Het gaat in die lijst om Nederlandse sporters.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij kan toch niet meer verdienen dan Gomes?_!
Te triest gewoon.
Wil je echt lachen? Rigters verdient bij Blackburn 1 miljoenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Bizar veel die kromkamp
Niet iets om stil bij te staan imo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je echt lachen? Rigters verdient bij Blackburn 1 miljoen![]()
Heb je ergens de volledige lijst al online?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je echt lachen? Rigters verdient bij Blackburn 1 miljoen![]()
Oepsquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het gaat in die lijst om Nederlandse sporters.
nee, alleen het artikel staat pas online, de lijst zal later wel volgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je ergens de volledige lijst al online?
hij is net aan zijn nieuwe contract begonnen, dus volgens jaar zal hij een stuk hoger zitten en dan zal hij in stappen doorgroeien naar de topverdieners van PSV verwacht ik.... al zal hij over 1,5 jaar wel vertrekkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Affelay hoort de meeste centjes binnen te slepen.
Ja, volgens mij pas halverwege februari dat ze het zelf online zetten, maar ik dacht dat het misschien ergens al door iemand online was gezetquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, alleen het artikel staat pas online, de lijst zal later wel volgen
Hoevaak is zijn contract dan al opgewaardeerd? Ik denk dat die 780k is wat ie tegenwoordig verdient hoor, dus dan zouden ze het nog een keer moeten opwaarderen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is net aan zijn nieuwe contract begonnen, dus volgens jaar zal hij een stuk hoger zitten en dan zal hij in stappen doorgroeien naar de topverdieners van PSV verwacht ik.... al zal hij over 1,5 jaar wel vertrekken
hij heeft pas een nieuw contract getekend daar zal een oplopend salaris inzitten zat in zijn vorige ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, volgens mij pas halverwege februari dat ze het zelf online zetten, maar ik dacht dat het misschien ergens al door iemand online was gezet.
[..]
Hoevaak is zijn contract dan al opgewaardeerd? Ik denk dat die 780k is wat ie tegenwoordig verdient hoor, dus dan zouden ze het nog een keer moeten opwaarderen.
Hier nog een. En toch, voor de match tegen Feijenoord in Rotterdam was ik ook best gespannen, maar had ik er een redelijk goed gevoel over. Nu weer als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef -SG- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling vanavond.
Je wil vanaf minuut 1, 1 op 1 gaan spelen? Ik hoop en weet ook wel zeker dat Sef dat niet gaat doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:23 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop:
- - - - - - - - - - - - - -Gomes- - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -Kromkamp- - -Salcido- - -Alcides- - -
- - -- - - - - - - - - - -Simons- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -Bakkal- - - - - - - - - - - - -
- - - -Farfan- - - - - - - - - - - - - - - -Dszudszak- - -
- - - - - - - - - - - - - -Aissatie- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - -Lazovic- - - - - - - - - - - - Koevermans- - - - - - - - - - - -
Met Simons als de rol van voorstopper/centrale verdediger, en Lazovic met de rol dat hij rond koevermans moet heen spelen.
Nee ik wil vanaf minuut 1 dat ze aanvallend spelen. En hoezo 1 op 1?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wil vanaf minuut 1 op 1 gaan spelen, ik hoop en weet ook wel zeker dat Sef dat niet gaat doen?
kamikaze voetbalquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:23 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop:
- - - - - - - - - - - - - -Gomes- - - - - - - - - - - - - -
- - -Kromkamp- - -Salcido- - -Alcides- - -
- - - - - - - - - - - - - -Bakkal- - - - - - - - - - - - -
- - - -Farfan- - - - - - - - - - - - - - - -Dszudszak- - -
- - - - - - - - - - - - - -Aissatie- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - -Lazovic- - - - - - - - - - - - Koevermans- - - - - - - - - - - -
Met Simons als de rol van voorstopper/centrale verdediger, en Lazovic met de rol dat hij rond koevermans moet heen spelen.
Omdat Ajax zo zal beginnen:quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee ik wil vanaf minuut 1 dat ze aanvallend spelen. En hoezo 1 op 1?
Tegenover:quote:Suares - Huntelaar - Rommedahl
--------------Perez--------------
Lijkt me 1 op 1.quote:- - -Kromkamp- - -Salcido- - -Alcides- - -
Bron?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:31 schreef DjMark het volgende:
Mendez speelt, Aissati niet.
Heb zojuist de opstelling doorgekregen.
WAT?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:31 schreef DjMark het volgende:
Mendez speelt, Aissati niet.
Heb zojuist de opstelling doorgekregen.
| Forum Opties | |