Nou dan mogen ze nog best aan het scoren gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV wordt met 8 doelpunten verschil kampioen. Hetzelfde aantal doelpunten wat Perez voor PSV heeft gemaakt
Alles is mogelijk, hebben we vorig seizoen ook gezien;)quote:Op zondag 16 maart 2008 17:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze nog best aan het scoren gaan.
Ajax moet nog naar Twente, Groningen en Heerenveen. Da's wel heeeel pittig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik denk eigenlijk dat PSV alleen nog maar uitloopt.
Ajax laat nog meer punten liggen dan PSV, hebben ook een moeilijker programma
Nee, ook als Ajax gewonnen had zou het zelfs bijna onmogelijk zijn. Maar nu is de landstitel definitief voor PSV en al met al niet onverdiend.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Twente, Groningen en Heerenveen. Da's wel heeeel pittig.
Enig voordeel vooa Ajax kan zijn dat PSV nog minstens 2 wedstrijden in de UEFA Cup speelt.
Maar ik zie de Eindhovenaren dit niet meer uit handen geven.
Geen Afellay opgesteld en voor het eerst in 57 wedstrijden geen doelpunten gescoord in een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:52 schreef okee6 het volgende:
Geen Afellay opgesteld en weer de 0 achterinPSV ligt op koers.
Dat zegt meer over Koevermans. Had je geweten als je PSV-fan zou zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Geen Afellay opgesteld en voor het eerst in 57 wedstrijden geen doelpunten gescoord in een thuiswedstrijd.
Ah, je voelt blijkbaar de noodzaak om een sneer naar me te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Koevermans. Had je geweten als je PSV-fan zou zijn geweestBovendien was de gekozen tactiek logisch, gezien het zware programma van de laatste weken, de vertoonde vorm en de ranglijst.
Vorig jaar stonden we 8 punten achter op psv na 29 wedstrijden, dus niks is "beslist"quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:41 schreef DemonCleaner het volgende:
Titelstrijd is wel beslist nu, PSV gaat dit gewoon rustig uitspelen. Vind ook niet dat Ajax een kampioenschap verdient dit jaar. Niet dat PSV geweldig speelt, maar die zijn wel wat verder.
Ja, toen moest PSV nog naar NAC, NEC en Utrecht. Twee van die drie zijn al geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden we 8 punten achter op psv na 29 wedstrijden, dus niks is "beslist"
Het is geen schande als de reeks tegen Ajax gestopt wordt. Ajax had ook eens zo'n reeks, werd volgens mij gestopt tegen RBC (0-0), dat is zuurder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Geen Afellay opgesteld en voor het eerst in 57 wedstrijden geen doelpunten gescoord in een thuiswedstrijd.
Bij Ajax was het een reeks van thuisoverwinningen, die gestopt werd tegen RBC. Werd toen 1-1. Doelpunt Van der Vaart.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is geen schande als de reeks tegen Ajax gestopt wordt. Ajax had ook eens zo'n reeks, werd volgens mij gestopt tegen RBC (0-0), dat is zuurder.
Nee, er was zeker weten een reeks van 2,5 jaar waarin Ajax altijd thuis scoorde. Ik bedoel niet die thuisoverwinningenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij Ajax was het een reeks van thuisoverwinningen, die gestopt werd tegen RBC. Werd toen 1-1. Doelpunt Van der Vaart.
En de Graaf volgens mij aan RBC-kant. Althans dat staat mij dan weer bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij Ajax was het een reeks van thuisoverwinningen, die gestopt werd tegen RBC. Werd toen 1-1. Doelpunt Van der Vaart.
Fout, het was Hellemonsquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En de Graaf volgens mij aan RBC-kant. Althans dat staat mij dan weer bij
Ik kan me geen wedstrijd tussen Ajax en RBC herinneren, waarin het 0-0 werdquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, er was zeker weten een reeks van 2,5 jaar waarin Ajax altijd thuis scoorde. Ik bedoel niet die thuisoverwinningen.
Ik zie Ajax eerder de drie punten pakken bij Twente, Heerenveen en Groningen, om vervolgens punten te laten liggen bij De Graafschap en Heraclesquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef cultheld het volgende:
Ajax krijgt 3 lastige wedstrijden (De Graafschap en Heracles zijn gewoon 6 punten voor Ajax), waarvan ze er 1 waarschijnlijk wel gaan winnen (Heerenveen, want die hebben het vaak lastig tegen Ajax en werden afgedroogd in Amsterdam). Groningen en Twente zie ik nog best winnen van Ajax.
PSV wint denk ik wel van Groningen, NEC en Vitesse, maar gaat het lastig krijgen tegen Heracles (typisch gelijkspel) en Twente.
Ik denk dat PSV op dit moment licht favoriet is voor de titel.
Koop je alleen zo weinig voor in het huidige playoff systeem..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord heeft zowaar goede kansen om 2e te worden.
Ik niet. Ajax gaat thuis redelijk makkelijk winnen van die twee ploegen denk ik. Sinds PSV heeft Ajax al haar thuiswedstrijden eenvoudig over de streep gebracht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zie Ajax eerder de drie punten pakken bij Twente, Heerenveen en Groningen, om vervolgens punten te laten liggen bij De Graafschap en Heracles.
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2. Ajax 30 16 9 5 57 79-40 3. Heerenveen 30 16 6 8 54 76-38 4. Feyenoord 30 16 6 8 54 56-34 5. NAC Breda 30 16 6 8 54 41-35 6. FC Twente 30 14 10 6 52 47-31 7. FC Groningen 30 15 5 10 50 50-48 |
nou ja die speculatie is niet meer nodig aangezien ze van Twente al verloren hebben..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zie Ajax eerder de drie punten pakken bij Twente, Heerenveen en Groningen, om vervolgens punten te laten liggen bij De Graafschap en Heracles.
Week erop ook nog Groningen-NACquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
En beslist..
[ code verwijderd ]
De strijd om de plaatsen 2-5 gaat wel echt enooorm spannend worden.
Volgende week:
vr 28/3 De Graafschap - FC Groningen 20.30
za 29/3 SC Heerenveen - Ajax 19.30
zo 30/3 NAC Breda - Feyenoord 12.30
zo 30/3 FC Utrecht - FC Twente 14.30
De nummers 2 en 3 + de nummers 4 en 5 tegen elkaar.
Hmmm... dat we maar niet van SCH verliezen volgende week.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
En beslist..
[ code verwijderd ]
De strijd om de plaatsen 2-5 gaat wel echt enooorm spannend worden.
Volgende week:
vr 28/3 De Graafschap - FC Groningen 20.30
za 29/3 SC Heerenveen - Ajax 19.30
zo 30/3 NAC Breda - Feyenoord 12.30
zo 30/3 FC Utrecht - FC Twente 14.30
De nummers 2 en 3 + de nummers 4 en 5 tegen elkaar.
quote:**Met ingang van volgend seizoen zijn
er na afloop van de voetbalcompetitie
alleen nog play-offs voor de clubs die
in de eredivisie op de plaatsen zes tot
en met negen zijn geëindigd.Deze clubs
strijden om het vierde ticket voor het
UEFA Cup-toernooi.
De eredivisieclubs hebben besloten de
play-offs voor de nummers twee tot en
met vijf af te schaffen.
Dat betekent dat de nummer twee van de
ranglijst mag meedoen aan de voorronde
van de Champions League en de nummers
drie,vier en vijf zeker zijn van een
ticket voor het UEFA Cup-toernooi.De
kampioen was ook de afgelopen jaren al
zeker van Champions League-deelname.
Teletekst, maar daar is een apart topic voor:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:48 schreef Silenus het volgende:
Bron?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |