Air France-KLM dan dus!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:26 schreef k_man het volgende:
Air France, begreep ik?
Zo ja, vlieg ik voortaan via Parijs.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:26 schreef k_man het volgende:
Air France, begreep ik?
Jongens, ik krijg HONGER!!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:16 schreef Individual het volgende:
Ja bami verzopen in sate saus!![]()
De kroepoek is ook zoveel beter dan die vieze prawn crackers die ze hier hebben, de satesaus is de beste van de wereld en bami is beter dan chow mein!
Daarnaast: friet van Piet met alle bijbehorende snacks (hoewel ik een aantal ook hier kan krijgen), boerenkool stamppot, erwtensoep, Vietnamese loempia's idd, boeren pannekoeken, dropjes en de rest van het NL verlanglijstje.
Tot dusver is het ons niet gelukt. Dat zegt natuurlijk niets over het succespercentage bij anderen. Vrees dus niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Net kaartjes voor een voetbalwedstrijd van FC Barcelona besteld, lees ik weer een voorverkenningverhaal waarin weer blijkt dat het voetbalavontuur altijd mislukt
Geen idee, zover zijn we nooit gekomen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat bedoelen jullie? Kun je het stadion niet binnenkomen?
Ook een keer gedaan, maar toen had ik mn creditcard thuis op mn bureau laten liggen... Resultaat: énorm gedoe om de kaartjes alsnog te bemachtigen... zeker als je geen Spaans spreektquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Net kaartjes voor een voetbalwedstrijd van FC Barcelona besteld, lees ik weer een voorverkenningverhaal waarin weer blijkt dat het voetbalavontuur altijd mislukt
Noteert:quote:Op maandag 4 februari 2008 17:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan, maar toen had ik mn creditcard thuis op mn bureau laten liggen... Resultaat: énorm gedoe om de kaartjes alsnog te bemachtigen... zeker als je geen Spaans spreektToch gauw 1,5 uur zoet geweest
Graag gedaan hoorquote:
Ik was de winnaar van de Heemskerkse Coupe de Clochard 2004. Een prestatie waar vele vrienden van mij nog immer tegenop kijken. Een bijzonder zware strijd was het, kan ik je wel zeggen. Hier zie je bijvoorbeeld hoe ik één van onze tegenstandsters langzaam middels een wurggreep uit de wedstrijd haal:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:57 schreef Bora-Bora het volgende:
'Petanque' jij, UIO? Of teken je alleen de prijzen voor de tournooien?
Dat snap ik.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat snap ik.
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hoelang bestaat het ondertussen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef flipsen het volgende:
De omzet van Típica Reizen is inmiddels al over de ¤ 90.000![]()
Voor de belasting?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Fogel het volgende:
Ik werk zelf voor een non-profit organisatie...
Neequote:
Hoe kom je daar nou bij? Vluchten boek ik online bij de maatschappij. Hotels boek ik meestal via een site als hotelpedia. Als ik al een hotel boek. Naar ANVR/SGR kijk ik nooit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef flipsen het volgende:
![]()
Maar jij boekt dus uit principe niet bij een organisatie als die geen lid is van ANVR/SGR? Waarom niet? SGR kan ik me nog voorstellen, maar waarom moet een organisatie lid zijn van de ANVR?
Gefeliciteerd.quote:Gelukkig is niet iedereen zo rigide. De omzet van Típica Reizen is inmiddels al over de ¤ 90.000![]()
UIO is tipicamente niet jouw doelgroep, Flipsen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Vluchten boek ik online bij de maatschappij. Hotels boek ik meestal via een site als hotelpedia. Als ik al een hotel boek. Naar ANVR/SGR kijk ik nooit.
Vanwege je opmerking niet bij mij te boeken als je geld je lief is...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Vluchten boek ik online bij de maatschappij. Hotels boek ik meestal via een site als hotelpedia. Als ik al een hotel boek. Naar ANVR/SGR kijk ik nooit.
Ach man, dat was maar een geintje. Jij past de link aan, dat kan ik ook. Maar dan beter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef flipsen het volgende:
Vanwege je opmerking niet bij mij te boeken als je geld je lief is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |