Farfán?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Sjonnie de benen van Koef pakt en Davids die van die bandiet. Daar gaan je aanvallers dan
Hebben wij weer twee spelers met een schorsing van 5 wedstrijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Sjonnie de benen van Koef pakt en Davids die van die bandiet. Daar gaan je aanvallers dan
Doen ze gewoon in de spelerstunnel joh.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hebben wij weer twee spelers met een schorsing van 5 wedstrijden![]()
Ach wie weet voert hij nog een mooie schwalbe uit of schiet hem er vanuit een vrije trap in. Minder doeltreffend als Lazovic zijn is niet zo moeilijk.quote:
Daar kun je ook kaarten krijgen, ja ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen ze gewoon in de spelerstunnel joh.
Kan ik daarvoor tekenen?quote:
Ik stel ff een conceptcontract op. Laat je het nog ff nakijken door je advocaat?quote:
Zo kennen we jullie weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax gaat verliezen. We hebben een aanval om je vingers bij af te likken, het middenveld is het beste wat de eredivisie heeft te bieden en de verdediging is weer ''compleet''.
No shit. 4-0. Welterusten.
Idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is een rots in de branding idd.
Ja, en woensdag wordt het toch gewoon 90 minuten lang schaken, zoals gewoonlijk bij deze wedstrijden in de Arenaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax gaat verliezen. We hebben een aanval om je vingers bij af te likken, het middenveld is het beste wat de eredivisie heeft te bieden en de verdediging is weer ''compleet''.
No shit. 4-0. Welterusten.
Lazovic heeft al zat belangrijke goals en assists gemaakt voor PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazovic en scoren.
Kuffour speelt niet.
Alleen als er dan weer een Picornie tafereel na de wedstrijd afspeelt, stem ik in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier teken ik voorVooral dat die Servische bandiet zijn benen mag breken
Nee met Vermaelen gaan we idd een stap terug. Heldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is een rots in de branding idd.
Hij scoort ze zelfs in eigen doelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee met Vermaelen gaan we idd een stap terug. Held
Tegen PSV nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort ze zelfs in eigen doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |