quote:Evening Gazette meldt dat Middlesbrough een bod heeft uitgebracht met een totale waarde van twintig miljoen euro. Dat geld is niet alleen voor sc Heerenveen, er zou ook een deel zijn gereserveerd voor AZ. De Alkmaarders moeten eventuele claims dan laten vallen.
http://www.voetbalreport.nl/8836/voetbalnieuws/Zaak-Alves:_Prijsverschil_'slechts'_500.000.htmlquote:Middlesbrough zou volgens columnist Anthony Vickers, voor de lokale krant Evening Gazette aanwezig bij de arbitragezaak, inmiddels een bod met de totale omvang van 24 miljoen euro (inclusief tekengeld en andere bonussen voor Heerenveen en Alves) hebben uitgebracht bij sc Heerenveen. In dit bod zou ook een deel voor AZ zijn inbegrepen dat hiermee wordt afgekocht.
Wel voor Alves ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:02 schreef okee6 het volgende:
Mooi dat aanhangers van beide clubs zich zo distantiėren. Geld gaat voor Alves, dat is voorgoed duidelijk zo.
http://www.voetbalreport.(...)_Middlesbrough'.htmlquote:Update 21:58: Het was lange tijd rustig rond de zaak Alves maar het in de komende twee uur zal er toch echt nieuws moeten komen uit Middlesbrough, Alkmaar of Heerenveen. De onofficiele site van Afonso Alves, afonso.fobazo.com, meldt dat de transfer beklonken is en zegt een eerste reactie van de Braziliaanse aanvaller te hebben.
"Ik ben blij dat ik in zo'n mooie competitie kan spelen en hoop hier dezelfde resultaten te boeken als in Zweden en Nederland", zo zou Alves gezegd hebben tegen Fobazo. Het is echter nog altijd wachten op bevestiging, nog twee spannende uren te gaan.
Hij liever dan ik. Goed voetbal, veel kansen. Doelpunt of 4 moet lukken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb Afonso net even gebeld en hij zei tegen me dat hij best wel zin heeft om voor Middlesbrough te gaan spelen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
Langs de Lijn meldt dat AZ Middlesbrough gaat aanklagen bij de FIFA als ze Alves contracteren.
haha, AZquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
Langs de Lijn meldt dat AZ Middlesbrough gaat aanklagen bij de FIFA als ze Alves contracteren.
Kan AZ zich niet beter op een andere speler richten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
AZ naait zichzelf een beetje. Al die energie in d etransfer rond alves.. alsjeblieft zeg Zo'n dure speler die nee tegen je zegt laat hemd an lekker ophoeren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Iedergeval is AZ gewoon genaaid door Alves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |