Bij Koeman zakte alles als een puddingbroodje naderhand in elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman had het ook op de rails staan hoor
hoe eng het ook klinkt
Inderdaad echt een prachtige avond op deze manier.. Hopelijk is de blessure van Farfan niet al te ernstig..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Gefeliciteerd allemaal. En mooi 2-2 in Rotterdam
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef Frey het volgende:
Geweldig! Beste verjaardagscadeau dat ik me had kunnen wensen![]()
![]()
Vandaag een goede stap gemaakt. Maar het is zeker nog niet beslist. Het zou wel mooi zijn als we tegen AZ zelf weer winnen en Ajax en Feyenoord gelijkspelen. Dat zou weer een goede stap richting titel betekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef Flem het volgende:
We worden kampioen.
Kijk iemand heeft hier geleerd van vorig seizoenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag een goede stap gemaakt. Maar het is zeker nog niet beslist. Het zou wel mooi zijn als we tegen AZ zelf weer winnen en Ajax en Feyenoord gelijkspelen. Dat zou weer een goede stap richting titel betekenen.
Ik ben altijd zo nuchter. Ook vorig jaar riep ik niet dat we al kampioen waren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kijk iemand heeft hier geleerd van vorig seizoen![]()
Aardig eind opweg naar de titel inderdaad. Nu kijken of PSV dit vast kan houden.
en dat zonder Groningen leeg te kopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd hoor! Fraaie overwinning.
Alstu, meer heb ik (gelukkig) niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:42 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een gifje van de aanslag(en)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |