Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
Haha...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!
Feli trouwens hè.
Leg uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel de ochtend staat hier de ajax marsch al op.
vanavond juichen joh in de kuip als ajax voor komt
Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef toma het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
------------------Stekelenburg-----------------
Silva-----Heitinga-----Vermaelen----Emanuelson
------Gabri-------Perez-----Davids----------
---Rommedahl--Huntelaar--Suarez---------
Vermoedelijke opstelling PSV:
----------------------Gomes------------------
Kromkamp--Marcelis----Salcido---Alcides
Bakkal-------Aissati----Simons----Dzsudzsak
--------------Farfan-----Lazovic------------
ik denk 1-1.
Je moet effe die actieverpakking halen, dan kun je een code invoeren en kijken. Maar volgens mij was dat voor Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij zag ik een reclame van amstel bier over een doos met bier + gratis een tele 2 wedstrijd.
ik kan hier echter niets over vinden...
weet iemand hoe dat zit? kan je 1 gratis wedstrijd via internet bekijken?
anders ga ik ff een doos bier halen
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij zag ik een reclame van amstel bier over een doos met bier + gratis een tele 2 wedstrijd.
ik kan hier echter niets over vinden...
weet iemand hoe dat zit? kan je 1 gratis wedstrijd via internet bekijken?
anders ga ik ff een doos bier halen
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.
Weet ik het. Denk het wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?
Alleen ajax feyenoord iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over Ajax-Feyenoord.
Mensen die chromosomen missen zijn niet representatief voor een groep.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Scorpie het volgende:
feyenoorders die gaan juichen als Ajax voor komt, het moet niet gekker worden
Ja over het algemeen wel. Wel redelijk beeld ook, af en toe stottert hij soms bij wedstrijden tho maar voor grote wedstrijden heb ik het geld er wel voor overquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
is dat planet gebeuren beter dan Sopcast oid?
Laat ze ook eens aan de titelkansen ruiken johquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef Scorpie het volgende:
feyenoorders die gaan juichen als Ajax voor komt, het moet niet gekker worden
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als julliequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ze ook eens aan de titelkansen ruiken joh
Nou dan weten jullie ook eens voor een keer hoe dat voelt na nightmares van vorig seizoenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen langer nr 1 gestaan als jullie
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioenquote:
Het boeit me niet wie er wint. Het is beter dat Ajax wint, maar Ajax verliest zal ik er ook niet echt om wenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voor jullie lijkt het me beter als Ajax wint, anders wordt PSV wederom kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |