Was al bekend. Daarbij komt dat Groningen een duidelijk standpunt had t.o.v. transfers deze periode, dat ze dan alsnog (meerdere keren!) om tafel gaan met Fulham vind ik getuigen van respect tegenover je speler. En ik snap ook best dat Groningen een minimumbod in gedachten had, 't is niet zomaar een speler.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef patrickt37 het volgende:
Dit is dan toch weer het bewijs dat Groningen NIET begaan is met zijn spelers.
Nevland betaalde mee aan eigen transfer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef patrickt37 het volgende:
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 31 januari om 16:26
Hij wilde dolgraag naar Engeland, maar Fulham kon niet voldoen aan de financiële wensen van FC Groningen.
Want als een speler van FC Groningen weg wil, dan behoort FC Groningen gewoon mee te werken ook al gaat het om een ondermaats bedrag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef patrickt37 het volgende:
In denk niet dat jij, als Ajax-supporter, je in de positie bevindt om dit soort uitspraken te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Konden jullie voor de verandering de beurs niet eens opentrekken en een goede spits van subtop niveau, voor de opgeleverde 5 miljoen aantrekken? Powel, mijn god.
Dat hoeft ook niet want de basis is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In denk niet dat jij, als Ajax-supporter, je in de positie bevindt om dit soort uitspraken te doen.
Bij Groningen niet dan met Berg, Nijland, Matavz en VD Laak??quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want de basis is meer dan voldoende.
Denk toch echt dat Nijland en Berg de voorkeur krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
Powell, lijkt me ook niet de makkelijkste bankzitter om in de selectie te hebben trouwens. Matige aankoop.
Ik had toch eerder een spits verwacht van jullie niveau die er ook meteen staat. Hoe talentvol Nijland ook mag zijn, het zal nog wel even flink duren voordat hij zich gaat ontwikkelen als een goede spits.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij Groningen niet dan met Berg, Nijland, Matavz en VD Laak??
Berry wordt er gewoon voor de breedte bij gehaald zonder dat hij veel kost.
[..]
Denk toch echt dat Nijland en Berg de voorkeur krijgen.
Zo makkelijk is het niet om in de winterstop een spits te halen die er gelijk staat. Clubs staan hun spelers (terecht) niet zo makkelijk af en Groningen is geen club die even 6 miljoen voor een spits kan neerleggen. Powel heeft aardig wat ervaring en was bovendien haalbaar zonder dat het veel geld kost. Er zit verder weinig risico aan aangezien het geen miljoenen kost. Nijland doet het trouwens gewoon goed, hij en Berg vormen een goed duoquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had toch eerder een spits verwacht van jullie niveau die er ook meteen staat. Hoe talentvol Nijland ook mag zijn, het zal nog wel even flink duren voordat hij zich gaat ontwikkelen als een goede spits.
Die jongen wordt zo onderschat, merk ik ook hier weer. Wacht maar even af, Powell is echt een nuttige aanwinst. En niet voor in de breedte.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Blawh het volgende:
Powell, lijkt me ook niet de makkelijkste bankzitter om in de selectie te hebben trouwens. Matige aankoop.
Dat ontken ik ook nergens alleen moet hij aan de afwerking gaan werken wil hij een stap hogerop. Tegen Feyenoord kreeg ie 3 kansen op een presenteerblaadje waarvan hij zeker 2 in het net had moeten leggen. Vandaar dat ik wat bedenkingen heb bij de aankoop Powel aangezien het geen spits is met een scorend vermogen (en dan praat ik over dit niveau) en Nijland nog niet rijp genoeg is om doelpunten te maken. Voor het vertrek van Nevland is er naar mijn mening ook geen goed alternatief terug gekomen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nijland doet het trouwens gewoon goed, hij en Berg vormen een goed duo
We zullen het zien, ik vind hem eerder overschat. Heb hem toch regelmatig aan het werk gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jongen wordt zo onderschat, merk ik ook hier weer. Wacht maar even af, Powell is echt een nuttige aanwinst. En niet voor in de breedte.
Dat zal natuurlijk heel goed kunnen (Zolang Powel nog niet voor ons gespeeld heeft hou ik maar een slag om de arm) maar het is dan ook erg moeilijk om in een paar dagen een basisspeler te vervangen. We zullen het maar moeten uitzitten de rest van het seizoen. Slecht functionerende posities kunnen in de zomer weer worden opgevuld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor het vertrek van Nevland is er naar mijn mening ook geen goed alternatief terug gekomen.
Hij heeft straks eindelijk eens spelers om hem heen die hem optimaal kunnen laten renderen, nu moet hij het inderdaad laten zien. Atletisch vind ik het een sterke jongen en ballen afmaken is ook nooit echt een probleem, aan de druk zal hij niet bezwijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik vind hem eerder overschat. Heb hem toch regelmatig aan het werk gezien.
En met Holla en Powell krijgen we 2 nederlanders extra voor 2 buitenlanders die we weg doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
We zouden dit seizoen weleens met 4 spelers kunnen beginnen die allemaal net zijn doorgestroomd uit de eigen jeugd: Hiariej, Metaj, Nijland en Holla. Met Kruiswijk erbij hebben we dan het halve veldteam zelf opgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |