Van het weekend gaan ze in ieder geval ook (nog) niet de stad uit!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
3 punten blijven morgen in Amsterdam
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
3 punten blijven morgen in Amsterdam
Da Costa ook nog eens weg, onrust in de groep en geen goede vorm, ideaal moment om PSV te verslaan!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er niet al te veel vertrouwen in, maar dat heb ik sowieso nog maar weinig..
Wel een klein voordeel dat ze Affelay moeten missen, dat gaan ze wel merken..
Ajax is nou ook niet echt in vorm . .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Da Costa ook nog eens weg, onrust in de groep en geen goede vorm, ideaal moment om PSV te verslaan!
Ook niet met 5?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belangrijke week. Met minder dan 6 punten neem ik geen genoegen.
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?!
idd. En het liefst PSV 2 keer verliezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Vier punten is ook niet genoeg (PSV winst, gelijkspel Feyenoord), want dan zul je zien dat PSV in het weekend wel wint en dan is verschil alsnog vier punten.
Gewoon zes punten, dat moet.
hap hapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?!
En het daarna tegen Roda lekker verkutten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Vier punten is ook niet genoeg (PSV winst, gelijkspel Feyenoord), want dan zul je zien dat PSV in het weekend wel wint en dan is verschil alsnog vier punten.
Gewoon zes punten, dat moet.
Ik ook. Het is triest maar waar, bij dit soort wedstrijden beginnen we meestal wel vanaf het begin goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er op de één of andere manier wel vertrouwen in eigenlijk. 2-1 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |