Ik heb er nog wel eentje op de plank liggen, die volgens mij nog geen notes heeft...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je weer een nieuw account aanmaken.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel prima weet je...
Ik vind het op een of andere manier prettiger dan dat ik er laat uitga, nu 'heb ik nog wat aan m'n dag'.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje een paar op de plank liggen, die volgens mij nog geen notes heeft...
light versiequote:
50 jaar lego.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:04 schreef eer-ik het volgende:
Waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
[..]
Dacht al zoiets
google in legoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:04 schreef eer-ik het volgende:
Waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
[..]
Dacht al zoiets
Lego technik was vroeger de bomquote:
Meestal krijg je te zien waar het over gaat als je met je cursor erop gaat staan. klikken kan soms ook. Al met al is lego roxxor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bestaat dat 50 jaar?
[..]
Looks like it
quote:
Lego ftw iddquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Meestal krijg je te zien waar het over gaat als je met je cursor erop gaat staan. klikken kan soms ook. Al met al is lego roxxor.
Whehe, waar moet je uit kiezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:09 schreef Pheno het volgende:
Ik haat keuzes
tig landenquote:
N00bquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:12 schreef eer-ik het volgende:
*PERSONAL NOTE: MOET 131+ POSTS HALEN IN 1 TOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |