OPquote:Op maandag 28 januari 2008 19:41 schreef denthemen het volgende:
Woensdag voor de wedstrijd een optreden van Osdorp Posse
alleen raakt Vermaelen vaak geblesseerd en loopt Heitinga vaak tegen geel aan. ontzettend onbetrouwbaar duo, die idd als ze samen staan het best goed doen (ook niet overdrijven). echt geen beleid om op dit duo te vertrouwen.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen en Heitinga zijn goed genoeg nationaal centraal achterin dus Kuffour kan je er best bij halen
Bovendien voor een half jaar getekend.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:37 schreef Mindstate het volgende:
Kufour moet ik nog zien, maar was gratis dus zo´n gokje kun je wel maken denk ik zo, zolang hij niet teveel verdiend.
inderdaad lindgren terughalenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:37 schreef Mindstate het volgende:
Lindgren terughalen is wanbeleid..
Kufour moet ik nog zien, maar was gratis dus zo´n gokje kun je wel maken denk ik zo, zolang hij niet teveel verdiend.
Natuurlijk. Als FC Groningen een jonge Argentijn haalt dan had Ajax dat ook moeten doen maar wat is nou de meerwaarde van zo'n jongen op korte termijn? Kuffour brengt een berg routine mee en vergeet niet dat van der Wiel ook weer een keer terugkeert.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Het is een gok nemen voor het kampioenschap, een geroutineerde verdediger die uit wedstrijdritme is.
Hij heeft dan misschien twee wedstrijden invalbeurten en de rest van het seizoen moet hij pieken, lukt het dan hebben we feest, zo niet gaat psv er weer vandoor. Zie anders maar een centrale verdediger te vinden die er meteen staat...
Misschien kunnen we Cahais wel overnemen?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Het is een gok nemen voor het kampioenschap, een geroutineerde verdediger die uit wedstrijdritme is.
Hij heeft dan misschien twee wedstrijden invalbeurten en de rest van het seizoen moet hij pieken, lukt het dan hebben we feest, zo niet gaat psv er weer vandoor. Zie anders maar een centrale verdediger te vinden die er meteen staat...
Leuk geweest.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[FEEDBACK #64] Knuffel hier de modjes!
Voor de liefhebber
En dat is nieuws omdat?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Loek
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Noshiba het volgende:
JODEN JODEN,
JODEN JODEN
WE WORDDEN KAMPIOOOEEEN!!!!
Haal even weg en doe niet zo kinderlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft het al weg gehaald, maar komt er dus op neer dat De.Kromme - is.
haal het ook dan uit je qoutequote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Haal even weg en doe niet zo kinderlijk.
Is al wegquote:Op maandag 28 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Haal even weg en doe niet zo kinderlijk.
Had ik al gedaan. HeinekenAFCAquote:Op maandag 28 januari 2008 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haal het ook dan uit je qoute
Als hij tijdens de wedstrijd maar niet met moeder belt of hij de bal moet uitschieten of passen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een geniale zaakwaarnemer zeg.
En overleg gepleegd met zijn moeder of hij nummer 3 of 6 moest nemen. Goeie jongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |