Nou het was nogal een pittige studie die veel aandacht vroeg, ik moest echt heel veel lezen, en ook best ver weg. Ik woon zelf in een klein dorpje bij Utrecht en moest naar Amsterdam wat zeker anderhalf uur reizen was. En nog 3 dagen per week stage in Den Haag. Er waren meer factoren die speelde hoor. Ik had al een deel van het derde jaar gemist door mij operatie en moest mijn LIO gaan doen. Dat is dus eigenlijk gewoon werken en dan zit je weer met je verlof enzovoorts. Dus ik heb besloten dat ik ging stoppen. Ik heb wel mijn P dus misschien maak ik het ooit af of begin ik aan een andere studie, zoals Rechten of Politicologie die mij allebei trekken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef Grijs het volgende:
Silmarwen, tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik gewoon verder gegaan met m'n studie en uiteindelijk heb ik de studie afgerond toen mijn zoontje een jaar was. Is dat bij jou niet mogelijk?
Kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef p_iglet het volgende:
hhahaha dat doen ze dus net niet
je hebt als je van te voren besluit flesvoeding te gaan geven recht op 4 uur minder kraamzorg ofzo dacht ik.
Nee hoor, ik heb er zelfs even aan gedacht helemaal geen kraamzorg aan te vragen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ben ik nou de enige die niet zo graag gebruik wil maken van het volledig aantal uren kraamzorg?![]()
Ik zie het nl helemaal niet zo zitten om zo'n dame van de kraamzorg zo'n 8 uur per dag over de vloer te hebben...ik hou toch al niet zo van vreemden in mijn huis dus al zeker niet zoveel uur aan een stuk
nu weet ik wel dat het tegen die tijd mischien anders voelt en ik blij ben als zij er is....maar voor nu betwijfel ik dat echt
Ik heb het ook niet gedaan. Leek me maar niks, iemand elke dag over de vloer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er zelfs even aan gedacht helemaal geen kraamzorg aan te vragen.
Dat is het basispakket met borstvoeding. Zonder borstvoeding zou het 45 uur moeten zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb al gekozen. Ik ga voor flesvoeding. Ik wil graag een vrolijke moeder zijn die van haar kind geniet en als het even kan ook nog mijn wederhelft houden.
p_iglet; daar heeft ze niks over gezegd. Ik krijg nu 49 uur, en als er vanalles misgaat kan dit nog bijgesteld worden naar meer uren. Geen idee dus of dat minder is dan met borstvoeding.
Officieel mogen ze inderdaad geen schoonmaakwerkzaamheden meer doen, behalve dat wat direct nodig is om de gezondheid van moeder en kind te garanderen. Het sanitair, het kraambed en de vloer van de slaapkamer en ook wel de was van moeder en kind.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
maar ik begreep van mijn schoonzus dat ze haar juist hadden verteld dat ze geen poetsvrouwen zijn en ze dus hooguit de afwas doen/ toilet bijhouden en je bed veschonen, maar meer ook niet.
hm dat verschilt dus blijkbaar per kraamzorgburo kraamverzorgster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |