En dan halen ze 6 punten tegen psv en f'noord, verliezen ze de wedstrijd daarna weer op een ongelooflijk zwakke manier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Vier punten is ook niet genoeg (PSV winst, gelijkspel Feyenoord), want dan zul je zien dat PSV in het weekend wel wint en dan is verschil alsnog vier punten.
Gewoon zes punten, dat moet.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan halen ze 6 punten tegen psv en f'noord, verliezen ze de wedstrijd daarna weer op een ongelooflijk zwakke manier.
Als ik onze uitwedstrijden die nog komen zie, dan zakt de moed in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Net als dat wij thuis tegen NEC de boel weer verknallen.
Inderdaad, daarom is het ook van belang, dat Ajax vroeg in de wedstrijd op voorsprong komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
Als er maar ruimte ligt, dan kan Ajax wel voetballen.
Vorig jaar lag het probleem IN de ArenA, nu erbuiten ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik onze uitwedstrijden die nog komen zie, dan zakt de moed in mijn schoenen.
Het kan verkerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorig jaar lag het probleem IN de ArenA, nu erbuiten ?
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
Een vriend van de zwager van een maatje van me werkt bij John Jaake voor de deur en heeft Guus Hiddink zien langskomen in een geblindeerde auto, dus dan zal hij de nieuwe trainer/coach worden.
Dat wat ik melde is echt zo, alleen de conclusie (Guus Hiddink nieuwe trainer/coach) is niet van mij, dit kan ook gewoon een adviserend gesprek zijn van Hiddink met John Jaakke.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.
Mourinho moet Koeman opvolgen tussen de sinasappels.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.
quote:Albert Luque maakt zich niet bepaald geliefd in Amsterdam. De aanvaller zou afgelopen week op de training een aanvaring hebben gehad met doelman Maarten Stekelenburg, die hij toesneerde ‘zijn bek te moeten houden’, nadat de Nederlander de Spanjaard erop wees meer mee te moeten verdedigen. (AT 5)
Beetje felheid op de training kan geen kwaadquote:
Uhu hoorde het zojuist. Opmerkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Interviewer: "Dus je weet alles over Ajax?"
Kuffour: "Ajax heeft een perfecte organisatie..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |