quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
"shit mn sigaretten zijn op! Even nieuwe halen in enschede.........."![]()
ga dan in enschede wonen is handiger
Hoho plaats Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland niet op 1 lijn met Zeeland, Friesland en die zuidelijke wingewestenquote:
Waar ben je zoal geweest dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja niet alle, maar wel in het grootste deel. En Amsterdam was de enige stad waar ik nog wel zou willen wonen, mits in een fatsoenlijk huis in een normale buurt.
Vergeet de Marokkanen niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Er is niks goed aan het oosten en daarmee bedoel ik Zwolle, enschede en omstreken. Ze praten er raar en er komen veel Duitsers en het is ver van de randstad.
Shutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Er is niks goed aan het oosten en daarmee bedoel ik Zwolle, enschede en omstreken. Ze praten er raar en er komen veel Duitsers en het is ver van de randstad.
Borne FTW!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Almeloooo hier, net als mijn bovenbuur (mag ik aannemen)
Niks mis met het oosten
Lees de bijbel eens, staat het wel in. Moet jij weten als Jood.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
iemand die ik ken die uit het oosten kwam zei het ookmaar hoezo dan?
Hengelo, Almelo, Borne,Wierden etc allemaal afstootvolk woont daarquote:
Het blijft geweldige waarheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef SilverBullet het volgende:
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
Scheer Wierden niet over 1 kam met Almelo graag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hengelo, Almelo, Borne,Wierden etc allemaal afstootvolk woont daar![]()
![]()
Beetje proberen enschede achterna te lopensjappies, ga naar je boerengehucht.
Als ik het wist, zal er wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef BonJovi het volgende:
Huh wat komen de westerlingen daar doen dangoedkoper wonen enzo zeker.
oldenzaal is teringquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |