iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Natuurlijk, waarom zou je Koevermans en aissatie er inzetten ook.
Aan Koevermans heb je weinig deze wedstrijd denk ik, spek naar het bekkie van Sjonnie. Laat hem maar lekker achter de beweegelijke Lazovic aanlopen en ergeren aan hem.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
Natuurlijk, waarom zou je Koevermans en aissatie er inzetten ook.
Ik geloof je wel, maar eigenlijk wil ik je helemaal niet gelovenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef DjMark het volgende:
Ik werk bij Infostradasports, wij verzorgen alle data en statistieken tijdens de wedstrijd. De opstellingen zijn net doorgebeld...
Het is vanzelfsprekend. Met Aissati nog niet te veel forceren en wat betreft Koevermans, never change a winning teamquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef ganzenherder het volgende:
Ochja PSV mag toch verliezen dus waarom de altijd creatieve Mendez er maar niet meteen inzetten ipv Aissati
Ik hoop dat ie speelt zoals ie bij zijn debuut speeldequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:44 schreef Ruudt het volgende:
Ben niet zo blij met Mendez, die naam bezorgt me nu de eerste zenuwen.
daar hopen we al bijna 1,5 jaar opquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie speelt zoals ie bij zijn debuut speelde.
quote:Edison Méndez vanavond tegen Ajax in de basis
30 januari 2008 19:45
Edison Méndez. De opengevallen plaats door de schorsing van Ibrahim Afellay wordt vanavond bij PSV ingevuld door Edison Méndez, die daarmee zijn rentree in de basis maakt. Ook keert Otman Bakkal weer terug bij de eerste elf, hij is hersteld van de blessure aan zijn hamstrings. Het spitsenkoppel wordt gevormd door Lazovic en Farfán.
Danny Koevermans
Clubtopscorer Danny Koevermans (12 competitiedoelpunten) zit op de bank. Hij besliste afgelopen zaterdag nog de wedstrijd tegen Excelsior. Ook zit Ismail Aissati op de bank, hij is in elk geval fit genoeg om eventueel in te vallen. De wedstrijd in de Amsterdam ArenA begint om 20.45 uur. Vanavond spelen ook Feyenoord en AZ tegen elkaar. Komende zaterdag gaat PSV op bezoek in Alkmaar, wat betekent dat er kort na elkaar twee speelrondes met toppers op het programma staan. Op PSV.nl vanavond uiteraard een rustverslag, eindverslag en een bericht over de persconferentie met Sef Vergoossen en Adri Koster.
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Méndez, Dzsudzsák, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
of 8 minuten voor tijd voor Aissatiquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Don't worry peopleMendez wordt gewisseld in de 2de helft...
...voor Culina.
mja geloof je het zelf? Ik had best wel de hoop dat we eindelijk van Mendez af zouden zijn.. maar helaas hij is nog steeds niet weg..quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat Mendez scoort na al ons gezeik [ afbeelding ]
Nee maar het zou leuk zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja geloof je het zelf? Ik had best wel de hoop dat we eindelijk van Mendez af zouden zijn.. maar helaas hij is nog steeds niet weg..
niet als het de 5 - 1 is of zo.. Liever dan de 0 - 1 in de 89ste minuut...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |