Van een mod mag je inderdaad wel wat beters verwachten...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:59 schreef JH87 het volgende:
Hm, van een moderator zou ik normaliter toch iets anders verwachten.
Wil die geboren en getogen Arnhemmer wel naar dat koude en winderige noorden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga even een hele domme opmerking plaatsen: FC Groningen wilde Theo Janssen overnemen. Waarom wordt daar dan geen X miljoen +besparing salarispost op gecashed? Vitesse staat hoog genoeg om het lopende seizoen af te maken zonder Theo Janssen.
Geen idee eigenlijk, ik had begrepen dat de clubs er al niet uit zijn gekomen. Als Vitesse 2.5 miljoen heeft gevraagd lijkt me dat geen onredelijk bedrag. Ik kan me echter wel voorstellen dat je er desnoods nog een miljoen afhaalt om op die manier toch een begin te maken met de sanering.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:07 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wil die geboren en getogen Arnhemmer wel naar dat koude en winderige noorden?
Maar het is toch duidelijk dat het financiele nu voorrang heeft op het sportieve? Als je jarenlang in de subtop speelt dan is het pijnlijk maar je kunt toch niet doorgaan met die enorme schuldenlast? En die rente is dan misschien hoog maar kijk eens hoeveel risico de gemeente loopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je zo gaat denken kan je inderdaad beter failliet gaan.
We maken geen schulden meer, alleen door die teringhoge rente van de gemeente maken we ook geen winst.
Groningen zal rond de 1,5m hebben geboden voor Janssen. Vitesse vraagt 2,5 en das meer dan redelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus moet je toch geld binnen zien te krijgen?
Door die rente verhoog je je schuld wel nog steeds. Dus je maakt nog wel schulden; geen nieuwe miljoenen schulden, maar die bestaande schuld gaat niet heel erg hard omlaag. Je zal die toch echt naar nul moeten krijgen voordat je uberhaupt weer normaal en gezond kan investeren.
Dus dan moet je Janssen maar even voor 3 miljoen ipv 7 miljoen verkopen.
Daar worden door het jaar heen toch ook evenementen gehouden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
De gemeente kan wel bezig blijven met dat zorgenkindje van ze.
Maar om dat Gelredome daar nu ongebruik te laten staan is ook weer zowat.
Hoe zit het met dat stadion? Wie is daar nu eigenlijk eigenaar van?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Groningen zal rond de 1,5m hebben geboden voor Janssen. Vitesse vraagt 2,5 en das meer dan redelijk.
Als je al je goede spelers voor een miljoentje weg laat gaan dan degradeer je en met het stadion wat Vitesse heeft is dat ook gewoon een doodvonnis.
Vitesse bewandeld nu de route die Twente en Utrecht al veel eerder hebben bewandeld. Daar zijn ze ook veel te laat mee. Gewoon afwachten hoe het crediteurenakkoord verloopt.
Ik meende gehoord te hebben dat het op dit moment niet rendabel is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef JLSB het volgende:
[..]
Daar worden door het jaar heen toch ook evenementen gehouden?
De gemeente arnhem flikkert al genoeg zinloos geld over de balk, ik noem een "we gaan een haven in de stad aanleggen en houden daar een referendum over, waar geen hond op afkomt" uitgave van zo'n 2 miljoen euro. Om over het drie keer duurder uitvallende centraal station maar niks te zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
De gemeente kan wel bezig blijven met dat zorgenkindje van ze.
Maar om dat Gelredome daar nu ongebruik te laten staan is ook weer zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |