaal wel gewoon nog schoolgeld enzo. Wie kan mij meer vertellen over of dit mag enzo? Want dat lijkt me wel kut, omdat ik dus nog geen baan heb, en zonder inkomsten is lastig leven als je op kamers woont.
Op het HBO kon het dus wel gewoon, ingeschreven staan zonder lessen te volgen, maar op het MBO blijkbaar niet dus?
ik snap je punt, maar uiteindelijk maakt het niet veel uit omdat je maar max 4 jaar stufi kan krijgen ofzo. Dus als ze verder gaat krijgt ze het dan gewoon minder lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig ofzo (en nee dat denk ik niet omdat ik in je fobo keek) ga gewoon werken ervoor, zoals het hoortipv proberen te profiteren
Luie kut dat je bent
Lijkt me belachelijk. Dus het zal wel kunnen jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef Houtspeer het volgende:
Een vriend van me die WO rechten doet gaat stoppen voor 1 feb.
Maar hij komt met het idee dat hij een half jaartje HBO rechten kan doen om vanaf september weer misschien WO te doen. Is dat mogelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |