Tja ik weet niet.resultaten uit het verleden...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Als PSV Fred Rutten kiest zijn ze gewoon dom.
Rutten is een leuke coach voor een middenmoter, maar daar houdt het echt mee op. Rutten heeft nog nooit iets bovengemiddelds laten zien. Co daarentegen heeft al vele malen bewezen dat hij kan toveren en met minimale middelen maximaal presteert en dan ook nog eens met aantrekkelijk voetbal.
Spektakel oke, maar niet bij PSV.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co is geniaal, dat heeft hij keer op keer bewezen. Er bestaat geen betere coach. Dit is echt een buitenkans voor PSV, als ze die niet pakken is het eeuwig zonde! Niet dat ik zo pro-PSV ben, maar als "neutrale" kijker wil ik spektakel zien en met Co is dat gegarandeerd!
Ik was al groot fan van Co sinds het roemruchte kerstboom systeem bij FC den Haag , in de gloriedagen van Cor Lems en Harrie van der Laan!!!
Het gouden trio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Longmen het volgende:
Co blijft zn zakken vullen in Salzburg denk ik
http://www.nu.nl/sport/19(...)boven-adriaanse.html
quote:Salzburg niet verder met Adriaanse
SALZBURG - De Oostenrijkse topclub Red Bull Salzburg gaat niet verder met trainer Co Adriaanse. De clubleiding maakte dat dinsdag bekend. Salzburg is koploper in de hoogste klasse van het Oostenrijkse voetbal. Adriaanse heeft bij Salzburg een contract tot het einde van het lopende seizoen. Vorige zomer werd de Nederlander als opvolger van de Italiaan Giovanni Trapattoni aangesteld.
,,Er waren enkele zaken die een verlenging van het contract in de weg stonden'', liet technisch directeur Heinz Hochhauser van Red Bull Salzburg dinsdag weten.
Salzburg gaat momenteel met vijf punten voorsprong aan de leiding in de Oostenrijkse competitie.
Co past niet bij die pannenkoeken. De pannenkoeken laten geen moment onbenut aan zijn stoelpoten te zagen.quote:
Co is geen Stevens. Als spelers iets bij Co flikken dan kunnen ze hun autosleutels inleveren en vanuit Kerkrade teruglopen naar Amsterdam. Bovendien schat ik Co tactisch gezien iets hoger in dan de persoon die er nu als trainer zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co past niet bij die pannenkoeken. De pannenkoeken laten geen moment onbenut aan zijn stoelpoten te zagen.
quote:Adriaanse: 'Het is beter zo'
Door Patrick Leemans
Dinsdag, 07 april 2009, 18:47
Co Adriaanse heeft geen idee wat zijn technisch directeur Heinz Hochhauser bedoelt met 'een paar dingen die gebeurd zijn die een verlenging van het contract in de weg stonden'.
Zo kondigde de technische baas van Red Bull Salzburg vandaag via de clubsite aan, dat de aflopende verbintenis met de Nederlandse oefenmeester niet wordt verlengd.
"Ik kreeg het vanmiddag te horen", zegt Adriaanse tegenover ELF Voetbal vanuit Oostenrijk. "De grote chef van Red Bull (Dietrich Mateschitz, red.) heeft de beslissing genomen. Hochhauser wist ook niet precies de reden waarom. Duidelijk is wel, dat er niets meer aan te doen is. Als Mateschitz zo'n keuze maakt, is er niets meer tegen in te brengen."
Niet dat Adriaanse dat nog zou willen overigens. "Als ze niet met me verder willen, is het maar beter zo. Ongebruikelijk is het natuurlijk wel om met een trainer, die bovenaan staat, te breken." De coach hield al rekening met dit nieuws. "Anders hadden ze mijn contract wel eerder verlengd."
De ploeg, waar de Nederlandse spelers Robin Nelisse en Barry Opdam onder contract staan, is momenteel koploper in de Oostenrijkse Bundesliga. Salzburg heeft na 28 wedstrijden vijf punten voorsprong op naaste belager Rapid Wien en twaalf op nummer drie Austria Wien. "Ik wil heel graag afscheid nemen met de titel", aldus Adriaanse.
Maar dan dat ene zinnetje: 'een paar dingen die gebeurd zijn die een verlenging van het contract in de weg stonden'. Adriaanse zegt niet te weten wat ermee bedoeld wordt. Wel wordt zo opnieuw de suggestie gewekt, dat hij met problemen een werkgever gaat verlaten. "Je zou aan Mateschitz moeten vragen wat hij daarmee wil zeggen. Maar die sluit zich af van de media en gaat het ook mij niet uitleggen. Ik zou het echt niet weten, maar respecteer zijn besluit."
Over de toekomst van zijn assistenten Luc Nijholt en Chris Kronshorst is nog geen beslissing genomen. De nieuwe hoofdtrainer van Red Bull Salzburg zal eerst bekend moeten maken of hij met het duo zou willen werken.
Noem eens snel wat trainers die 'het' voor niets doen dan.quote:
Hope soquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het lijkt erop dat Co gaat terugkeren naar Ajax
Zeker nu Louis naar Bayern gaat...quote:
AD van gisteren? Ik heb het niet zien staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens het AD heeft hij AZ in de wachtkamer gezet om te wachten op een aanbod van Ajax.
Ajax, doe het!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |