Jet is een
lang krielkipje!
Devin woog vorige week 7960 en is 73 cm. Op het CB vinden ze hem altijd heel mager, heb ik veel gezeur en bangmakerij mee gehad. Jij niet? Of doen ze alleen zo moeilijk bij bv-kindjes?
Sokken en slofjes zijn aan Devin ook niet besteed, die trappelt hij vrijwel direct uit. Pyamabroekjes trouwens ook!

Hij draagt buitenshuis altijd een maillot onder zijn broek, werkt prima.
Davinia, Devin heeft dat alleen naar papa willen lachen ook gehad, gaat weer over.
Bwuh, ik weet het niet meer, ik loop al de godganse dag te entertainen maar meneer blijft chagerijnig. Af en toe lacht hij wel, bijvoorbeeld als ik met hem dans, hem in de rondte zwier of met hem speel. Maar het is van korte duur, hij begint al snel weer te huilen. Soms zelfs middenin een lachbui, of dat hij aan het kirren is en we hebben het heel gezellig, 2 tellen later gaat hij kei- en keihard schreeuwen met rode kop, tranen en is moeilijk te kalmeren. Ik kan hem ook geen seconde alleen laten of neerleggen, het is gelijk mis. En ik zou vandaag afwassen, de badkamer doen, stofzuigen: ik heb nog niet eens gedronken sinds vanochtend! Alles bij elkaar heeft hij vandaag misschien maar 1 uurtje geslapen, verdeeld over 3 keer. Af en toe leg ik hem gewoon in bed als hij moe is en soms slaapt hij na wat geprotesteerd te hebben in slaap, maar meestal ontaardt het in hysterisch gekrijs. Nu is hij na het badje al een half uur aan het mopperen in bed, misschien valt hij zo in slaap?
Wat doe ik toch verkeerd?
Hij krijgt bv op verzoek, heeft vandaag goed gedronken. krijgt regelmatig een schone luier, bijna 24/7 een speen in zijn mond omdat hij in paniek raakt zonder, krijgt fruit, groente en brood aangeboden maar doet er niet zoveel mee behalve knoeien. Ik geef hem alle aandacht, speel met hem, niks lijkt goed! Dat constante gejengel, gehuil en gewoon die algehele ongelukkige indruk. Waar is de vrolijke, blije baby gebleven?
Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken, dit is nou al een poosje aan de gang. Is dit gewoon een wel erg lange fase waar hij het extreem moeilijk mee heeft, of is er meer aan de hand. Hij kan toch niet de hele tijd, dag in dag uit alleen maar ontevreden zijn en huilen?
Lang verhaal, moest ik even kwijt.
Hij slaap nu trouwens.
.... met gevoel voor drama....