abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:39:00 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56412455
Lekker hoor, Snoopy!
.... met gevoel voor drama....
pi_56413957
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef snoopy het volgende:
En heb je zo'n ding niet in huis dan kan je het altijd zelf nog even uitzuigen. Mond over het neusje en zuigen maarrrrrr

Disclaimer: Heb ik van horen zeggen!
dadelijk zuig je je kind binnenste buiten !!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56413979
oh....... dat klinkt fouter dan ik bedoel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:00:02 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56416658
Snoopy

Eli heeft zich inmiddels ook van rug naar buik gerold! Schijnt
Eli wilde kennelijk bij een speeltje, en rolde zich dus gewoontjes op zijn buik om er beter bij te kunnen,maar zijn armpje lag kennelijk niet lekker en is hij weer teruggerold op zijn rug. Maar ik was er niet, want ik was in ons nieuwe huis wachtend op de schilder die niet kwam opdagen
Weer een mijlpaal gemist
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56418014
Wij hebben ook wel zo'n neusjesreiniger, Meike vind het wel een groot drama als het ding eraan te pas komt. Gaat dan zo door het lint dat er meteen weer net zoveel snot zit.....
Ik geef haar wel neusspray voor het slapen gaan als ze verkouden is.

Dame moet nog afkicken van het weekendje weg, savonds wil ze bij mama in bed. Groot verdriet als dat niet doorgaat....
Gister moest ik op kraamvisite, was er blij van, want ze is weer flink tekeer gegaan. Mijn vriend kan er wel tegen gelukkig. Toen ik thuiskwam was ze al een uur bezig, gelukkig hield ze er wel snel nadat ik thuis was mee op, en heeft ze de hele nacht lekker geslapen.
Vandaag wel slecht gegeten, misschien wel een tandje op komst.
Lees vandaag dat na de middelste tandjes onderin de snijtanden onderin komen?? Ik dacht altijd eerst midden bovenin....!
We zullen het wel zien.

Davinia, die mijlpaal heb ik ook gemist bij Meike, die heeft zich bij oma voor het eerst omgerold.
Vind je het heel erg dat je er niet bij was?
Er komen nog wel heel veel leuke dingen hoor...... pleister op de wonde misschien?

Memmel, hoe gaat het met het kleine rookfabriekje van je?
Marit, wat goed dat Ilse nu ineens brood eet!! Zo ineens?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:33:04 #106
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56419058
Anna hoest een stuk minder, gelukkig maar.
Bij Anna zijn nu trouwens de rechtervoortand en rechtersnijtand door. En de andere twee bijna, dus dat klopt dan ook niet!

Davina, balen he? Maar er komen nog genoeg mijlpalen hoor!

Naar aanleiding van het gehannes op de woensdagen op de creche heb ik maandag met de baas van de leidsters gesproken. Die zou het bespreken en zei dat het goed was dat ik het meldde. Vandaag dus Anna halen bij haar woensdag-juffie. En die zei: ja, we zullen er op letten dat Anna d'r schema goed wordt aangehouden. Ik heb ze maar bedankt, maar het was duidelijk dat er geen gras over is gegroeid! Ik voel me dan weer zo lullig...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56419233
Niet nodig memmel, je schuldig te voelen. Zij krijgen ervoor betaald om voor jouw dochter te zorgen, dan moet de zorg gewoon goed zijn. Ze kunnen gewoon niet een voeding gaan overslaan of schema's overhoop gaan gooien omdat het de groep beter uitkomt....
Jij hebt een paar keer aangegeven dat je het niet fijn vond zoals het ging, en als zij daar dan niks mee doen (wat ook belachelijk is) dan kunnen ze erop wachten dat ze de baas op hun dak krijgen natuurlijk.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:41:35 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56419322
Weet ik ook, maar dan krijg ik weer van die waanideeen dat ze minder gied voor Anna zullen zorgen omdat ik heb geklaagd...zoals mijn moeder zei: "Dat moeten ze een keer doen, dan zal ik er eens langs gaan."
Mama.... . Voelde me echt weer kindje van mijn moeder ipv moeder van mijn kindje!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56419461
Neem toch aan dat ze daar professioneel werken op het kdv

Al zouden ze jou nu een zeurdoos vinden (wat je niet bent!) dan nog zou het wel heel erg zwak, slecht en onprofessioneel zijn om dat op het kind te botvieren.

Ik heb op het kdv ook te maken met verschillende ouders, met de een kun je beter overweg dan met de ander. Maar je bent er in eerste instantie voor de kinderen en niet voor de ouders.
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:00:01 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56419918
memmel, wat karin zegt
het is jouw kind, zij worden ervoor betaald om voor anna te zorgen, en dat moeten ze dan ook doen, toch? je geeft hen tijdelijk de verantwoordelijkheid over je kind, dan moeten ze die ook nemen, toch?

ja, ik vind het wel jammer dat ik beide rolmijlpalen gemist heb. ook al doet hij het niet expres, maar ik had het wel leuk gevonden om erbij te zijn. zeker omdat ik nu 4 dg/wk werk en 3 avonden/wk afwezig ben, ligt er ook een minuscuul schuldgevoel om de hoek, zeg maar. helpt ook niet. maarrrr, nog 2,5 wk en dan is cursus klaar
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:33:26 #111
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56424362
Davinia.. ik weet niet of het je beter doet voelen, maar ik heb geloof ik alle mijlpalen tot nu toe gemist, gewoon omdat ik er helemaal niet oplet ofzo.. ik zou echt niet eens weten wanneer hij zich bewust voor het eerst heeft omgerold (ik geloof dat het mss wel een soort zelfbescherming is in mijn geval ) Maar zolang m'n aapje 's avonds bij thuiskomst maar naar me lacht en me lekker aflebbert vind ik alles best (ik snap wel hoe je je voelt over je baan / cursus enzo hoor, zo voel ik me soms ook, maar je doet het prima en Eli boft maar met zo'n lieve mama!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56428409
En hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Wij heerlijk.. Chris heeft tot 7.00 niks van zich laten horen. Niet eens een speentje. We geven hem 's avonds na de laatste fles (bijna) nooit zijn speen meer, en hij slaapt dan na wat gebabbel wel snel. Hopelijk blijft dat echt doorslapen 's nachts erin, het is toch wel verslavend
En meneer zit in een ontwikkelingspurtje de afgelopen week: tong uitsteken, voetjes grijpen, pruillippen, zelf flesje vasthouden... Het komt opeens allemaal tegelijk. Nog 10 daagjes dan is hij al een half jaar.. Gaat echt hard
pi_56428600
Deepfreeze, heerlijk die nachten he?!
vannacht ging het hier ook prima gelukkig!
Ze leek na het horen van onze wekker te bedenken dan wel te kunnen beginnen met brabbelen!

hier verwoedde pogingen tot kruipen,
beentje en voetje zet ze naast zich neer maar rolt dan alsnog om

Verder hier veel spanningen rondom schoonmoeder.
Hoort niet helemaal hier, maar ik wil er nog niet al te bewust over gaan schrijven omdat er nog onderzoeken gaan de zijn.
Tot dat de scan gemaakt is volgende week weten we niet meer dan dat er een uitzaaing van een melanoom gevonden is.
Waar de oorsprong zit weten ze nog niet, en of er meerdere uitzaaingen zijn dus ook niet.
We weten alleen dat het zeer slecht nieuws betekent waarschijnlijk.

Lastig, vooral omdat mijn schoonouders er vooralsnog erg bizar rationeel op reageren.
Dat maakt het voor mij weer lastig om een houding naar hun toe te vinden.
Nouja, we wachten maar even af.
pi_56428700
Pfff sterkte Marit

Ging goed met alle kindjes vannacht, Pepijn heeft ook al van 22.45-7.15 geslapen
pi_56433055
Marit sterkte!

Ik heb weer even een vraagje! Hoeveel maanden is een baby ongveer als ze schoenmaat 23 hebben? Ik heb echt onwijs leuke zomerschoentjes gezien voor Jet, maar ze zijn er alleen in die maat ....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56433157
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Beaker het volgende:
Marit sterkte!

Ik heb weer even een vraagje! Hoeveel maanden is een baby ongveer als ze schoenmaat 23 hebben? Ik heb echt onwijs leuke zomerschoentjes gezien voor Jet, maar ze zijn er alleen in die maat ....
Volgens mij duurt dat nog wel lang hoor! Damian is bijna een jaar en die heeft net maat 19.
Misschien kan je het beter in het dreumestopic of schoenentopic even vragen, daar zullen ze er meer verstand van hebben!
pi_56433173
Beaker hier heeft Kaith nu bijna 15 maanden maat 23. Vorige schoentjes werden echt te klein. Vorige week zaterdag gekocht vandaar dat ik het zo precies voor je weet maar ik denk ook dat dit per kindje verschilt. Kaith is lang en leeft op redelijke voet vergeleken met een nichtje van haar. Wat voor maat heeft Jet nu?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_56433206
Maat 23 met 15 maanden, volgens mij heb ik echt een kind met kleine voeten dan?
pi_56433259
Marit dat is wel erg slecht nieuws en misschien is juist het rationele van je schoonouders hun manier van verwerken. Mijn oma (66 toen) kreeg de diagnose maagkanker en het eerste wat ze tegen die arts zei met mijn moeder en opa erbij was alleen opereren als het nut heeft en aan chemo en bestralen doe ik niet. Die man z'n mond zakte open maar het is wel hoe nuchter het erbij ons in de familie aan toegaat. Week later was ze geopereerd en ze doet het nog steeds en is nu 72.
pi_56433275
Of ik eentje met zeilboten hahaha... Maar Kaith is ook 84cm inmiddels en dat is ook flink lang volgens het CB.
pi_56433310
Waar ik zelf nu al benieuwd naar ben is naar de tweede. Kaith was een lange beeb met haar 57cm en 8 pond en ik ben nu echt al nieuwsgierig want ik ben zo'n klein beebje helemaal niet gewend zeg maar.
pi_56433594
Mibos, haar voeten zijn nu 10 cm lang Ze heeft alleen nog maar van die leren slofjes aan en helemaal nog geen schoenen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56433683
Beaker, kunnen de schoentjes niet ook met een malliot eronder in de winter??
Dan zou ik ze namelijk gewoon kopen...

Heb hier wel al maatje 23 en 24 dr martens schoentjes staan
pi_56433688
Marit sterkte gewenst voor jullie.

Beaker, ik heb zijn voeten even gemeten en die zijn ook 10cm. Dus ze zal nu wel ongeveer maat 18 of 19 hebben!
pi_56433716
Je kan ze zo laten meten voor een schoenmaat bij een schoonwinkel. Bij Dolcis of van Haren hebben ze een speciale stapper en die drukken ze dan toe en dan heb je de schoenmaat. Hoef je je toch niet voor te schamen malloot.
pi_56433730
Oke appelsap duidelijk ik heb er eentje met zeilboten!!!
pi_56434124
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:21 schreef Beaker het volgende:
Mibos, haar voeten zijn nu 10 cm lang Ze heeft alleen nog maar van die leren slofjes aan en helemaal nog geen schoenen
Heb geen idee hoeveel cm de voetjes zijn. Ze hebben eigenlijk alleen maar sokken aan, nou ja...Floor dan. Pien trekt de sokken meteen uit en stopt ze in haar mond

Ik heb in oktober 3 paar schoenen gekocht. 1x crocks (voor de zomer, knalroze) en 2x sportschoentjes. Heul cool, weet alleen ff niet waar ze zijn
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:57:01 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56434462
Anna d'r voeten zijn 9 cm en heeft ook van die leren slofjes. De dochter van mijn vriendin is 20 maanden en die heeft nu maat 23, maar ik klein voor haar leeftijd!

Ik heb voor Anna knalrode Ferrari/Puma speedcats liggen, maar die zijn nog een beetje te groot.... :-(
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:59:52 #129
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_56434529
Zo wat een boel geschreven. Hier een dame van 4 die maat 24/25 heeft dus he tis denk ik per kind heel verschillend.

Gister heb ik Zoë haar hoofd gestoten snik ze moest heel erg huilen met tranen nog meer snik. Ik voelde me zo stom. Prompt wilde ze gisteravond niet slapen en dan weet ik dat het niet komt door het stoten maar toch ga ik dan twijfelen en was alleen thuis. Om half 9ben ik met haar in het grote bed gekropen is ze heerlijk tegen me aan meteen in slaap gevallen om 23.00 kwam Thijs thuis en we hebben haar even laten liggen want ze moest toch zo drinken. Maar ik heb haar wakker gemaakt om 1.00 maar ze dronk niet dus maar in de wieg gelegt. Om een uur of 4 kwam ze zelf. Om een uur of 6 krampen en nu vanmorgen ook behoorlijk wat krampen nu ligt ze al een paar uur te slapen en moet ik haar wakker maken. Dat vind ik altijd zo sneu. Maar goed moeten naar de dieetiste voor Zoë haar allergieen. Bah en dat met dit weer.

Kp je hebt nog ff om te zoeken naar de schoenen voorlopig is het ngo geen zomer helaas maar die crocs zijn zo schattig he.
Hier geen sokjes beide dames hebben meestal een maillot aan lekker warm ook aan de beentjes in de wagen of fiets stoel.

Ga nu ff rennen
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:02:13 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56434606
Marit Vervelend he, die onzekerheid... Ik kan er over meepraten, helaas

Schoentjes zijn leuk! En binnekort ook wel nodig. eli heeft de hele winter een sikpak gehad, met voetjes eraan, maar daar is hij inmiddels hardhandig uit aan het groeien, en zijn tweede winterjasje heeft geen voeten erin, dus dan schoentjes weer aan
En schoentjes is sowieso handiger, want sokjes blijven gem 5 sec goed zitten, en dan zijn ze alweer klosgetrappeld, losgetrokken of op andere miraculeuze wijze half losgetrokken.

En Eli lacht ook nauwelijks meer naar me Wel naar PR...
Is dit een fase?
Snif...
pi_56434754
Davinia het is gewoon een fase...
pi_56434859
Damian heeft nog geen echte schoentjes die krijgt hij pas als hij gaat lopen. Hij heeft wel schoentjes voor op de fiets omdat het anders erg koud is. Thuis gewoon altijd op zijn blote voeten. Sokken trekt hij meteen zelf uit.

Davinia, is een fase. Vervelend hè.

Ach Klein_spookje wat zal jij je schuldig voelen. Ik heb dat ook wel eens gehad toen Damian nog maar een paar weken oud was, gelukkig niet zo hard. Als je je zorgen maakt zou ik het even laten controleren. Succes bij de dieetiste!

Ik ga mijn kleine mannetje zo naar bed doen, hij is zooooooooo gezellig vandaag! Niet dus. Ik heb nog niets anders gehoord dan gemopper en nu moet mijn vriend ook nog overwerken vanavond. Ik ben gelukkig nog steeds vrolijk, al vraag ik me af voor hoelang nog.
pi_56435278
Davinia, dat is echt een fase, over een paar dagen kijkt PR jaloers naar jou als Eli alleen nog maar om jou lacht..

Chris is inmiddels uit al zijn (gekregen) sloffen gegroeid. Maar als hij in de maxicosy/kinderwagen gaat ligt er toch een deken over zijn beentjes. Dus een dik paar sokken is dan wel goed genoeg. Wel jammer, want ik had 2 paar gebreide slofjes van mijn oma, maar die passen dus ook niet meer.

Chris is vandaag lekker rustig.. Hij ligt al 3 uur te slapen, terwijl hij normaal maar 1,5 uur slaapt op dit moment. Vanochtend heeft hij wel weinig geslapen, dus misschien gaan we langzaam naar 2 slaapjes per dag.. Het is ook allang etenstijd, dus ik wacht totdat meneer zo wakker wordt en zijn keel openzet
pi_56435676
Vandaag naar het CB geweest voor Merlijn en dus ook maar meteen Gwen even gewogen. Ze woog 2970 vandaag met 13 dagen. Haar geboortegewicht was 2885 gram dus en ze woog afgelopen vrijdag nog 2740, dus mooi 230 gram aangekomen is 6 dagen . Erg blij is.

Merlijn heeft nog maat 22 in zijn schoenen is nu 25 maanden.
pi_56435966
Oke het is me duidelijk ik heb een dochter met grote voeten...
pi_56436172
Mijn Merlijn is wel maar een klein, tenger ventje hoor. Weegt nu met 25 maanden net 10,2 kg en is 85 cm.
pi_56436300
Hier 15 maanden en 84cm 10.240 gram en maat 23 schoen. Een klein reuzinnetje maar met een papa van 2 meter en een mama van 1.70 is dat niet zo heel vreemd natuurlijk hihihi
pi_56436384
Fijn dat Gwen zo goed groeit!

Wat een slankies hebben jullie.
Damian is 10.350 gram en is 77cm lang.
pi_56437144
Ik heb die schoenen toch maar niet gekocht

Iemand tips?

Ik denk dat Jet teveel eten krijgt op een dag, maar ik weet eigenlijk niet of ik nu een fles kan laten vervallen

- 8.00 uur fles ( half 9 slapen tot half 10 )
- 10.00 uur fruit ( 6 hapjes ofzo, meer wil ze niet )
- 11.30 uur papfles ( 12 uur slapen tot 2 uur )
- 14.30 uur diksap met liga ( 90 cc diksap, 2 hapjes liga ... )
- 16.00 uur fles ( 16.30 uur slapen tot 17.30 uur )
- 18.00 uur potje eten ( potje van 4 maanden bijna helemaal leeg )
- 19.30 fles ( 20.00 uur naar bed tot de volgende ochtend )

Ik hoor het wel!

Oja, Jet is nu 7900 gram en 76 cm lang, best een krielkipje dus
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56437726
Je kan best een fles laten vallen als je dat wilt, misschien dat ze dan ook wel wat meer groente en fruit gaat eten!
Als ik het schema zo zie zou ik de fles van 4 uur laten vallen en de groentehap op die plek zetten, eventueel met gewoon wat drinken erbij nog of een klein toetje als danoontje of wat pap van een lepeltje ipv in een fles. Succes ermee!
pi_56438538
Jet is een lang krielkipje!
Devin woog vorige week 7960 en is 73 cm. Op het CB vinden ze hem altijd heel mager, heb ik veel gezeur en bangmakerij mee gehad. Jij niet? Of doen ze alleen zo moeilijk bij bv-kindjes?

Sokken en slofjes zijn aan Devin ook niet besteed, die trappelt hij vrijwel direct uit. Pyamabroekjes trouwens ook! Hij draagt buitenshuis altijd een maillot onder zijn broek, werkt prima.

Davinia, Devin heeft dat alleen naar papa willen lachen ook gehad, gaat weer over.

Bwuh, ik weet het niet meer, ik loop al de godganse dag te entertainen maar meneer blijft chagerijnig. Af en toe lacht hij wel, bijvoorbeeld als ik met hem dans, hem in de rondte zwier of met hem speel. Maar het is van korte duur, hij begint al snel weer te huilen. Soms zelfs middenin een lachbui, of dat hij aan het kirren is en we hebben het heel gezellig, 2 tellen later gaat hij kei- en keihard schreeuwen met rode kop, tranen en is moeilijk te kalmeren. Ik kan hem ook geen seconde alleen laten of neerleggen, het is gelijk mis. En ik zou vandaag afwassen, de badkamer doen, stofzuigen: ik heb nog niet eens gedronken sinds vanochtend! Alles bij elkaar heeft hij vandaag misschien maar 1 uurtje geslapen, verdeeld over 3 keer. Af en toe leg ik hem gewoon in bed als hij moe is en soms slaapt hij na wat geprotesteerd te hebben in slaap, maar meestal ontaardt het in hysterisch gekrijs. Nu is hij na het badje al een half uur aan het mopperen in bed, misschien valt hij zo in slaap?
Wat doe ik toch verkeerd?
Hij krijgt bv op verzoek, heeft vandaag goed gedronken. krijgt regelmatig een schone luier, bijna 24/7 een speen in zijn mond omdat hij in paniek raakt zonder, krijgt fruit, groente en brood aangeboden maar doet er niet zoveel mee behalve knoeien. Ik geef hem alle aandacht, speel met hem, niks lijkt goed! Dat constante gejengel, gehuil en gewoon die algehele ongelukkige indruk. Waar is de vrolijke, blije baby gebleven?
Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken, dit is nou al een poosje aan de gang. Is dit gewoon een wel erg lange fase waar hij het extreem moeilijk mee heeft, of is er meer aan de hand. Hij kan toch niet de hele tijd, dag in dag uit alleen maar ontevreden zijn en huilen?

Lang verhaal, moest ik even kwijt.
Hij slaap nu trouwens.
pi_56438741
Kersjes, slaapt hij niet te weinig? Of is hij niet in de fase van het uitproberen, dat hij daarom zoveel huilt. Die beide dingen merk ik bij Damian namelijk altijd heel sterk op de manier zoals jij het omschrijft.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:01:08 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56438810
Kersjes, ik wilde het gisteren al zeggen maar wilde niet over komen als 'newbie die het wel even weet' maar als ik je verhaal lees denk ik dat je mss ook wel baat zou kunnen hebben bij het boek 'Regelmaat en inbakeren' van Ria Blom (Of de verkorte versie: Regelmaat brengt rust). Als ik het zo lees zo een wat strakkere dagindeling mss wel eens de oplossing kunnen zijn. Vraag het eens na bij het consultatie-bureau of kijk of het boek te lenen is bij de bibliotheek.

Of anders mss de methode van 'The Nanny'.

Het klinkt mij in de oren dat hij je aan het uitproberen is.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 31-01-2008 18:07:18 ]
pi_56438857
Hij slaapt inderdaad niet veel, nooit gedaan ook.
De laatste tijd word hij meerdere malen per nacht wakker, dus ik neem aan dat hij overdag wel wat vermoeider is, maar hij slaapt er niet extra door ofzo.
En ik ben niet van plan (of lichamelijk in staat) om de hele dag met hem te gaan rondlopen in de wandelwagen. Hoewel, daar sliep hij altijd goed in, maar dat is de laatste tijd eigenlijk ook niet meer zo. Hij jengelt nu juist dat hij eruit wil
Hij slaapt trouwens nog steeds
pi_56438897
BE, alle meedenkers zijn welkom, ook verse mama´s hoor!

Inbakeren lijkt me alleen niet zo´n goed idee, hij is 7,5 maand.
En zojuist krijsend wakker geworden
pi_56438945
Kersjes, ik had laatst ergens gelezen juist als ze erg moe zijn (soms te moe) dat ze dan ook niet lekker in slaap vallen en veel wakker worden. Misschien gewoon eens een tijdje laten jengelen (in bed of op de grond), af en toe er naar toegaan of werkt dat juist niet?
Zo lastig is dat, als je echt niet weet wat er aan de hand is
pi_56439111
Floortje heeft haar eerste prikken gehad vandaag... Mama zat erbij te huilen

Niet omdat ik het erg vond dat ze die prikken moest, maar gewoon omdat zij er zó heftig (kort, maar heul hard) van moest huilen, krijsen zelfs...

Getsie... dat geluidje, van zo'n klein mensje, ging dwars door mijn moederhartje heen...

Had een hele lieve wijkverpleger (een man ja ), ik kreeg een zakdoek en een glaasje water
Floortje zat allang weer vrolijk rond te kijken met haar mooie oogjes terwijl mama haar laatste tranen wegslikte
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:24:03 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56439305
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:07 schreef Kersjes het volgende:
BE, alle meedenkers zijn welkom, ook verse mama´s hoor!

Inbakeren lijkt me alleen niet zo´n goed idee, hij is 7,5 maand.
En zojuist krijsend wakker geworden
Ik bedoelde ook meer de Regelmaat dan het inbakeren.

DeLiedje
pi_56439538
Misschien heb je gelijk en moeten we een vast dagschema gaan proberen. Het leek allemaal zo goed te werken voor ons, maar misschien dat Devin nu toch wat meer regelmaat nodig heeft nu hij wat ouder wordt.

Hij huilt maar door nu, zelfs als ik hem vasthou. Gelukkig komt mijn man zo thuis (via de snackbar), kan ik eindelijk die bananenprut van vanochtend uit mijn haar gaan wassen
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:36:17 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56439572
Maak anders eens een afspraak met de wijkverpleegkundige bij jullie cb. Die zijn niet heilig, maar die kan je mss wel wat handvat(t)en geven om te kijken of de situatie doorbroken kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')