quote:
randstad ofc woon er helaaas niet meer maar ga er wel snel terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Dibble het volgende:
Enschede meldtwaar is TS dan vandaan, zeker zo'n kankerbellug
Ik dacht dat jij in Oldenzaal woonde? Dat wil ik namelijk niet geassocieerd zien worden met Enschede.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Dibble het volgende:
Ben je in alle steden van de randstad geweest dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een Enschedeër hier [ afbeelding ] .
De enige stad in de randstad waar ik nog wel zou willen wonen is Amsterdam, maar dan alleen in een mooi pand langs de gracht, niet in zo'n pauper woonwijk met portiekflats ofzo. Den Haag, Rotterdam etc wil ik nog niet dood worden gevonden
.
ja maar niemand kent oldenzaal en k ben vaak in e'dequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Oldenzaal woonde? Dat wil ik namelijk niet geassocieerd zien worden met Enschede.
je komt uit oldenzaal maar bent vaak in ede.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja maar niemand kent oldenzaal en k ben vaak in e'de
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je komt uit oldenzaal maar bent vaak in ede.....
"shit mn sigaretten zijn op! Even nieuwe halen in enschede.........."quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
als ik bijv iets te drinken wil halen of sigaretten ga ik gewoon naar e'de. Met oldenzaal heb ik haast geen contact buiten m'n huis om
e'de is btw afkorting van enschede![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
"shit mn sigaretten zijn op! Even nieuwe halen in enschede.........."![]()
ga dan in enschede wonen is handiger
Hoho plaats Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland niet op 1 lijn met Zeeland, Friesland en die zuidelijke wingewestenquote:
Waar ben je zoal geweest dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja niet alle, maar wel in het grootste deel. En Amsterdam was de enige stad waar ik nog wel zou willen wonen, mits in een fatsoenlijk huis in een normale buurt.
Vergeet de Marokkanen niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Er is niks goed aan het oosten en daarmee bedoel ik Zwolle, enschede en omstreken. Ze praten er raar en er komen veel Duitsers en het is ver van de randstad.
Shutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Er is niks goed aan het oosten en daarmee bedoel ik Zwolle, enschede en omstreken. Ze praten er raar en er komen veel Duitsers en het is ver van de randstad.
Borne FTW!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Almeloooo hier, net als mijn bovenbuur (mag ik aannemen)
Niks mis met het oosten
Lees de bijbel eens, staat het wel in. Moet jij weten als Jood.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
iemand die ik ken die uit het oosten kwam zei het ookmaar hoezo dan?
Hengelo, Almelo, Borne,Wierden etc allemaal afstootvolk woont daarquote:
Het blijft geweldige waarheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef SilverBullet het volgende:
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
Scheer Wierden niet over 1 kam met Almelo graag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hengelo, Almelo, Borne,Wierden etc allemaal afstootvolk woont daar![]()
![]()
Beetje proberen enschede achterna te lopensjappies, ga naar je boerengehucht.
Als ik het wist, zal er wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef BonJovi het volgende:
Huh wat komen de westerlingen daar doen dangoedkoper wonen enzo zeker.
oldenzaal is teringquote:
Er is hier wel op meer plaatsen carnaval hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:13 schreef BonJovi het volgende:
huh hoezo is er carnaval daar.
Ik over een Chinees restaurant.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Robar het volgende:
Ik dacht dat het over een tuincentrum ging
Dat rijtjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hengelo, Almelo, Borne,Wierden etc allemaal afstootvolk woont daar![]()
![]()
Beetje proberen enschede achterna te lopensjappies, ga naar je boerengehucht.
what the fuck valt daar te beleven dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik over een Chinees restaurant.
Maar er is natuurlijk niets mis met het Oosten. Zal niet snel uit Almelo weg gaan
Er komt een nieuwe bioscoop sukkelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
what the fuck valt daar te beleven dan?![]()
leef! er is meer dan alleen dat gare dorp in de wereld waar er zelfs geen bioscoop meer is.
of je moet daar alleen blijven voor je vrienden en om te overnachten natuurlijk
Almelo depressief dorp
..welkom in de grote stad, waar je verschillende soorten wijken hebt. Wijken voor mensen met een lagere school diploma (wesselerbronx, dolphia, deppenbroek etc). Wijken voor mensen met een MBO diploma (stadsveld, ruwenbos, rigtersbleek) en dan uiteraard ook voor mensen zoals ik (Stokhorst, deel singels enzo).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
die aftandse krotten in Enschede.
okeej dan heb je je biosje en dan?..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe bioscoop sukkel
Masterplan ftw
in wat voor droomwereld leef jij danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hier kun je tenminste je fiets nog parkeren zonder op slot te doen, of de auto, of de huissleutel in de deur laten zitten.
Het Oosten
Friesland daarentegen
MBO modelgezin-wijk. Rijtjesfinex-woning, met stationcar & golden retriever.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef Dibble het volgende:
helmerhoek dan?
