Wij hebben Davids. Een schot op doel is genoegquote:
Klopt..maar waarom zou je dat erbij moeten halen? Er is hiervolgens mijniemand die hem zeer goed/belangrijk vind dit seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Farfan speelt al sinds het vertrek van Hiddink als een dweil, met dit seizoen toch wel als dieptepunt. Pijnlijk gegeven.
Ik verdiep me niet zo in psv eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie moeten ze er dan neerzetten?
zo doet DAM dat ook altijd, een stelling/vraag niet beantwoorden maar er een tegenin gooienquote:
En tegen Utrecht en az was hij 1 van de beterequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Davids is "over the hill", dat kon je uit tegen NEC al zien en afgelopen Zondag tegen Vitesse nogmaals.
Verwacht PSV morgen zo
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
En tegen Utrecht en az was hij 1 van de betere
En riep vorig jaar niet ook alles wat geen Ajacied was dat hij over de top was?
Maar DAM vindt Farfan wel super!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo doet DAM dat ook altijd, een stelling/vraag niet beantwoorden maar er een tegenin gooien
Tegen Vitesse en NEC was het niet best.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.
Waarom zou dat tegen PSV opeens anders zijn?
die speelde alleen nog maar in jong psv dit seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder Da Costa dus. Goeie zaak.
Zondag was hij niet bijzonder goed, maar hij scoorde absoluut een voldoende, dat hij eraf ging kwam omdat hij al geel had. Tegen NEC was hij drama ja, dat kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden was Davids nou niet bepaald goed te noemen, afgetroeft worden door Remco v/d Schaaf em Sibum.
Waarom zou dat tegen PSV opeens anders zijn?
Dit jaar is het inderdaad niet best, maar vorig seizoen had hij gewoon 21 goals hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Farfan speelt al sinds het vertrek van Hiddink als een dweil, met dit seizoen toch wel als dieptepunt. Pijnlijk gegeven.
Klopt, maar dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vond hem echt een hele goede verdediger.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die speelde alleen nog maar in jong psv dit seizoen
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef Helly het volgende:
[..]
Dit jaar is het inderdaad niet best, maar vorig seizoen had hij gewoon 21 goals hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |