quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:Wat valt mij zoal op bij films?
Ziekenzalen met 3 bemoeizuchtige bejaarde zaalgenoten er in bestaan niet in Hollywoodfilms. Men ligt altijd in een royale eenpersoonskamer.
Krijg nou de??!!! Iemand die dat ook is opgevallen!

Virtueel biertje van mij! LOL
Ik had deze wel eens genoemd, maar nu in een ander jasje. Namelijk als een held op missie gaat in Zuidamerika of naar de jungles weet ik waar. Ze krijgen dat een groep gidsen en indianen tot hun beschikking, maar ondanks dat die indianen de omgeving en de gevaren kennen, daar hun hele leven wonen en daar zijn opgegroeid, zijn zij de eersten die allemaal dood gaan.
Maar zo gaat het dus ook in space verhalen. Humanoid amerikaan gaat vechten op de planeet Orkon of zo, krijgt van een stam de beste 3 krijgers mee die niks anders gedaan hebben dan 20 jaar trainen en knokken. De held gaat de missie vervullen voor de leider van die stam en gaat het gevarengebied in en ... alleen de held komt er zonder schrammetje van af, de krijgers overlijden allemaal.
Mocht er nog een krijger over zijn dan weet je gewoon dat deze door een onverwacht gevaar alsnog overlijdt..
quote:
3. Als men buiten de deur eet is men nooit aardig tegen de bediening, zegt men nooit iets over de smaak/kwaliteit/prijs van het eten, eet men nooit alles op en als iemand trakteert, wordt diegene ook nooit bedankt door de tafelgenoot.
eensch, als de held gaat eten in het restaurant komt de kok hoogst persoonlijk het menu van de dag toelichten. De held laat hem uitpraten en zegt vervolgens, just a cheese burger please, waarna de kok tot het diepst van zijn ziel beledigd is en meteen iets zal mompelen als asshole. De held zal ook nog iets "grappigs" zeggen net nadat de kok is weggelopen, zoals:"yeah I am hungry".
Oh ja.. ondanks imponerende spierpartijen of een tip top in conditie gehouden atletische lichaam, hoeft de held nooit te trainen of naar de sportschool. Nee sterker nog, ze kunnen de hele dag fastfood eten zoals pizzas en "chinese" dat altijd in die happy-meal achtige dozen zit.
[ Bericht 24% gewijzigd door Brett-Anderson op 30-05-2009 02:14:34 (ik had er zin in :D) ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .