Dat carnaval niet door gaatquote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef MaxC het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als het zondag niet doorgaat, carnaval enzo
*wacht op reacties

idd. De week dat had kaf van het koren gescheiden zal worden. PSV kan deze week ver uitlopen op de rest als ze winnen van Ajax. En Ajax kan een serieuze gooi doen naar het kampioensschap als het weet te winnen van PSV en Feyenoord.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:58 schreef BigFire het volgende:
Ajax - psv en Ajax - feyenoord in 1 week..... dat is vragen om spanning en oorlog in de clubtopics

Uhuquote:Op maandag 28 januari 2008 23:56 schreef BobbyHill het volgende:
Wilfried de Jong: "Je kan nog terug volgend jaar"

Haha inderdaad, volgens mij snappen die Brabo's er niet veel van in de Ossche sigarenzaken.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ticketboxen in Oss zijn wel goed zeg, tis nog steeds niet uitverkocht volgens mij

quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, volgens mij snappen die Brabo's er niet veel van in de Ossche sigarenzaken.

Owja ik dacht dat je alleen zou uitgaan maar voor overnachting kan je beter info vragen bij een LImbo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo maastricht, ik ga geen 70 euro voor een nacht in het hotel betalen

Uitgaan kan ik hier in A'dam ook wel doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owja ik dacht dat je alleen zou uitgaan maar voor overnachting kan je beter info vragen bij een LImbo.

Het geld dat de transfer van Babel opbracht is gebruikt om gaten op te vullen. Er is drie jaar lang met CL-begroting gewerkt, en Ajax is de CL twee keer misgelopen. Reken maar dat dat Ajax 2x zo'n 8 á 9 miljoen heeft gekost.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:18 schreef Brammie het volgende:
nog steeds is niet al het geld van de transfers van Sneijder & Babel eruit, zouden ze dit nu gewoon opsparen of geven ze dit terug aan de aandeelhouders?
In ieder geval ben ik het 100% met de topictitel eens: v. Geel kan echt een tegenpool gebruiken zoals Adriaanse. Zonder is het gewoon een drama...

Opsparen is niet nodig, want als Stekelenburg, Heitinga en misschien Huntelaar weggaan in de zomer dan krijgen ze zo weer een hele bak geld binnen. Dus geld is eigenlijk nog nooit een probleem geweest...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:18 schreef Brammie het volgende:
nog steeds is niet al het geld van de transfers van Sneijder & Babel eruit, zouden ze dit nu gewoon opsparen of geven ze dit terug aan de aandeelhouders?

Mwoah, als je alleen dat geld te besteden had wat hij nu uitgeeft dan is hij redelijk creatief aan het shoppen. Het lijkt mij echter handiger als hij wat talenten haalt net als PSV nu Dzudsak (of iets dergelijks), dat mist een beetje aan het beleid. Ik kan mij prima voorstellen dat een v. Geel als zakenman prima kan samenwerken met iemand met iets meer verstand van voetbal zoals Co.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het geld dat de transfer van Babel opbracht is gebruikt om gaten op te vullen. Er is drie jaar lang met CL-begroting gewerkt, en Ajax is de CL twee keer misgelopen. Reken maar dat dat Ajax 2x zo'n 8 á 9 miljoen heeft gekost.
Van Geel hoeft geen tegenpool te hebben bij Ajax, hij moet gewoon weg...

Hij zou ons zeker kampioen maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Clarence al binnen?
 .
.

Co met v. Geel is toch een goede combi gebleken in het verleden. Het enige nadeel is inderdaad dat Co wat labiel is, wat ervoor kan zorgen dat hij ineens een ingeving heeft dat het hele team maar naar huis moet lopen vanuit Groningen ofzo..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens Co hoeft wat mij betreft toch niet meer te komen hoor. Die gozer heeft 3 clubs in 1,5 jaar versleten

Carnavalquote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef MaxC het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als het zondag niet doorgaat, carnaval enzo
*wacht op reacties

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |