De ultieme voorronde is die van Zweden: Melodifestivalenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:27 schreef Greys het volgende:Daar heb je wel een beetje gelijk in ja. Ben benieuwd, leuke show ook, met die tussenfilmpjes enzo en Katrina in de jury! Jammer toch dat wij dat hier niet hebben...
Die haalt top 5quote:Op zondag 9 maart 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens, de Russen hebben inderdaad voor die Iglesias in het kwadraat-kwijlplaat gekozen![]()
Dat haalt elke Russische inzending vanwege de 223 buurlanden die het heeftquote:
Joh, niet-Franstalig? Bijzonder toch, of niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Frankrijk stuurt Sébastien Tellier. Dat is dan wél weer leuk :-)
http://www.youtube.com/watch?v=owqWBjX47fk&feature=related
Het liedje heet Divine, staat gewoon op zijn album Sexuality en is een eerbetoon aan de Beach Boys.
Oeh, Dima doet weer mee, goede dingen!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef BVO het volgende:
Nog niet eens door zijn nationale voorronde heen, maar de Russische Dima Bilan (3e geloof ik in 2006) zal denk ik weer een grote favoriet zijn en concurrent voor Hind in de SF, net als bijvoorbeeld Armenië en andere sterke nummers.
Zijn nummer is geproduceerd door Timbaland; Believing. Samen met Armenië de grote favoriet denk ik nu, al heb ik nog niet alles goed gehoord.
De Russische voorronde is nu trouwens bezig lees ik nu.
Nederland gaat Belgie wel zeker 12p geven met dit nummer... Maar Sandrine was gewoon veel toffer.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Kidney_Bean het volgende:
oh toch Ishtar... Ja dat van Sandrine vond ik wel een lekker nummer eigenlijkAch dat jodelehiti-liedje kan het nog wel eens goed gaan doen ook, wie weet...
Hij heeft gewonnen...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh, Dima doet weer mee, goede dingen!
Ben heel erg benieuwd naar deze editie van het ESF, kijk er stiekem best al wel naar uit..
Denk toch dat Turkije met douze points gaat strijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nederland gaat Belgie wel zeker 12p geven met dit nummer...
Die krijgen geen stemmen van NL in de semi. Ook niet van Belgiè en Duitsland, ze zitten lekker dus.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk toch dat Turkije met douze points gaat strijken.
Hahahaha!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Nou Belgie kiest dus echt het verkeerde liedje... zo'n klassieke motownsong valt veel meer op dan de zoveelste grappige bijdrage van zo'n veel te blije huppelkut
Ik krijg echt jeuk op plekken waar ik het nog nooit gehad heb van dit jodelahieperdetititi-nummer...
Ik keek even de eerste paar seconden... Mijn god wat doet die kip daar!!! Gaan ze die onthoofden met hun gereedschap? En wordt een kip ook als persoon op het podium gerekend, want daar hebben ze er volgensmij teveel vanquote:Op zondag 9 maart 2008 17:41 schreef Gert het volgende:
Behalve de Irish turkey dus verder geen "gekkigheden"?
Vind het toch altijd wel leuk als er een paar gestoorde acts tussen zitten.
Bosnië-Herzegovina is niet echt "gestoord", maar in ieder geval wél om tranen van in je ogen te krijgen van het lachen.
De eerste 10 seconden denk je: apart. En dan begint die man (uhum) te zingen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DwT4gCAw3LU&feature=related
En dan die choreografie.![]()
![]()
![]()
O ja.. de semi's eerst nog.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die krijgen geen stemmen van NL in de semi. Ook niet van Belgiè en Duitsland, ze zitten lekker dus.
Wat betekend Qele Qele eigenlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef BVO het volgende:
De winnares is bekend denk ik, niet in de laatste plaats door de wijdverspreide migratie.
Armenië
ik vind het beter klinken dan dat liedje van Hindquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef BVO het volgende:
De winnares is bekend denk ik, niet in de laatste plaats door de wijdverspreide migratie.
Armenië
Ik vind die zangeres ook bijzonder onsympathiek overkomen, die heeft echt een gezicht en uitstraling alsof ze daar een cultureel hoogstandje staat te zingen terwijl het in feite een tekst is die de gemiddelde baby uitkraamt als die zijn luier volschijt....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef BVO het volgende:
Ik word strontnerveus van dat Belgische liedje. Eerste keer is grappig, kan de semi doorkomen (weer beetje lastiger voor Hind dus), maar in de finale is men dit al beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |