Millwall nog een paar jaar terug.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
Zou wel leuk zijn als Portsmouth ook sneuvelt, dan speelt gewoon een Championship-club Europees. Is dat wel eens voorgekomen?
Spelen gewoon onder de Engelse vlag, zitten niet voor niets in een Engelse competitie, net als Swansea en Wrexham als ik me niet vergis..quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft Wales een eigen coefficient eigenlijk? Want dan kan Engeland gewoon een deelnemer minder hebben
Daar teken ik voor. West Brom wil ik niet in de finale zien en Pompey is dan wel een PL-club, maar nog wel echt eentje met zo'n ouderwetse uitstraling. Barnsley en Cardiff vind ik allebei leuk.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Dos37 het volgende:
5 voor half 3 trouwens, straks mis je het net
West Brom - Pompey
Barnsley - Cardiff.
Goed gegokt zegquote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Dos37 het volgende:
5 voor half 3 trouwens, straks mis je het net
West Brom - Pompey
Barnsley - Cardiff.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
Barnsley verdient een finaleplek.
Man Utd Arsenal had ik ook al voorspeld. Ik moet me werk van makenquote:
Van mij ook welquote:Op maandag 10 maart 2008 15:08 schreef WeebI het volgende:
De winnaar van Barnsley - Cardiff mag de cup van mij winnen
Ben bang dat het nu wel fout zal gaan nu ze tegen een vergelijkbaar team moeten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Man Utd Arsenal had ik ook al voorspeld. Ik moet me werk van maken
Best mogelijke loting dus
ik hoop barnsleyquote:Op maandag 10 maart 2008 15:08 schreef WeebI het volgende:
De winnaar van Barnsley - Cardiff mag de cup van mij winnen
Helaas geen Cardiff dan.... zie de BBC site:quote:Op maandag 10 maart 2008 12:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik weet dat ze in een Engelse competitie meedoen, maar dat kan in Europa misschien anders zijn. Kwam dit ook tegen:
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2008.html
Op de 47ste plaats
Speelt Cardiff niet ook mee voor de beker in Wales?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Helaas geen Cardiff dan.... zie de BBC site:
"As it stands, if Cardiff win the Cup they will not be allowed to enter the Uefa Cup, as Uefa regulations prevent the Welsh side from playing in European competition as England's representative."
quote:Cardiff City gaat Europa niet in
Zelfs al wint het de FA Cup, Cardiff City zal volgend seizoen niet spelen in de UEFA Cup. De Engelse voetbalbond zal de club niet inschrijven voor de UEFA Cup.
Motivering van de FA is dat Cardiff City een club is uit Wales en niet uit Engeland. Het speelt, net als Swansea City en Wrecham, al jaren in de Engelse competitie maar kan het niet worden ingeschreven als Engelse ploeg bij de UEFA.
Ook kan het niet namens Wales uitkomen in de UEFA Cup, weet The Daily Mail. Dit omdat Cardiff niet speelt in de nationale competitie.
Het Cardiff City van Jerrel Hasselbaink en Robbie Fowler schakelde in de kwartfinale van de FA Cup Middlesbrough uit (0-2) en neemt het nu op tegen Barnsley.
In Engeland doen ze vast niet aan verplichte buscombi's met alcoholverbod bij dit soort wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
net bij het sportjournaal een interview met Jerrel Hasselbaink & GLenn Loovens. er komen 33.000 mensen uit Cardiff naar Londen
gaaf ook dat halve finales in wembly zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
net bij het sportjournaal een interview met Jerrel Hasselbaink & GLenn Loovens. er komen 33.000 mensen uit Cardiff naar Londen
Daar is in Engeland ook gedoe over. Men ziet liever de halve finales op ander neutraal terrein. Nu wordt Wembley minder "heilig". Tenminste dat vinden de Engelsen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaaf ook dat halve finales in wembly zijn
maar barnsley heeft zowel liverpool als chelsea verslagen. lettend op het toernooi zou ik zeggen dat het terecht zou zijn dat barnsley in de finale komt en zou winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Breach het volgende:
Puur lettend op het toernooi ga ik ook voor Cardiff (zeker omdat ze het als club ook echt nodig hebben na alle ellende van afgelopen tijd). Maar het kan ook leuke taferelen opleveren als Barnsley Europa in gaat. Millwall heeft paar jaar terug bewezen dat ze er dan niet direct uit hoeven te vliegen.
Eens. Ze verdienen het wel na die twee geweldige wedstrijden. Maar ik denk dat Cardiff wel iets meer kwaliteit en meer voetbal heeft, en het daarop toch gaat winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
maar barnsley heeft zowel liverpool als chelsea verslagen. lettend op het toernooi zou ik zeggen dat het terecht zou zijn dat barnsley in de finale komt en zou winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |