Inderdaad, toen ik meteen riep dat we Co nodig hadden was het nog net niet dat ik de duivel naar voren schoofquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Toen het gerucht Rijkaard hier geroepen werd op Fok! Was Co kut, was ie niets voor niets eruit gegooid.
En nou slaan de gevoelens rap om.
Zie ik buigende smileys etc. Beetje vaag..
Maar vanwaar vooor sommigen opeens die ommekeer?!
Zie post boven je.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ik meteen riep dat we Co nodig hadden was het nog net niet dat ik de duivel naar voren schoof
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie nog 100000000000x liever Blind voor de groep dan deze sociale autist.
Witschge/Winter verhaal en dat het altijd de schuld van een ander is. Dat en dat soort dingen als het kinderachtige eieren zoeken die er niet liggen.quote:
Ik zeg ook niet dat het een makkelijke man is maar feit is dat hij met een redelijke selectie het voetbal er wel in krijgt. Kan je Olsen voor een groep zetten als deze waar zo weinig zelfvertrouwen in zit en maakt hij voetballers beter?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Witschge/Winter verhaal en dat het altijd de schuld van een ander is. Dat en dat soort dingen als het kinderachtige eieren zoeken die er niet liggen.
Ook had hij in zijn periode als coach een lager gemiddelde dan Van Basten.
Olsen daarentegen won de eerste 7 wedstrijden met hele ruime cijfers met een bijna geheel nieuwe selectie. Uiteindelijk door een naaiactie van de gebroeders "Eeeeeuh" ontslagen, geheel onterecht.
Daarom zou ik graag hem nog een keer willen zien.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adriaanse heeft Ajax afgezegd omdat hij eerst het seizoen in Oostenrijk wil afsluiten en daarna pas wil gaan denken over zijn toekomst, aldus het AD.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adriaanse heeft Ajax afgezegd omdat hij eerst het seizoen in Oostenrijk wil afsluiten en daarna pas wil gaan denken over zijn toekomst, aldus het AD.
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Daar hield toch ook niemand rekening mee...
rest de vraag.... Wie dan wel?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar ik ben oprecht blij dat ie niet komt. Dus mooi meegenomen.
Waarschijnlijk kan ie naar een clubje in Dubai om ze zakken eens goed te vullen. Of zoals BS al zei in het Ajaxtopic, naar Zenit als opvolger van Advocaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |