dat is beleefdquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Houniet het volgende:
waarom noem je iedereen altijd bij de voornaam Dean
Dank jequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succes Pieter
Wat is het hier stil zeg!
De lunch is nu toch ook wel voorbij.
Doos gebak en een kratje bierquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte!
Geen idee Johnny, vind ik leuk
beetje netjes aankleden, niet te netjes want als je dan begint in gewone kleren is het contrast te grootquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
Hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doos gebak en een kratje bier
Goed dat je er over begint!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
Aaahquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
MSN
Heb trouwens niemand van Stage SC erin
Jullie willen me niet, ik wist het wel
Paspoort is inderdaad een hele goeiequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
En ja, volgens mij is Siebren druk, hij reageert ook niet op msn!
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al afquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah
Tja, mijn msn adres staat gewoon in mijn profiel. Dus toevoegen is niet al te moeilijk!
Dat treft weer lekker jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al af![]()
Tot nu toe valt het dus tegen, en net had ik een klus om een internet verbinding te regelen bij iemand thuis en toen ik daar aankwam bleek toevallig mijn ex daar ook op bezoek te zijn... Wat een leuke middag toch hoezeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toploaderquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:09 schreef Sok41 het volgende:
Dancing in the moonlight ;D
neem www.koolim.com daar kan het welquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat je met eBuddy niemand toe kan voegen
ho wacht even, ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nog meer 3FM luisteraars merk ik wel
Beep Beep Remix [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem www.koolim.com daar kan het wel
die gebruikte ik op het laatst op mn stagequote:
Nee, maar eerder Erik al, nu hoor ik het van Sokquote:
Lang leve herkansingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okeee, het tentamen moet er maar in zitten. En zo niet, dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |