Jij was er dus ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Briljant om te zien hoe iedereen over elkaar heenstruikelde voor die tv's. Knetterdruk, uren wachten op hulp. En 's avonds stond er bij het afhaaldepot een lange file mensen die hun tv wilden ophalen....
(toen ik bij de BCC naar binnen liep kreeg ik ook gewoon 16% korting en er was geen hond in de winkel. Ideaal)
kort gedingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:59 schreef NED het volgende:
In die reclamedinges staat korting op ALLE notebooks.
Die Mac's zijn ook gewoon notebooks.
Ik denk dat je best een zaak hebt als je er een kort geding van maakt omdat ze je geen korting willen geven op die MacBook
Da's nou al de tweede of derde keer dat je dat zegt. Sommige mensen gaan gewoon voor gemak: auto neerzetten, naar binnen lopen, doos pakken, naar de kassa lopen en weer naar huis. Als je toch al van plan was je PC op termijn te vervangen is dit natuurlijk een mooie aanleiding.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef Apekoek het volgende:
Echt, snap het echt niet dat nu iedereen massaal gaat inslaan terwijl men een korting krijgt die nihil is. Ook aangezien Media Markt echt niet de goedkoopste is. En ook te bedenken dat Media Markt voor deze actie vlug haar prijzen iets omhoog heeft gegooid. Vind het vrij naief allemaal, maarja dat heb je met jan modaal.
en garantie of reparatie is altijd lastig dan inderdaad. naar een winkel kan je zo ff terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:01 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Da's nou al de tweede of derde keer dat je dat zegt. Sommige mensen gaan gewoon voor gemak: auto neerzetten, naar binnen lopen, doos pakken, naar de kassa lopen en weer naar huis. Als je toch al van plan was je PC op termijn te vervangen is dit natuurlijk een mooie aanleiding.
Niet iedereen die een laptop koopt bij de Mediamarkt is naief, wilde ik maar even zeggen. Ik zou bijvoorbeeld nooit een laptop bij een webwinkel kopen, puur omdat ik dat niet handig vind. Moet ik een dag vrij nemen voor de postbode of zaterdag in de teringdrukte het pakket ophalen bij het postkantoor.
Juist. Al is Mediamarkt dan ook niet de beste winkel, maar okay...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef gateway het volgende:
[..]
en garantie of reparatie is altijd lastig dan inderdaad. naar een winkel kan je zo ff terug
Iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Sneu eigenlijk dat zo veel Nederlanders hier in trappen. De korting is feitelijk inderdaad 15,9 procent en Media Markt is ook nog niet eens de goedkoopste. En nu doen ze net als of alles voor bijna niets te koop ligt, en dat Jan met de pet even 5 nieuwe tv's gaat scoren terwijl hij het geld niet eens heeft en normaal gesproken niet eens 1 tv zou kopen. In mijn ogen dus domme mensen die nu persee wat gaan kopen terwijl het niet op de planning stond om een apparaat aan te schaffen, de enige die er voordeel aan heeft is de Media Markt zelf.
Volgensmij wel alleen Bose niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef MamaDartel het volgende:
Wie kan mij vertellen of er op de Philips Living Colors ook korting zat?
Dáár wist niemand het nl.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |