Mot je pomper /mad ?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
misschien wel een goede en waardevolle toevoeging aan het FOK! woordenboek?
quote:
Peace!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
jo
eM, kom eens hier....quote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
harder slaan, zetten ze vanzelf op = meer bilpartij
Ik vind dat de volgende er nog wel bij kunnen:quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
KSC FAQ:
mucken:
Het al dan niet bewust doorposten nadat een topic 300 posts heeft bereikt, door een crewlid van FOK!, meestal een moderator in de KSC.
AOiaans multiquoten:
het quoten van minimaal 4 posts van minimaal even zoveel andere users in een post
koffien:
bezig zijn met koffie drinken, het liefst tijdens KSC-en
Iemand nog toevoegingen?
quote:pwn
.
pomper
/mad
polen
ok, goed punt. Ga ik doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind dat de volgende er nog wel bij kunnen:
[..]
En dan?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind dat de volgende er nog wel bij kunnen:
[..]
Bedoel je niet OAiaans?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
KSC FAQ:
mucken:
Het al dan niet bewust doorposten nadat een topic 300 posts heeft bereikt, door een crewlid van FOK!, meestal een moderator in de KSC.
AOiaans multiquoten:
het quoten van minimaal 4 posts van minimaal even zoveel andere users in een post
koffien:
Iemand nog toevoegingen?
mosterd-maaltijd-situatiesquote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
KSC FAQ:
mucken:
AOiaans multiquoten:
koffien:
Iemand nog toevoegingen?
Maar de beste man heet OA en niet AOquote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens eM moest multiquoten er echt achter.
quote:
er staat AOiaans ipv OAquote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens eM moest multiquoten er echt achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |