Het leuke is ook dat Corné al héél erg lang op 3FM te horen is. Hij heeft zelfs een tijd op werkdagen 's avonds gezeten (ongeveer waar Michiel nu zit).quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef borisz het volgende:
Corne Klijn heeft 2 jaar bijgetekend bij de TROSen zal nog sowieso 2 jaar dance classics doen.
Tof! Vind de dance classics een heerlijk vrijdag-einde-van-de-middag-programma!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef borisz het volgende:
Corne Klijn heeft 2 jaar bijgetekend bij de TROSen zal nog sowieso 2 jaar dance classics doen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef borisz het volgende:
Heel erg goed nieuws!!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef borisz het volgende:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Heel erg goed nieuws!!
Corné Klijn = TOP jock. Goed dat hij voor 3FM blijft behouden.![]()
Op en top relaxt! Jij ook?quote:
Erg druk geweest voor studie. Begint inmiddels erg typisch te worden voor de weekenden waarin ik EkStra Weekend heb moeten missen.quote:
quote:
Absoluut!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:34 schreef Glacier het volgende:
Ik ben het met je eensEn als het live is, is het een echt leuk programma!
Ik aan Girls Aloud, wie voor het BBC Radio One Established 1967 album een cover van dit nummer gemaakt hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
Wheatus blijft leuk![]()
Moet meteen weer aan Iron Maiden denken, misschien toch maar naar het concert van ze op het TT circuit...
Die's leuk ja!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik aan Girls Aloud, wie voor het BBC Radio One Established 1967 album een cover van dit nummer gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |