Hahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Er verkondigt hier net iemand dat Ashanti echt een briljant goede zangeres en artiest is.
Ik heb maar even mn wenkbrauw opgetrokken.
Ja en zo is Partysquad een briljant Producer Teamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest lachen![]()
Die persoon vindt Ali B. en Yes-R zeker ook goed?
Wie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en zo is Partysquad een briljant Producer Team
Ik vond hem een beetje matig deze keerquote:
Ja idd, alleen het openingsstukje... daar kan ik dan wel weer om lachen.. dat droge melige 'Brabants' wat die gasten gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje matig deze keer
Ja daar is idd over nagedachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:13 schreef BloodyLotte het volgende:
The Cheeky Girls hebben ook hele diepgaande teksten hoor.
Mogguh... Koffie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Succes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
nu, ik ga maar weer
waarschijnlijk een router over de nek gegaan na stroomuitval
Ow jah, die opgedirkte mutsenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:13 schreef BloodyLotte het volgende:
The Cheeky Girls hebben ook hele diepgaande teksten hoor.
Dat is gewoon gruwelijk irritant jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
Best vervelend dat mensen door mij heen zitten te praten......
moet ik er zeker nu niet bij vertellen dat ik tegen mezelf zit te pratenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is gewoon gruwelijk irritant ja
"Droxz special" graag!quote:
ow ja mijn koffie die ik gezet had is zeker al op of koud....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Droxz special" graag!
*zegt droxz terwijl hij lekker op youtube zit*
nog altijd beter dan theequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb cappucino. Bij gebrek aan beter.
Ik kwam denk ik te laat langs, heb geen koffie gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja mijn koffie die ik gezet had is zeker al op of koud....
Woehoeh!! Hoe dat dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
onze proxy doet het niet meer, kan nu alle pagina's bekijken!!!!!!!!!!
* Dr.Droxz geeft feestje! zet koffie/thee/fris en koek en snoep neer!
Ah joh, daar moeten ze maar aan wennenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet ik er zeker nu niet bij vertellen dat ik tegen mezelf zit te praten
Jup, dan verveel jij je behoorlijk ja... als je tegen een monitor gaat zitten pratenquote:
Licentie van het "block" gedeelte van http verkeer is verlopenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh!! Hoe dat dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |