Toch houden we van je hoor, pinguïnnetje.quote:
Dat snap ik. Maar welke request moet je dan doen?quote:
Nee, 25% bijtelling is voor Polen.quote:
Je kan 'm PM-en, gewoon persoonlijk, niet zo'n stats [insert optie] PM, of je kan 't even aan 'm vragen in dat tpoic van 'm.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar welke request moet je dan doen?
onzin, dat zijn die bestelbusjes en verrotte opel kadettsquote:
Pffffffff, doe maar moeilijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan 'm PM-en, gewoon persoonlijk, niet zo'n stats [insert optie] PM, of je kan 't even aan 'm vragen in dat tpoic van 'm.
Hallo geile adminquote:
Ik ook.quote:
Ik heb via PM al gevraagd naar de Polen en wie de meeste KSC-posts hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan 'm PM-en, gewoon persoonlijk, niet zo'n stats [insert optie] PM, of je kan 't even aan 'm vragen in dat tpoic van 'm.
denk dat ik in de top 1 sta van meeste KSC postsquote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb via PM al gevraagd naar de Polen en wie de meeste KSC-posts hebben.
ik glij zowat van mijn stoel af...quote:
Die laatste is makkelijk...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb via PM al gevraagd naar de Polen en wie de meeste KSC-posts hebben.
Ik had ook ongeveer zoeen gok gedaanquote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef OA het volgende:
[..]
Die laatste is makkelijk...
1. eer-ik
2. OA
3. MPG
O ja, ik had een compromis he... heb er pas 32 vandaag of zoquote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik stop ook meteen voor vandaag.
125 posts is genoeg. Dus Muck, ga je gang, doe je best!!![]()
![]()
A demain,.
Je moet je stoel dan ook niet in de was zetten!quote:
Post de rest ook eens!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ik sta #21
whehhehequote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik stop ook meteen voor vandaag.
125 posts is genoeg. Dus Muck, ga je gang, doe je best!!![]()
![]()
A demain,.
Neequote:
En ik hou me nooit aan mijn woord wat betreft stoppen met posten...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
whehhehe
ik had me nog wel voorgenomen het niet zo laat te maken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |