nog altijd beter dan theequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb cappucino. Bij gebrek aan beter.
Ik kwam denk ik te laat langs, heb geen koffie gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja mijn koffie die ik gezet had is zeker al op of koud....
Woehoeh!! Hoe dat dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
onze proxy doet het niet meer, kan nu alle pagina's bekijken!!!!!!!!!!
* Dr.Droxz geeft feestje! zet koffie/thee/fris en koek en snoep neer!
Ah joh, daar moeten ze maar aan wennenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet ik er zeker nu niet bij vertellen dat ik tegen mezelf zit te praten
Jup, dan verveel jij je behoorlijk ja... als je tegen een monitor gaat zitten pratenquote:
Licentie van het "block" gedeelte van http verkeer is verlopenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh!! Hoe dat dan eigenlijk?
Ik praat gewoon niet, mijn collega doet verschillende pogingen met mij te communiceren... alleen heb ik daar geen zin in...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik praat tegen mijn beeldscherm, ook fijn.
da's ook weer zoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, daar moeten ze maar aan wennen
denk dat iedereen je gewoon voor is geweest en het nu op isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam denk ik te laat langs, heb geen koffie gezien
En nu je geen proxy hebt, heb je er ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat gewoon niet, mijn collega doet verschillende pogingen met mij te communiceren... alleen heb ik daar geen zin in...![]()
Ik zit nu op 2,5 maand gestopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
Ik wordt net kotsmisselijk door het roken van een sigaret...ik moet maar stoppen denk ik....
Zwanger?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
Ik wordt net kotsmisselijk door het roken van een sigaret...ik moet maar stoppen denk ik....
Ik heb vannacht in totaal 1 uurtje slaap gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Jezus zeg, hoe lang duurt het voor een slaappil is uitgewerkt?! Als ik ga liggen val ik in slaap ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |