Jaren wanbeleid van wie? Ik hoop dat je de gemeente Arnhem bedoelt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:53 schreef Sensation89 het volgende:
Zolang er maar geen overheidsgeld naar zon bodemloze put als Vitesse gaat. Jaren wanbeleid moet gewoon afgestraft worden.
De overheid profiteert natuurlijk ook totaal niet mee van de economische effecten die zowel Vitesse als het Gelredome genereren. Om over het sociale punt ook maar niets te zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:53 schreef Sensation89 het volgende:
Zolang er maar geen overheidsgeld naar zon bodemloze put als Vitesse gaat. Jaren wanbeleid moet gewoon afgestraft worden.
die supporters (en dan met name de harde kern uit arnhem zuid) is denk ik niet zo kapitaalkrachtigquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Wie wil dat? De Arnhemse bevolking? Ik denk het niet. Die willen minder belasting betalen of dat het geld wordt uitgegeven aan infrastructuur, maar niet aan een bodemloze put die Vitesse heet.
En dan zijn er de supporters nog. Nouja, als die met zijn allen duizend euro lappen, dan is de club ook gered. Dus dat moeten ze dan maar doen.
Nog altijd komen de meeste supporters uit NOORD! Waar Vitesse dan ook begonnen is en we nog niet ODR gingen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
die supporters (en dan met name de harde kern uit arnhem zuid) is denk ik niet zo kapitaalkrachtig
Alsof men in Nijmegen iets te lachen heeft momenteel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:04 schreef Yozzz het volgende:
[..]De anti-Vitessenaren zijn nu elkaar aan het opvreten
Kennelijk heeft vitesse dan toch iets wat andere clubs niet hebben; charisma misschien. Het leven is nou eenmaal oneerlijk, en met regels kan flexibel omgegaan worden, wat ook de redding van vitesse wel zal worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
volkomen terecht dat de gemeente niet mee helpt aan de schuld sanering.
Deze club leeft al jaren boven hun stand, en ik vind dit oneerlijk tegenover mindervermogende clubs zonder schulden die degraderen, terwijl vitesse maar salarissen blijft betalen van geld wat ze niet hebben. dan hadden ze ook maar mindere spelers onder contract moeten hebben. die zijn teminste wel betaalbaar.
daaaaaag vitesse
Dat willen ze niet, saneren is 1 ding maar we moeten toch de spelersselectie op pijl houden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:05 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap niet dat ze faiiliet zijn, een club wil je toch koste wat het kost redden.
Ze hebben toch nog een paar aardige spelers waar ze flink voor kunnen cashen. Denk aan Janssen en Velthuizen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
volkomen terecht dat de gemeente niet mee helpt aan de schuld sanering.
Deze club leeft al jaren boven hun stand, en ik vind dit oneerlijk tegenover mindervermogende clubs zonder schulden die degraderen, terwijl vitesse maar salarissen blijft betalen van geld wat ze niet hebben. dan hadden ze ook maar mindere spelers onder contract moeten hebben. die zijn teminste wel betaalbaar.
daaaaaag vitesse
en hoe komen ze dan failliet? als je sluitende begroting hebt is er toch niet "ineens" een miljoenentekort....quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:45 schreef StiffIer het volgende:
[..]
Wat een gelul, je snapt er vrij weinig van. Vitesse heeft al jaren een sluitende begroting.
In het geheime kasboek wellicht. Ligt bij de directeur thuisquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:45 schreef StiffIer het volgende:
[..]
Wat een gelul, je snapt er vrij weinig van. Vitesse heeft al jaren een sluitende begroting.
Sluitende begroting maar wel 27 miljoen in het roodquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:45 schreef StiffIer het volgende:
[..]
Nogmaals: daar heeft de begroting van de laatste jaren niets mee te makenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sluitende begroting maar wel 27 miljoen in het rood
Die was er al ja. Maar daarom is het ook niet zo'n nuttige info dat de begroting 'sluitend' was. Je moet niet alleen sluitend begroten, maar ook dusdanig begroten dat je weer een gezonde liquide positie krijgt. Ik weet niet of dat helemaal mogelijk was hoor, misschien als ze nog wat beter in spelers hadden gehandeld, maar die 'what if'-vraag krijg je natuurlijk niet gauw beantwoord. Feit is dat schuldeisers meer waarde hechten aan liquiditeit en solvabiliteit dan aan de begroting.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef JH87 het volgende:
JA! En daar is men nu dus mee bezig.
Maar mijn post was er voornamelijk om duidelijk te maken dat de schuld niet van gisteren was maar al een tijdje aanwezig is.
Volgens mij wordt er - vooral in Spanje - veel door de gemeenschap uitgegeven aan clubs ja. Betaalde Madrid laatst niet voor miljoenen mee aan een trainingscomplex voor Real Madrid? Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:54 schreef DivineJester het volgende:
Hoe staat het eigenlijk Europees met zulke zaken, in Nederland heb je natuurlijk Ado en Vitesse die op het randje van de afgrond balanceren, maar in competities als de Italiaanse of Spaanse? Of worden declubs daar wel gewoon gesponsored met gemeenschapsgeld?
ik niet hoor hier in de achterhoek...heb er alleen maar last van. En daar gaat wel het geld van de provincie heen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
De overheid profiteert natuurlijk ook totaal niet mee van de economische effecten die zowel Vitesse als het Gelredome genereren. Om over het sociale punt ook maar niets te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |