Hoezo dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop dat aan het einde van het seizoen er een compilatiefilmpje komt van verongelijkte commentatoren na weer een overwinning van PSV.
Ik hoop dat hij blijft. Het was op gegeven moment niet bijster goed, maar hij heeft ook vaak laten zien dat hij talent heeft. Als Fiorentina hem wilt, mogen ze hem wel ruilen voor Vanden Borrequote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
Da Costa blijft gewoon.
Sky news spreekt over 4,5 miljoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel is die gelimiteerde som van Da Costa dan?
Sportweek meldt 4.5 miljoen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef ruud.nl het volgende:
Stevens wil alleen Nederlands als voertaal bij PSV komend seizoen, dan zullen er toch wel een paar flink moeten gaan blokken de komende tijd.
quote:De diverse buitenlanders van PSV zullen aan de bak moeten Volgens Dzsudzsak heeft Huub Stevens laten weten dat er onder zijn regime alleen Nederlands gesproken zal gaan worden. In een groot interview in het Algemeen Dagblad laat de nuchtere Hongaar weten dat het sowieso erg belangrijk is om de taal te spreken om met je ploeggenoten te communiceren. Hij heeft nu twee keer per week les van voormalig coach Sandor Popovic.
Ondertussen groeit hij uit tot een held in Hongarije. 'Alle wedstrijden van PSV zijn er live op televisie en de kijkcijfers zijn heel hoog.'
VandenBorre heeft buiten een leuk eerste jaar in de basis ook weinig laten zien bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:28 schreef -SG- het volgende:
Da Costa ruilen voor van den Borre vind ik wel een goed plan...
Da Costa heeft minder laten zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
VandenBorre heeft buiten een leuk eerste jaar in de basis ook weinig laten zien bij Anderlecht.
Dus dalijk praat hij Portugees, Engels, Duits, Nederlands En Italiaans door elkaarquote:di 29 jan 2008, 11:09
Da Costa verlaat Herdgang
EINDHOVEN - Manuel da Costa heeft het trainingscomplex De Herdgang van PSV verlaten, met al zijn tassen en spullen. De verdediger is op weg naar de medische keuring. Een transfer naar Fiorentina lijkt aanstaande.
En als hij speelt en wint, zijn ze alsnog uitgeschakeldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, dat is ook niet echt een aderlating toch? Hij speelde sowieso al nooit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als hij speelt en wint, zijn ze alsnog uitgeschakeld.
Nee, maar als Salcido of Marcellis tegen Ajax uitvalt, dan hebben we niemand meer achter de hand. Addo is nog volop in de race voor de Africa Cup.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, dat is ook niet echt een aderlating toch? Hij speelde sowieso al nooit.
Idd een ervaren rot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Misschien is het verstandig om dit geld te investeren in een verdediger...........
Omdat ze door de jaren heen, het steeds zuurder vinden voor 'kleinere' clubs dat ze, ondanks goede pogingen, toch met lege handen te komen staan. Paar jaar terug spraken ze nog over een 'zakelijke overwinning' en 'typisch PSV', nu heb ik zelfs het woord 'schandalig' horen vallen.quote:
vergeet de "totaal onverdiend" niet tegen NACquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ze door de jaren heen, het steeds zuurder vinden voor 'kleinere' clubs dat ze, ondanks goede pogingen, toch met lege handen te komen staan. Paar jaar terug spraken ze nog over een 'zakelijke overwinning' en 'typisch PSV', nu heb ik zelfs het woord 'schandalig' horen vallen.
die liggen niet echt voor het oprapenquote:
Nou ja, in principe niets mis mee. Als Salcido niet gaat lopen kutten, staat er een verdediging in vorm.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie staan er in de verdediging morgen?
Kromkamp-Marcelis-Salcido-Alicides
?
quote:Koevermans: Tegen Ajax niet in basis
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Danny Koevermans verwacht woensdagavond tegen Ajax niet in de basis te starten. De aanvaller van PSV maakte afgelopen weekeinde in de slotfase nog wel de winnende treffer tegen Excelsior, maar is in Eindhoven nog geen vaste waarde . "Uit de laatste vier wedstrijden hebben we tien punten gehaald, dus ik verwacht niet dat er iets aan het spelsysteem wordt veranderd ", aldus 'De Koef'. "We gaan dus weer gewoon op de bank zitten, zo is het nu eenmaal."
Danny Koevermans is dolgelukkig met zijn winnende treffer tegen Excelsior.
Koevermans schikt zich vooralsnog in zijn rol als reserve. De voormalig AZ-speler stelt het teambelang immers boven alles. "Zelf moet ik het doen met de minuten die ik krijg", aldus de aanvaller tegenover PSV TV . In ieder geval tekent de goaltjesdief tegen Ajax voor eenzelfde scenario als tegen Excelsior. "Natuurlijk, ik teken altijd voor doelpunten."
dat filmpje heeft iedereen hier gisteren al zitten bekijken, oud nieuws dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met jullie verdediging.
[..]
Ik ook ja, de manier waarop hij tegen Arsenal speelde.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat Da Costa weg gaat
hehequote:Koemans Valencia is Spanje's slechtste
Ronald Koeman kan rekenen op de steun van het bestuur van Valencia, maakte directeur sportief Rafael Salom maandagavond bekend na een gesprek met de coach van Valencia. 'Ons vertrouwen in de trainer is honderd procent', aldus Salom.
Maar zoals gebruikelijk in de voetbalwereld kan dat binnen de kortste keren veranderen. Nog een paar flaters en de situatie wordt onhoudbaar, leert het verleden. De werkloze José Mourinho zou al zijn gepolst om het van Koeman over te nemen.
Koeman heeft tot nog toe geen succes met zijn renovatie van de selectie van Valencia. Sinds hij aantrad begin november, zijn Los Ché zelfs verworden tot de slechtst presterende club in de Primera División. En dat terwijl Valencia onder Koemans voorganger Quique Sánchez Flores maar drie clubs boven zich hoefde te dulden in plaats van negentien.
De stand vóór de komst van Koeman en sinds zijn entree op de bank geeft aan dat Valencia het meer dan drie keer zo slecht doet. Waar Quique gemiddeld 1,91 punt per competitieduel oogstte, haalt Koeman er maar 0,6. Ook wat het aantal doelpunten dat Valencia maakt betreft, gaat het een factor drie minder goed.
Op één gebied heeft Koeman wél vooruitgang geboekt. In defensief opzicht krijgt Valencia minder doelpunten tegen. Het gemiddelde is gezakt van 1,7 naar 1,4.
Ik denk niet dat ze dat op zo'n korte termijn voor elkaar krijgen. Van Eijden zal dan wel doorgeschoven worden.quote:Vergoossen wil ervaren vervanger Da Costa
Alleen een medische keuring staat de overgang van Manuel da Costa naar Fiorentina nog in de weg. PSV-trainer Sef Vergoossen wil wel een vervanger.
'Van ons hoefde hij niet weg', zegt Vergoossen tegen VI.nl. 'Hij pikte op wat we wilden. We hebben de directie laten beslissen.' De clubleiding koos ervoor de 21-jarige verdediger te verkopen. Naar verluidt ontvangt PSV 4,5 miljoen euro voor de Portugees.
Vergoossen wil nog deze transferperiode een vervanger voor Da Costa. De interim-coach heeft het verzoek neergelegd bij de directie voor een ervaren verdediger. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan schuift Vergoossen een jeugdspeler door.
Onder Vergoossen hoefde Da Costa (nog) niet te rekenen op veel speeltijd. Hij had in Eindhoven nog een contract tot medio 2011. De verdediger, die in 2006 werd overgenomen van AS Nancy, had daarin wel een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen.
die Salcido is voor de rest van het seizoen genezen lijkt mequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:28 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Nou ja, in principe niets mis mee. Als Salcido niet gaat lopen kutten, staat er een verdediging in vorm.
quote:[quote]Overeenstemming PSV en Fiorentina over Manuel da Costa
29 januari 2008 14:30
PSV en de Italiaanse club Fiorentina hebben overeenstemming over de transfer van Manuel da Costa (21). Dat hebben Jan Reker, manager Stan Valckx en trainer Sef Vergoossen dinsdag op De Herdgang bevestigd ten overstaande van de verzamelde media. De speler moet nog wel gekeurd worden, voordat alles rond is.
Transfer aanstaande
De clubs zijn er al uit en daarmee lijkt een transfer van de Portugees aanstaande. Vanochtend verliet hij De Herdgang om naar Italië te reizen, waar hij de medische keuring ondergaat en alle formaliteiten rond gemaakt worden. “Wij hebben zeker niet aangedrongen op een eventuele transfer”, zegt Vergoossen in een reactie op het nieuws. “We hadden het gevoel dat we een aardig eind op weg waren, dat hij dingen oppikte. Maar het is heel snel gegaan.” Alleen als het ‘een echte versterking’ is, komt er volgens Vergoossen nog iemand bij, maar daar ging hij tijdens het persgesprek op De Herdgang verder niet op in.
Sinds 2006 bij PSV
De in Frankrijk geboren Portugees Da Costa (6 mei 1986) speelt sinds 2006 voor PSV. Dit seizoen kwam hij maar tijdens drie wedstrijden in actie, waaronder tweemaal via een basisplaats in de Champions League en in de KNVB-beker. Dat optreden was meteen het meest besproken moment van het toernooi, omdat hij wegens een schorsing niet speelgerechtigd was met diskwalificatie van PSV als gevolg. Eerder voetbalde Da Costa voor de Franse club AS Nancy. Zijn debuut voor PSV was op 20 september 2006, in de bekerwedstrijd tegen amateurclub Kozakken Boys (0-2).
Volgens transfermarkt.de voor ¤ 1.500.000,-quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef leolinedance het volgende:
Voor hoeveel is Da Costa aangekocht? Beetje winst gemaakt met die 4,5 miljoen? Wel knap trouwens als dat zo is. Zo veel heeft hij helemaal niet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |