Pfffffffffff, je wil wel veel hè? Je eerste keer seks in een jaar gelijk MMV?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
pm je adres envraagsnelaanje vriendhoehij tegenover eentrio staat:')
Jaquote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Pfffffffffff, je wil wel veel hè? Je eerste keer seks in een jaar gelijk MMV?
In dat geval, laat het de systeembeheerder doenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Dangel het volgende:
op mnwerk?:') dikke doei.
Nouja... Doen... Dat is een beetje optimistisch.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
op mnwerk?:') dikke doei.
Straks heetikweerAlex en doetmn toetsenbord het weer
quote:Danny is een...
ranzige zakkenvullende vetklep!
Ken je die nog niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat er nou bij mij als reclame op het scherm staat:
[..]
[Banners] Post hier je custom Fok! Banner.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, zal vast een insiders grapje zijn
Die is ontslagenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
In dat geval, laat het de systeembeheerder doen
Dan zijn de tikfouten mn eigen schuldquote:Op maandag 28 januari 2008 21:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja... Doen... Dat is een beetje optimistisch.
Daarom.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan zijn de tikfouten mn eigen schuld
Wat is er mis met MMV?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Pfffffffffff, je wil wel veel hè? Je eerste keer seks in een jaar gelijk MMV?
M's hebben de neiging om er maar selectief enthousiast van te worden. Ze zijn over het algemeen overmoedig genoeg om te denken dat ze MVV aan kunnenquote:
De 2 mannen waar ik het weleens mee gedaan heb waren 2 goeie vrienden van elkaar en haddenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
M's hebben de neiging om er maar selectief enthousiast van te worden. Ze zijn over het algemeen overmoedig genoeg om te denken dat ze MVV aan kunnen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
De 2 mannen waar ik het weleens mee gedaan heb waren 2 goeie vrienden van elkaar en hadden
nergens moeite mee
quote:Oh, vuile slet!![]()
Lucky youquote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
De 2 mannen waar ik het weleens mee gedaan heb waren 2 goeie vrienden van elkaar en hadden
nergens moeite mee
Hehquote:
Het is geen hotel hier!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heh. Alleen moet je moeder niet komen binnenlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |