nope. deze wedstrijd wordt in Engeland door Sky uitgezonden. Nu alleen te bekijken op sport1.quote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
niet op de beeb?
oowja dat weet ik ook nog wel, dat was op een maandag avond. Toen zende RTL5 de premier league nog live uitquote:Op zondag 6 april 2008 18:37 schreef Plato1980 het volgende:
Als ik Enckelman zie moet ik steeds aan dit doelpunt denken, misschien wel de vreemdste goal die ik ooit gezien heb:
Klopt. Het was de eerste Birmingham-derby in jaren, City was net naar de PL gepromoveerdquote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja dat weet ik ook nog wel, dat was op een maandag avond. Toen zende RTL5 de premier league nog live uit
Cardiff speelt ook Championshipquote:Op zondag 6 april 2008 18:51 schreef Dos37 het volgende:
geen championship ploeg in Europa volgend jaar.
Mogen geen europees voetbal spelen van de FA omdat ze uit Wales komen dacht ik...quote:
Maar die mogen als club uit Wales geen UEFA spelen voor Engeland - en dus is Pompey zeker van europees voetbalquote:
Allerminst, de UEFA heeft toch aangegeven dat gewoon Cardiff toegang zou krijgen omdat het per competitie gaat?quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar die mogen als club uit Wales geen UEFA spelen voor Engeland - en dus is Pompey zeker van europees voetbal
Maar de UEFA heeft ook nog wat te zeggen, en Platini heeft reeds gemeld dat als Cardiff Europees voetbal zou halen, de UEFA zal proberen er voor te zorgen dat ze ook Europees spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mogen geen europees voetbal spelen van de FA omdat ze uit Wales komen dacht ik...
Dan eindelijk een echte prijs voor Hasselbaink?
quote:FA approves Cardiff for Uefa Cup
Cardiff will represent England in next season's Uefa Cup should they win the FA Cup by beating Portsmouth, the Football Association has confirmed.
More to follow.
quote:Portsmouth v Bristol City
Sheffield Wed v Fulham
Preston v Liverpool
Birmingham v Wolves
West Ham v Barnsley
Middlesbrough v Barrow
Hull City v Newcastle
Hartlepool v Stoke
Chelsea v Southend
Manchester City v Nottingham Forest
Cardiff v Reading