abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56438249

2.5 miljoen is nog weinig voor Nevland (aanvoerder) man.
Dat Fulham dat niet wil betalen kan Groningen ook niets aan doen. Nevland wil zo graag dus betaalt ie zelf wat bij, ik zie het probleem niet. Groningen is geen liefdadigheidsinstelling!!
Nevland moet blij zijn dat Groningen hem voor dat bedrag wil laten gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:35:40 #227
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56438286
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef patrickt37 het volgende:
Dit is dan toch weer het bewijs dat Groningen NIET begaan is met zijn spelers.

Nevland betaalde mee aan eigen transfer
Was al bekend. Daarbij komt dat Groningen een duidelijk standpunt had t.o.v. transfers deze periode, dat ze dan alsnog (meerdere keren!) om tafel gaan met Fulham vind ik getuigen van respect tegenover je speler. En ik snap ook best dat Groningen een minimumbod in gedachten had, 't is niet zomaar een speler.
Uiteraard had 't netter gekunt, maar ik vind dit niet echt een schande voor de FC.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:52:10 #228
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56438635
quote:

Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 31 januari om 16:26

Hij wilde dolgraag naar Engeland, maar Fulham kon niet voldoen aan de financiële wensen van FC Groningen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:53:39 #229
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56438665
Zielig hoor voor Erik, want Fulham is toch zo'n armlastige club.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:18 #230
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56438704
quote:

Want als een speler van FC Groningen weg wil, dan behoort FC Groningen gewoon mee te werken ook al gaat het om een ondermaats bedrag.

Kom op, dit is toch gewoon een goede regeling? Fulham wil de minimale prijs niet betalen, Nevland wil per se naar Fulham, Nevland betaalt zelf bij. Prima, iedereen blij. Het is juist sneu dat Nevland zich dan weer zo laat kennen door achteraf jankerig te gaan zitten doen over 'zijn gevoel bij Groningen'.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56438757
Konden jullie voor de verandering de beurs niet eens opentrekken en een goede spits van subtop niveau, voor de opgeleverde 5 miljoen aantrekken? Powel, mijn god .
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:00:21 #232
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56438794
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Konden jullie voor de verandering de beurs niet eens opentrekken en een goede spits van subtop niveau, voor de opgeleverde 5 miljoen aantrekken? Powel, mijn god .
In denk niet dat jij, als Ajax-supporter, je in de positie bevindt om dit soort uitspraken te doen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56438870
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In denk niet dat jij, als Ajax-supporter, je in de positie bevindt om dit soort uitspraken te doen.
Dat hoeft ook niet want de basis is meer dan voldoende.
pi_56438959
Powell, lijkt me ook niet de makkelijkste bankzitter om in de selectie te hebben trouwens. Matige aankoop.
pi_56438967
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet want de basis is meer dan voldoende.
Bij Groningen niet dan met Berg, Nijland, Matavz en VD Laak??
Berry wordt er gewoon voor de breedte bij gehaald zonder dat hij veel kost.
In de zomer komt er weer een transferperiode aan en dan heeft de FC flink wat geld op de rekening om rustig eventuele versterkingen aan te trekken. Nu een dure paniekaankoop gaan doen is wel het domste wat je kunt doen. Vergeet niet dat clubs in de winterstop hun goede spelers liever niet wegdoen.
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
Powell, lijkt me ook niet de makkelijkste bankzitter om in de selectie te hebben trouwens. Matige aankoop.
Denk toch echt dat Nijland en Berg de voorkeur krijgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56439039
Dat zeg ik, het lijkt me niet een jongen die rustig blijft als hij op de bank zit.
pi_56439257
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bij Groningen niet dan met Berg, Nijland, Matavz en VD Laak??
Berry wordt er gewoon voor de breedte bij gehaald zonder dat hij veel kost.
[..]

Denk toch echt dat Nijland en Berg de voorkeur krijgen.
Ik had toch eerder een spits verwacht van jullie niveau die er ook meteen staat. Hoe talentvol Nijland ook mag zijn, het zal nog wel even flink duren voordat hij zich gaat ontwikkelen als een goede spits.
pi_56439395
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik had toch eerder een spits verwacht van jullie niveau die er ook meteen staat. Hoe talentvol Nijland ook mag zijn, het zal nog wel even flink duren voordat hij zich gaat ontwikkelen als een goede spits.
Zo makkelijk is het niet om in de winterstop een spits te halen die er gelijk staat. Clubs staan hun spelers (terecht) niet zo makkelijk af en Groningen is geen club die even 6 miljoen voor een spits kan neerleggen. Powel heeft aardig wat ervaring en was bovendien haalbaar zonder dat het veel geld kost. Er zit verder weinig risico aan aangezien het geen miljoenen kost. Nijland doet het trouwens gewoon goed, hij en Berg vormen een goed duo
Powel vendient bovendien een eerlijke kans voordat hij afgebrand gaat worden. Kortom, geen paniekaankoop gedaan en in de zomer verder kijken. En wie weet gaat Powel het goed doen.

pi_56439414
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
Die jongen wordt zo onderschat, merk ik ook hier weer. Wacht maar even af, Powell is echt een nuttige aanwinst. En niet voor in de breedte.
That's all folks!
pi_56439558
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nijland doet het trouwens gewoon goed, hij en Berg vormen een goed duo
Dat ontken ik ook nergens alleen moet hij aan de afwerking gaan werken wil hij een stap hogerop. Tegen Feyenoord kreeg ie 3 kansen op een presenteerblaadje waarvan hij zeker 2 in het net had moeten leggen. Vandaar dat ik wat bedenkingen heb bij de aankoop Powel aangezien het geen spits is met een scorend vermogen (en dan praat ik over dit niveau) en Nijland nog niet rijp genoeg is om doelpunten te maken. Voor het vertrek van Nevland is er naar mijn mening ook geen goed alternatief terug gekomen.
pi_56439654
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Die jongen wordt zo onderschat, merk ik ook hier weer. Wacht maar even af, Powell is echt een nuttige aanwinst. En niet voor in de breedte.
We zullen het zien, ik vind hem eerder overschat. Heb hem toch regelmatig aan het werk gezien.
pi_56439759
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:

Voor het vertrek van Nevland is er naar mijn mening ook geen goed alternatief terug gekomen.
Dat zal natuurlijk heel goed kunnen (Zolang Powel nog niet voor ons gespeeld heeft hou ik maar een slag om de arm) maar het is dan ook erg moeilijk om in een paar dagen een basisspeler te vervangen. We zullen het maar moeten uitzitten de rest van het seizoen. Slecht functionerende posities kunnen in de zomer weer worden opgevuld.
Naast Berg en Nijland hebben we trouwens ook nog Matavz. Daar hebben we wellicht nog niet alles van gezien.

De balans van deze winter:

Weg
Bruno Silva
Nevland
Lindgren

Terug
Cahais
De Roover
Holla
Powel

Toch zwakker op geworden, lijkt me. Lindgren is de grootste aderlating.

Daarnaast zijn ook Zwolle, De Graafschap en Sparta verzwakt. Ajax is misschien iets versterkt, maar van deze transfercarrousel zijn de Nederlandse clubs over de hele linie in ieder geval niet beter geworden.
pi_56439846
Van de nieuwe aankopen vind ik alleen Sepp een aanwinst. Cahais kan ik offcourse nog niet over oordelen
pi_56439896
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:39 schreef Blawh het volgende:

[..]

We zullen het zien, ik vind hem eerder overschat. Heb hem toch regelmatig aan het werk gezien.
Hij heeft straks eindelijk eens spelers om hem heen die hem optimaal kunnen laten renderen, nu moet hij het inderdaad laten zien. Atletisch vind ik het een sterke jongen en ballen afmaken is ook nooit echt een probleem, aan de druk zal hij niet bezwijken.
That's all folks!
pi_56439986
Het vertrek van Silva is prima opgevangen en ik denk niet dat we achteruit zijn gegaan met De Roover, overigens doet Hiariej het ook meer dan uitstekend.

Nevland weg en Powel terug, tja daar ga je er inderdaad op achteruit denk ik. Maar zie maar eens een nieuwe Nevland te vinden in drie dagen tijd. Dat is moeilijk, vooral in de winterstop.

Lindgren weg en Holla terug. Lingren is een speler met enorm veel kwaliteit en reuze belangrijk voor de FC. Een opvolger vinden in een paar dagen die even goed als hij zou zijn en er bovendien direct zou staan is denk ik onmogelijk. Ik vind de keuze voor Holla uitstekend, kent de club en heeft zich in dat halve jaartje prima ontwikkeld. Tuurlijk is het nog lang geen Lindgren, maar ik heb wel vertrouwen in Holla.

Dus je hebt kwaliteit ingeleverd, dat staat vast. Maar zo gek is dat niet als je kijkt wie er zijn vertrokken.

Ik vind het prima zo, nu gewoon het seizoen afmaken en er proberen zoveel mogelijk uit te halen.
In de zomer verder kijken. Er is geld beschikbaar om de zwakke plekken dan goed op te vullen.
Er zijn 3 belangrijke spelers vertokken, zo makkelijk vul je dat niet even op in 3 dagen tijd.
pi_56440034
Berry . Hij gaat de man worden .
pi_56440128
We zouden dit seizoen weleens met 4 spelers kunnen beginnen die allemaal net zijn doorgestroomd uit de eigen jeugd: Hiariej, Metaj, Nijland en Holla. Met Kruiswijk erbij hebben we dan het halve veldteam zelf opgeleid.
pi_56440707
Dat is ook één van de redenen waarom ik het mooi vind dat Holla weer terug is!
Prachtig toch al die spelers uit de eigen jeugdopleiding.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:29:47 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56440796
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
We zouden dit seizoen weleens met 4 spelers kunnen beginnen die allemaal net zijn doorgestroomd uit de eigen jeugd: Hiariej, Metaj, Nijland en Holla. Met Kruiswijk erbij hebben we dan het halve veldteam zelf opgeleid.
En met Holla en Powell krijgen we 2 nederlanders extra voor 2 buitenlanders die we weg doen.
Powell is niet de vervanger van Erik, dat is niemand. Powell heeft snelheid en scorend vermogen, bovendien nog redelijk technisch ook dacht ik. En voor 3 ton kun je je er geen buil aan vallen. Lekker die 14 miljoen op de bank laten sudderen tot de zomer en dan goedkoper bepaalde spelers halen dan nu.
Pessimistisch gezien maakt het nu toch niet zoveel meer uit, want 3 basiskrachten weg vang je niet zomaar op zonder klappen, optimistisch gezien zeg ik dat we er aanvallend op het middenveld op vooruit gaan (Holla), verdedigend op achteruit. Achterin verdedigend op vooruit (de Roover en met Cahais meer mogelijkheden). Voorin veranderd er weinig, want Nevland speelde pas 1,5 potje weer mee, die fantastische december serie deden we grotendeels zonder hem.
Zondag mogen we de eerste resultaten al zien.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:32:31 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56440867
Owh ja, dat Erik zelf ging bijbetalen mag hij lekker Fulham aanrekenen, die leggen wel 3 miljoen neer voor een spits als Cousin, wilden 4 miljoen betalen voor een Marlon King met disfunctionele knieen. Maar over 2,5 miljoen voor Nevland doen ze vervolgens moeilijk. Het zou bovendien gaan om een tonnetje of 2,5/3, terwijl Nevland rond de 2 a 3 miljoen per jaar gaat verdienen daar.
Sorry hoor, nodeloos zeiken noem ik dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')