Kom onze rel allochtoon weer aan hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
oldenzaal is teringtyfus winkelcentrum, gaar burgervolk, wordt nooit moord gepleegd ofzo, nooit brand, nooit actie gekanker etc
oja en teringcarnaval voor boeren, gelegenheid om eens een keertje een chick te batsen omdat ze dronken over de vloer liggen![]()
bullshit, staan genoeg mooie villa's heurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
MBO modelgezin-wijk. Rijtjesfinex-woning, met stationcar & golden retriever.
Godverdomme, woon jij ook in Enschede?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Dibble het volgende:
Stroinkslanden dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..welkom in de grote stad, waar je verschillende soorten wijken hebt. Wijken voor mensen met een lagere school diploma (wesselerbronx, dolphia, deppenbroek etc). Wijken voor mensen met een MBO diploma (stadsveld, ruwenbos, rigtersbleek) en dan uiteraard ook voor mensen zoals ik (Stokhorst, deel singels enzo).
Apart is dat hè, verschillen.
Mijn zwager heeft er al 2 jaar 2 huizen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Godverdomme, woon jij ook in Enschede?Toch maar eens verhuizen dan. Glanerbrug, dat lijkt me wel wat...
vinexquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
MBO modelgezin-wijk. Rijtjesfinex-woning, met stationcar & golden retriever.
Mensen die in Noord-Brabant geboren zijn zijn over het algemeen vrolijker, en hebben dus geluk gehad dat ze daar het eerste zon licht hebben gezien... Tevens is de zachte G erg aantrekkelijk!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen op Fok! die stoer doen over waar ze wonen
Alsof je ook echt bepaald in welk deel van nederland je geboren word
[ afbeelding ]
krijg de kriebelziekte..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die in Noord-Brabant geboren zijn zijn over het algemeen vrolijker, en hebben dus geluk gehad dat ze daar het eerste zon licht hebben gezien... Tevens is de zachte G erg aantrekkelijk!!!!
![]()
![]()
Mensen die hun hele leven blijven wonen op de plek waar ze vandaan komen <: Mensen die niet in staat zijn om hun lot in eigen hand te nemenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:59 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven blijven wonen op de plek waar ze vandaan komen <: Mensen die niet in staat zijn om hun lot in eigen hand te nemen
Duidelijk:
Inderdaad, ben blij dat ik een zachte G heb, beter dan die schraperige harde Gquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die in Noord-Brabant geboren zijn zijn over het algemeen vrolijker, en hebben dus geluk gehad dat ze daar het eerste zon licht hebben gezien... Tevens is de zachte G erg aantrekkelijk!!!!
![]()
![]()
Och, ik weet niet. Als ik prima kan wonen en werken waar ik ben geboren, waarom zou ik dan in vredesnaam verhuizen naar de andere kant van het land, of zelfs het buitenland, als ik daar geen behoefte aan heb?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:59 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven blijven wonen op de plek waar ze vandaan komen <: Mensen die niet in staat zijn om hun lot in eigen hand te nemen
Duidelijk:
Woon je zo dicht bij Duitsland, snap je nog geen snars van hun taal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:17 schreef Renesite het volgende:
GRONINGEN GRONINGEN, RANDSTAD IST FORBEI!
daarom kennen ze het alleen maar in twente en de achterhoekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
het slechtste bier op de wereld
Zwolle is de bom, jewaids.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zwolle is de bom, jewaids.
BTW: Opgezwolle, ,
quote:Kubus
quote:Typhoon,
quote:Blaxtar en al die shit..
lets discover the worldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Het oosten is zwaar bagger inderdaad![]()
In Oldenzaal geboren. Woon nu in Hengelo! Wel beter, maar ook zo vreselijk saaiWat nog een beetje een vrolijke stad is is Enschede
Oh en komend weekend weer carnaval
Joepie
En in het buitenland wordt het gezien als 1 van de betere biertjes ter wereld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
daarom kennen ze het alleen maar in twente en de achterhoek
Inderdaad! Die zooi heeft de nasmaak van bisonkitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
het slechtste bier op de wereld
Bisonkit? Die vergelijking heb ik echt nog nooit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef vbmot het volgende:
[..]
Inderdaad! Die zooi heeft de nasmaak van bisonkit
/agreequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hup Emmen! Hup Enschede! Hup Utrecht! Hup Zaandam!
Ik hoop dat jij gemoord word rugridder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
oldenzaal is teringtyfus winkelcentrum, gaar burgervolk, wordt nooit moord gepleegd ofzo, nooit brand, nooit actie gekanker etc
oja en teringcarnaval voor boeren, gelegenheid om eens een keertje een chick te batsen omdat ze dronken over de vloer liggen![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef floris.exe het volgende:
Nee, dan is de Randstad fijn. Dat is zo langzamerhand het Mekka in het westen geworden. Wat een verloedering daar, wat een dom volk, wat een smerige omgeving.
Deze opmerking...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]feesten in de schuur is pas gezellig zeker
Ik weet heus wel dat het niet zo is daar hoor, maar wat jij zei was net zo min niet realistisch. Tuurlijk heb je in de randstad wel meer buitenlanders maar dat komt omdat het gewoon groter is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Deze opmerking....
Ik begrijp dat het voor iemand uit de Randstad moeilijk te begrijpen is dat de rest van Nederland ook nog uit iets anders bestaat dan alleen schuurfeesten. En er zijn mooie steden, zoals Groningen, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht en Arnhem.
die steden zijn ook niet slecht, met ;'het oosten' bedoelen we almelo, hengelo, enschede, oldenzaal etc...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Deze opmerking....
Ik begrijp dat het voor iemand uit de Randstad moeilijk te begrijpen is dat de rest van Nederland ook nog uit iets anders bestaat dan alleen schuurfeesten. En er zijn mooie steden, zoals Groningen, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht en Arnhem.
Dat ook nog we moeten floris.exe maar een atlas cadeau gevenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
die steden zijn ook niet slecht, met ;'het oosten' bedoelen we almelo, hengelo, enschede, oldenzaal etc...
Wij kunnen het overal gezellig hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]feesten in de schuur is pas gezellig zeker
ach ja, middeleeuwse schuurfeesten, vroeger vonden ze dat ook gezellig. We vergeven jullie en houden het erop dat jullie niet beter weten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wij kunnen het overal gezellig hebben.![]()
Personen maken de gezelligheid, dus als je een met een gezellige groep een feest hebt in de schuur hoeft dat niet per definitie minder te zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ach ja, middeleeuwse schuurfeesten, vroeger vonden ze dat ook gezellig. We vergeven jullie en houden het erop dat jullie niet beter weten.
tuurlijk, mensen maken de gezelligheid, maar je moet ook met je tijd meegaan. Schuurfeesten zijn uit de tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat gezelligheid niet in de 1e plaats gemaakt wordt door de mensen die aanwezig zijn op het feest? Dat wil niet zeggen dat ik alleen maar op schuurfeesten kom, maar de stelling dat een schuurfeest niks aan kan zijn omdat het een schuurfeest is gaat niet op.
Sorry hoor, maar dit is gewoon een meeloopers opmerking. Ik ben zelf zelden op een schuurfeest te vinden, maar zo af en toe een schuurfeest is helemaal niets mis mee. Waarom zijn schuurfeesten trouwens uit de tijd, omdat ze in het westen niet of nauwelijks meer te vinden zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tuurlijk, mensen maken de gezelligheid, maar je moet ook met je tijd meegaan. Schuurfeesten zijn uit de tijd.
Wel goedkoop! Met daardoor meer geld voor bier en goede muziek!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tuurlijk, mensen maken de gezelligheid, maar je moet ook met je tijd meegaan. Schuurfeesten zijn uit de tijd.
Zwolle is de bomb vanwege datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zwolle is de bom, jewaids.
BTW: Opgezwolle, Kubus, Typhoon, Blaxtar en al die shit.. Hoezo is het 'Oosten' kut?
ok dan lets eat strawberry'squote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan niet goed tegen het Twentse accent, though.
Ik vond haar avatar wel sexyquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij hebt zeker haar fotoboek bekeken en je voelde wat kriebelen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond haar avatar wel sexy
jij hebt zeker stiekem wel haar fotoboek bekeken omdatj e het ff moest zien he![]()
En dan te bedenken dat Grolsch helemaal niet van Enschede is.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen hier in Enschede kijkt me altijd aan alsof ik een heidene ben als ik met een krat Heineken de winkel uit loop.
Mja, HertogJan drinken ipv Grolsch is ook een soort heiligschennis , maar het is gewoon veel lekkerder, klaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen hier in Enschede kijkt me altijd aan alsof ik een heidene ben als ik met een krat Heineken de winkel uit loop.
Goh. Grolsch is al niet bepaald makkelijk weg te krijgen, maar Heineken is wel de overtreffende trap van slootwater.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef piekartz87 het volgende:
je hoeft niet naar het oosten van het land als het je niet aanstaathet is niet dat we je hier zullen missen ofzo.
nee sorryquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Arnhemmer meldt zich!![]()
ook oosten toch?
Ik weet niet wat er allemaal bij jou onder Oosten valtquote:
ik denk dat jij beter een uurtje op de bodem van de noordzee kan gaan zittenquote:
TS bedoelt overijssel of twentequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal bij jou onder Oosten valt![]()
En de Achterhoek dan hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TS bedoelt overijssel of twente
je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TS bedoelt overijssel of twente
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat jij beter een uurtje op de bodem van de noordzee kan gaan zitten
want zo vind ik het eigelijk zonde van mijn zuurstof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |