quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef Lois het volgende:
DeLiedje wat heeft Floortje prachtige kijkersWijs mooi meisje!
Vivi wat een geweldige foto's. Deze sprong er echt uit:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef marlieske het volgende:
Alle kleine en grotere kindjes wat zijn jullie leuk en lief, verjaardagstaart, thermometers tummytubs![]()
Een kleine spiderman erg stoer!!
Nog even Isa showen:
De mop van de 1000 spetters zoals beloofd:
Daarna mama even uitlachen die nattigheid voelde:
En ik pak lekker eigenwijs mijn grote teen in plaats van mijn duimpje:
mag ik bij jouw kliek dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:13 schreef Yoni het volgende:
Wat een stoer overhemd heeft ie aan! Vind dat echt zoooo cute die stoere kleertjes![]()
blijf alleen die baby's in mandjes vreselijk vindenHeb me voorgenomen dat soort foto's echt noooooit te gaan maken
tjongejonge, je wordt als moeder wel erg blij met zulk commentaar als je trots je foto's in dit topic plaatst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:57 schreef dutchie het volgende:
[..]
mag ik bij jouw kliek dan?met alle respect, kinderen kunnen zo veel leuker op de kiek te zetten dan dat en ook voor dat geld en minder
Ik kan me niet herinneren eerder niet 'kusknuffelkroel ' gereageerd te hebben. Gelukkig mag ik hier dan inderdaad _mijn_persoonlijke_ mening geven. Die was in dit geval dat ik de reactie richting Davinia niet aardig vond.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Yoni het volgende:
Leuk gedaan Icicle! Merlijn kan alvast aan zijn eerste zaterdagbaantje beginnen zo te zien
En Verida: Jij hebt er wel een handje van om te reageren als het niet allemaal kusknuffelkroel is he? Ik vind gewoon dat ik mijn mening mag geven over dat soort dingen. Mensen betalen hartstikke veel geld voor die standaard foto's, terwijl het gewoon vaak zoveel leuker kan in mijn ogen. En als Davinia er wél heel blij mee is, prima toch? Ik geef alleen _mijn_ persoonlijke mening. En dat is bij mijn weten nog steeds niet verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |