quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef DarkShine het volgende:
Club die ik sowieso niet zal missen.
Wat een kul. Het kan toch dat je niks met vitas hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]_!
Nota bene uit de mond van iemand die fan is van Roda JC! Je hebt het hier over de een-na-oudste voetbalclub van de eredivisie. Je wenst een kerk toch ook niet in de vernieling omdat je nieuwbouw mooier vindt?
Het reddingsplan was voor zowel Gelredome als Vitesse bedoeld. En daarnaast, zonder Vitesse was er nooit een Gelredome geweest. Dus vandaar die vergelijking. Zonder Vitesse nooit de lusten die de gemeente heeft verkregen uit popconcerten etc.quote:En jij woont in Arnhem? En dan wil jij zeggen dat Gelredome en Vitesse 1 en het zelfde zijn?
Vitesse huurt het Gelredome af om te mogen voetballen. Gelredome is niet van Vitesse.
Dus als Vitesse naar de tering gaat valt er in 1x een lasten pakket af.
Natuurlijk kan je niks met een club hebben, maar het is duidelijk dat Darkshine het een grote hobby vindt om Vitesse te stangen (en het Vitesse-topic vol te spammen met nutteloze discussies). Ik denk dat zijn leven een stuk leger zou worden zonder Vitessequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een kul. Het kan toch dat je niks met vitas hebt?
Ben ik het niet mee eens. Misschien niet zo grootschalig als nu, maar als Vitesse na het verhuizen van hun oude plaats de eer aan zichzelf gehouden had en ermee gestopt was ipv het jarenlange bedelen was er toch wel iets van die strekking gekomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Het reddingsplan was voor zowel Gelredome als Vitesse bedoeld. En daarnaast, zonder Vitesse was er nooit een Gelredome geweest. Dus vandaar die vergelijking. Zonder Vitesse nooit de lusten die de gemeente heeft verkregen uit popconcerten etc.
Iets in die strekking gekomen? Een multi-functioneel stadion met minimaal een capiciteit van 35.000 man (want dat trekt pas grootschalige concerten aan!)? Nee, zonder Vitesse was dat er niet gekomen! Dan was Rijnhal nu ons theater, maar geloof me, daar trek je tegenwoordig geen Borsato en Shakira meer naar toe!quote:Ben ik het niet mee eens. Misschien niet zo grootschalig als nu, maar als Vitesse na het verhuizen van hun oude plaats de eer aan zichzelf gehouden had en ermee gestopt was ipv het jarenlange bedelen was er toch wel iets van die strekking gekomen.
Die van jou is inderdaad erg kromquote:En nu we toch bezig zijn met kromme vergelijkingen: hadden we alle nazi's maar moeten laten leven omdat we zoveel lusten hebben van de snelweg?
de raad stemt meestal pas 's avondsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef MaxPower het volgende:
de ambtenaren zullen nu wel weer bij moeders de vrouw zitten, dus wat is er besloten?
Inderdaad, dus laten ze die beslissing over aan de rechter die hopelijk gewoon alles kwijtscheldt. Heeft de gemeente niks te vrezen van de voetbalhaters en is Vitesse weer gezondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef JH87 het volgende:
Het wordt toch wel een nee. Best begrijpelijk ook, de gemeente kan 't niet verantwoorden zoveel schuld 'kwijt te schelden.'
idd er is meer dan genoeg belastinggeld in dat stomme voetbal gestoptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik gun het vitesse niet maar overheidssteun voor voetbalclubs is natuurlijk ook niet helemaal gezond.
Als er problemen zijn door financieel wanbeleid is de burger daar toch niet verantwoordelijk voor. De lokale bakker met een drank probleem redden we ook niet met subsidies.
Andere discussie. Voetbal levert volgens mij de overheden nog steeds netto geld op. Daarnaast is een sport die tijdverdrijf is voor zovelen een eventuele subsidie wel waard. Neemt niet weg dat de bodem een keer bereikt is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
idd er is meer dan genoeg belastinggeld in dat stomme voetbal gestopt
Sla in de ruimte laten groeien, dat is nuttigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
idd er is meer dan genoeg belastinggeld in dat stomme voetbal gestopt
Die voetbal wedstrijden hebben meer dan een miljoen politie uren gekost. Dan de rest van de overlast nog niet meegerekend. Voetbal kost alleen maar geld, dat is bekend. Maar om het dan meteen lusten ipv lasten te gaan noemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Iets in die strekking gekomen? Een multi-functioneel stadion met minimaal een capiciteit van 35.000 man (want dat trekt pas grootschalige concerten aan!)? Nee, zonder Vitesse was dat er niet gekomen! Dan was Rijnhal nu ons theater, maar geloof me, daar trek je tegenwoordig geen Borsato en Shakira meer naar toe!
[quote]
Dit stond al jaren op de planning. Was ook 1 van de vereisten dat Vitesse met iets moest komen waar dit mogelijk was. Zo niet, dan had vitesse een andere stad kunnen uitzoeken.
[quote]Die van jou is inderdaad erg kromIk geef alleen aan dat de Gemeente Arnhem absoluut niet in de slachtofferrol gezien mag worden. De lusten die zijn verkregen, zijn absoluut meer dan de lasten. En volgens mij is dat bij jou vergelijking niet het geval
Ja, de rechter scheldt zomaar schulden kwijt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Inderdaad, dus laten ze die beslissing over aan de rechter die hopelijk gewoon alles kwijtscheldt. Heeft de gemeente niks te vrezen van de voetbalhaters en is Vitesse weer gezond.
Wat heeft Roda met jullie financiële situatie te maken? Roda heeft in haar kortere bestaan meer bereikt dan Vitesse. En daar hebben we de enorme schuldenlast van Karel niet voor nodig gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]_!
Nota bene uit de mond van iemand die fan is van Roda JC! Je hebt het hier over de een-na-oudste voetbalclub van de eredivisie.
Oude stadionsquote:Je wenst een kerk toch ook niet in de vernieling omdat je nieuwbouw mooier vindt?
maar wat er in Vitesse is gestopt en ook van overheids bedrijven is werkelijk buiten proporties.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Andere discussie. Voetbal levert volgens mij de overheden nog steeds netto geld op. Daarnaast is een sport die tijdverdrijf is voor zovelen een eventuele subsidie wel waard. Neemt niet weg dat de bodem een keer bereikt is.
De rente ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wat er in Vitesse is gestopt en ook van overheids bedrijven is werkelijk buiten proporties.
omdat er zonder dat geld weinig Vitesse meer is ws...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De rente ook
Waarom blijven mensen praten alsof dat geld van de gemeente een gift is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |