Dank je.quote:
Hmmm, ja dan is het wel lastig. Veel water drinken helpt ook enorm. Weinig alcohol trouwens ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga ik dat ook eens wat proberen. 2e keer opscheppen doe ik sowieso al niet. Snoepen ook niet, tussendoortjes ook niet...
Dank!
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Houniet het volgende:
Goed hoor. Ik heb weekend! sssssst [ afbeelding ]
Wauw, dat is wel echt veel zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoeveel drinken jullie eigenlijk op een dag. Ik ben al regelmatig op diabetis getest omdat ik altijd enorm veel drink. Even een voorstelling: Wanneer ik zomers 3 college's van 1,5 uur achter mekaar aan heb dan heb ik sowieso tussen de 3 en de 4,5 liter water op. Verder drink ik denk ik al met al wel 4 liter per dag als het niet meer is ('s winters).
Elk lichaam is anders he, de een heeft het harder nodig dan de anderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
Beide zoveel mogelijk elke dagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik zuip altijd veel.
zowel van drank als gewoon normaal vocht.
Maar drank meestal maar alleen vrijdag en zaterdag.
A. jij rukt teveelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
A. jij rukt teveel
B. je hebt inderdaad diabetes.
C. je lichaam heeft gewoon veel vocht nodig
Maar kaas is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?
Verder ben ik het niet met Kiwi eens qua kaas. Ik eet meestal vrij ongezonde kaas want die zijn zo lekker!
Eens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verder ben ik het niet met Kiwi eens qua kaas. Ik eet meestal vrij ongezonde kaas want die zijn zo lekker!
Slankie enzo is gelijkwaardig noch beter aan echte kaas. Zo wel goed?quote:
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Maja, je moet wat he
En ach, het is te doen.
Zelf ben ik echt onwijs gek op kaas, dus het was best moeilijk in het begin!
ik heb het wel eens vaker gehoord. Van die figuren die ieder uur, misschien wel half uur voor een blikje (vaak cola) naar de koelkast lopen. Die dacht ook al diabetes te hebben maar is er nog niet op getest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?
Ach, het went we hoor!quote:
Dat lijkt er meer op jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Slankie enzo is gelijkwaardig noch beter aan echte kaas. Zo wel goed?
[..]
Wat doe je jezelf aan![]()
Als je cola drinkt is het wel logisch! Cola is neit echt een dorst lesser, ik drink meestal sinaasappelsap of andere van zulk soort sappen dat is al iets beter toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:25 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb het wel eens vaker gehoord. Van die figuren die ieder uur, misschien wel half uur voor een blikje (vaak cola) naar de koelkast lopen. Die dacht ook al diabetes te hebben maar is er nog niet op getest.
Heb mijn duim open liggen van een combi kaasschaf hand en hele oude kaas. Best fout!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben echt niet te labiel om m'n kaas te schaven.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Theo Maassen zegt over wennen:
Dat went zo! Dat is toch geen argument?
Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen??
Ja sorry cabaretiers quoten is niet echt cool
Ik heb ook een stuk uit mn duim vd kaasschaafquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb mijn duim open liggen van een combi kaasschaf hand en hele oude kaas. Best fout!
@kiwi
[..]
Best wel triest eigenlijk, al was het bloeden daarna wel heel erg stoer! Toen snapte ik waarom er emo's waren en waarom die krassen!quote:
ijstheequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je cola drinkt is het wel logisch! Cola is neit echt een dorst lesser, ik drink meestal sinaasappelsap of andere van zulk soort sappen dat is al iets beter toch?
Dat rood is ook wel een mooi kleurtje jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, dat kan geen toeval zijn
[..]
Best wel triest eigenlijk, al was het bloeden daarna wel heel erg stoer! Toen snapte ik waarom er emo's waren en waarom die krassen!
tonic ftwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Grapefruitsap en tonic drink ik ook graag
Geen BTWquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net ff naar de Mediamarkt om een nieuwe beeldscherm te kopen.. was 19% korting
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ijsthee en al die andere drankjes zijn echt niet beter dan cola of sinas.
Lijkt mij dan? Het is niet beter omdat er geen prik in zit ofzo.
Nee, BTW betaal je toch wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt marloes, en zit ook barstensvol suiker volgens mij...
Pieter
Wat moois gekocht?
neeee verpest het niet! die illusie! geen btweequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, BTW betaal je toch wel.
Je krijgt alleen een korting die net zo hoog is als de BTW.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Samsung Syncmaster 2032BW.. 20' widescreen
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt marloes, en zit ook barstensvol suiker volgens mij...
Als ik BOB ben drink ik cola light of water inderdaad. Na 3 cola komt me dat ook wel mn neusgaten uitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Jus d'orange wordt stiekem nog wel eens aangeraden lees ik..
Maar ik koop sowieso alleen fatsoenlijke jus,m et een paar kuub vruchtvlees erin, anders zuip ik 't niet.
Frisdrank drink ik eigenlijk nooit, alleen als ik bob ben, maar drink dan net zo lief water.
Oh, mij niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Als ik BOB ben drink ik cola light of water inderdaad. Na 3 cola komt me dat ook wel mn neusgaten uit
Dank je. Ik vond het de mooiste scherm die ik voor rond de ¤200 kon krijgen..quote:
Drink dan melkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Coca Cola Zero
Cola krijg ik amper, alleen soms met Beerenburg of Jägermeister
Cola Beerenburg drink ik best vaak! Toch wel een paar keer per week. Jagermeister daarentegen hoor je gewoon puur te drinken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Coca Cola Zero
Cola krijg ik amper, alleen soms met Beerenburg of Jägermeister
Echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind gewone cola veel te zoet.
Light vind ik dus veel lekkerder
Haha, wat grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind light echt smerig zoet juist
Gewone cola vind ik prima te zuipen, voooral als het gierend koud is.
En als ik kater heb, dan drink ik vaak col.
Mja, meeste frisdrank is 'gierend koud' het lekkerst natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Als ik bij mijn ouders ben zuip ik altijd aldi mandarijnensap (light:P). Dat spul drinkt zo makkelijk weg, dan heb je zo 1,5 liter opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mja, meeste frisdrank is 'gierend koud' het lekkerst natuurlijk
Een beerenburgje nog beterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, wat grappig
Ik drink ook weleens een glas cola als ik buikpijn heb, helpt ook weleens!
ik eet dan bruine bonen en laat een paar flinke ruften. Werkt bij altijd primaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, wat grappig
Ik drink ook weleens een glas cola als ik buikpijn heb, helpt ook weleens!
Polenquote:
sokquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Sok41 het volgende:
Dhr. Sok maakt hier zijn comeback omdat zojuist zijn 2e stage is begonnen. Zijn er nog andere veteranen hier?
xx
Errr... introductie, uitleg, rondleiding, faq etc etcquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Begin jij altijd om 4 uur 's middags. Dat zijn nog eens uitslaap tijden!
iedereen is bijna wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Alloha ! Hoelang heeft de oude SC intro overleeft(met dat gedichtje) ?
Kiwiquote:
huilen met de sombrero op.. maar allee, we overleven het welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
iedereen is bijna weg [ afbeelding ]
jewelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
huilen met de sombrero op.. maar allee, we overleven het wel
Je UI is kapot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Sok41 het volgende:
Dhr. Sok maakt hier zijn comeback omdat zojuist zijn 2e stage is begonnen. Zijn er nog andere veteranen hier?
xx
bar weinig, jullie moesten je schamen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey ReM
gemiddeld 1 post per anderhalfuur. Op het moent zo'n beetje
Tegen jezelf praten via FOK! staat zo stomquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bar weinig, jullie moesten je schamen!
Ik heb de 206 BW, ook 20" maar nu ik dat een tijdje heb wil ik eigenlijk stiekem wel wat groterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Samsung Syncmaster 2032BW.. 20' widescreen
Ik ben ook geen ochtendmens, als ik geen wekker zet slaap ik zo tot een uurtje of 2 smiddags.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook mijn bed steeds niet uit komen. Maar dat komt doordat het een nieuw bed is en zo verdomd lekker ligt. Nou ja, misschien ook wel doordat 4 a 5 uur niet genoeg is.
Ik ga nog even tv kijken en proberen vannacht minimaal 7 uur te slapen.
Vrijdagavond is wel altijd lekker goedkoopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef eer-ik het volgende:
daarom moet je ook powernappen op vrijdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |