Je lacht er nu misschien om, maar het is wel zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom is het ook goed als je kinderen al vroeg naar de creche enzo gaan.. andere/meer bacterien
Daarom zei ik het ook .. is gewoon een feitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je lacht er nu misschien om, maar het is wel zo!
Dat was nogal evident.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu kreeg ik toch al geen preventieve injecties, maar ik moest wat kwijt in mijn Oscarspeech voor Poemie.
Yay, nooit meer je handen wassen en veel bacteriën uitwisselen met andere mensen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook .. is gewoon een feit
Je zou trouwens ook nog bij je buurtsuper kunnen vragen of ze een rolletje met je willen ruilen !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmmm.. oke..
Ach dat deed ik toch al nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Yay, nooit meer je handen wassen en veel bacteriën uitwisselen met andere mensen!
Zieker kan de maatschappij toch niet meer worden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Yay, nooit meer je handen wassen en veel bacteriën uitwisselen met andere mensen!
Het gebrek aan injecties of het gebrek aan inspiratie?quote:
Hun rolletje geld, voor mijn rolletje uh ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je zou trouwens ook nog bij je buurtsuper kunnen vragen of ze een rolletje met je willen ruilen !
Het was tijd voor spuit 11!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gebrek aan injecties of het gebrek aan inspiratie?.
Nee, jij geeft ze een briefje en zij geven je een rolletje!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hun rolletje geld, voor mijn rolletje uh ...
Eerst maar langs de rabo.. geld terugeisen en dan geld ruilen
Zo waar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zieker kan de maatschappij toch niet meer worden!
Het eerste had je al gezegd, en het tweede bleek uit het gezegde.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gebrek aan injecties of het gebrek aan inspiratie?.
Soms doe jij me aan Viswijfje denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
In Tijntjes naam: De eerste boete is binnen
Cuegirllie... zegt:![]()
![]()
Tijntje zegt:
wat?
Cuegirllie... zegt:
die boete
Tijntje zegt:
sterf
Cuegirllie... zegt:
Tijntje zegt:
STERF
Cuegirllie... zegt:
betaal jij die boete maar
Tijntje zegt:
93 euro :|
Want?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Soms doe jij me aan Viswijfje denken.
Hoi Tinky, ik miste je al!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:12 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja, afgelopen nachtGoeiemiddag allemaal
Beetje druk en internet is fokking traag op kantoor
Die komt ook altijd topics binnenvallen met verhalen over of van mensen die we niet kennen, het liefst met de naam erbij zodat het in ieder geval de schijn wekt dat we ze moeten kennen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die komt ook altijd topics binnenvallen met verhalen over of van mensen die we niet kennen, het liefst met de naam erbij zodat het in ieder geval de schijn wekt dat we ze moeten kennen.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die komt ook altijd topics binnenvallen met verhalen over of van mensen die we niet kennen, het liefst met de naam erbij zodat het in ieder geval de schijn wekt dat we ze moeten kennen.![]()
En verdwijnt vervolgens weer in een woedebuiquote:
Ja sorry beetje errug druk hier momenteel en als ik wil internetten duurt dat ook zo lang met opladenquote:
Hoi Lit!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En verdwijnt vervolgens weer in een woedebui.
Hoi Tink.
Dat is zeker een Frontpage-iets?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Was zij niet laatst "fokker van de week"?
Nou, wel eerlijk blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En verdwijnt vervolgens weer in een woedebui.
Hoi Tink.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja sorry beetje errug druk hier momenteel en als ik wil internetten duurt dat ook zo lang met opladen
Ja, dat stond inderdaad op de FP, een soort userintervieuw!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is zeker een Frontpage-iets?
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, dat stond inderdaad op de FP, een soort userintervieuw!Aan de reacties te zien daar is ze niet erg populair!
OUD?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik zat te bladeren in een topic in OUD, en ik weet nu weer waarom ik daar weg moet blijven, afgezien van de standaard redenen.
Tss, ze zouden gewoon een laatje open moeten trekken en je dat geld teruggeven, zo moeilijk lijkt me dat niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen!!!
Bij de bank wisten ze niet wat ze moesten doen met mijn geld dat verdwenen is!!Ze hadden het nog nooit meegemaakt
Geld afgschreven maar niet opgeladen op de chip!! het was zo vreemd.. dus wordt ik erover teruggebeld
Weird.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen!!!
Bij de bank wisten ze niet wat ze moesten doen met mijn geld dat verdwenen is!!Ze hadden het nog nooit meegemaakt
Geld afgschreven maar niet opgeladen op de chip!! het was zo vreemd.. dus wordt ik erover teruggebeld
Want het was geen onrechtmatige incasso, het was dit niet, het was dat niet.. dusja toen werd het moeilijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tss, ze zouden gewoon een laatje open moeten trekken en je dat geld teruggeven, zo moeilijk lijkt me dat niet!
Lekker betrouwbaar dat plastic geld!
Ik moest weer eens uniek zijnquote:
Tja, die mensen draaien daar op routine, als het eventjes anders dan anders is raken ze in paniek!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want het was geen onrechtmatige incasso, het was dit niet, het was dat niet.. dusja toen werd het moeilijk.
Even begonnen ze nog over van wie dat chipding was.. dacht al.. sturen ze me naar de sns bank ofzo.. Gelukkig viel dat mee
Nah, joh.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een of ander gein account!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maaar!!! ze hadden wel een muntrolautomaat![]()
Dat is toch juist in het pubertopicquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Owh, ik was eventjes blontDaar zal het clearasil gehalte wel hoog zijn denk ik!
Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Owh, ik was eventjes blontDaar zal het clearasil gehalte wel hoog zijn denk ik!
Je beklagen over je ouders lijkt me toch best puberaal?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch juist in het pubertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |