Het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt helaas, volgende week heb ik wel lekker tot donderdag vrij!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt helaas, volgende week heb ik wel lekker tot donderdag vrij!
Ben alleen morgen vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]En dan alleen maar vrijdag werken?
Wat ga je in al die vrije dagen doen?
Nee, ik moet donderdag weer beginnen, ik ga een avondje carnavallen en voor de rest lekker relaxen met mijn vriend!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]En dan alleen maar vrijdag werken?
Wat ga je in al die vrije dagen doen?
relaxen... heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ik moet donderdag weer beginnen, ik ga een avondje carnavallen en voor de rest lekker relaxen met mijn vriend!
Je moet gewoon naar Limburg verhuizen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef excited het volgende:
[..]
Ben alleen morgen vrij
* excited wilt graag met DrsPoema ruilen
Ja, ik houd het een keertje netjes vandaag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef excited het volgende:
[..]
relaxen... heet dat zo tegenwoordig?
Er schijnt griep te heersen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk.
* Litpho wil vakantie. *
Ik ben er gewoon niet veel geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Cue!![]()
![]()
Hoe is het ermee? we lopen elkaar de laatste paar dagen steeds mis hier!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar Limburg verhuizen!
de baas dan: nog steeds!?!?!quote:
Dus ik heb de keuze tussen griep en verhuizen naar Limburg? Hmm...quote:
Ik ga er graag op vakantie, mara verhuizen... Ik weet niet.. Ik hou wel van de grote stad..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar Limburg verhuizen!
Eigenlijk Excited, maar als jij het ook graag wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus ik heb de keuze tussen griep en verhuizen naar Limburg? Hmm...
Ai, dat is minder!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon niet veel geweest
Maar het gaat nu wat beter, de drukte voornamelijk achter de rug. Nog een paar stressmomenten
Heb jij na je drukke daagjes nog wat rust gevonden?
Tja, als jij liever voor kwantiteit dan kwaliteit gaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef excited het volgende:
[..]
Ik ga er graag op vakantie, mara verhuizen... Ik weet niet.. Ik hou wel van de grote stad..
Meer keuze in vrouwen
Ok, het wordt griep. Ik zie alweer hoe gewenst ik benquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigenlijk Excited, maar als jij het ook graag wilt
Te makkelijk. Niet noodzakelijk onwaar, maar alsnog, te makkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, als jij liever voor kwantiteit dan kwaliteit gaat?
Je bent er meer dan welkom.. ik woon er toch nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, het wordt griep. Ik zie alweer hoe gewenst ik ben.
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent er meer dan welkom.. ik woon er toch niet
Ziet Poemie ineens dood neervallen op het moment dat er weer een grote stapel met papier op het bureau valtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ai, dat is minder!het gaat wel hoor, het is nog steeds drukker dan normaal maar dat overleef ik ook wel weer!
Daarom ga je ook elk weekend er maar wat te graag wegquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, als jij liever voor kwantiteit dan kwaliteit gaat?
Ik bedoel natuurlijk de griep die Oscarwaardig is!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, het wordt griep. Ik zie alweer hoe gewenst ik ben.
We doen om en om hoor, afgelopen weekend waren we lekker hier gebleven!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom ga je ook elk weekend er maar wat te graag weg
* Cuegirllie hoopt meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef excited het volgende:
Ik ga weer lekker op huis an..
Zie jullie weer aan de andere kant van de thuisreis..
* excited hoopt dat jullie het weer zonder hem kunnen stellen
"Ik wil graag mijn ouders bedanken voor het gebrek aan vitamines, en mijn dokter voor het niet preventief geven van een griepinjectie..."quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de griep die Oscarwaardig is!
Drive safe!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef excited het volgende:
Ik ga weer lekker op huis an..
Zie jullie weer aan de andere kant van de thuisreis..
* excited hoopt dat jullie het weer zonder hem kunnen stellen
Vergeet vooral je baas niet die nooit zijn hand voor zijn neus houdt als hij niest!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ik wil graag mijn ouders bedanken voor het gebrek aan vitamines, en mijn dokter voor het niet preventief geven van een griepinjectie..."
Dichttapen klinkt inderdaad als een goed idee. Ik zal het bij het volgende werkoverleg eens voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Vergeet vooral je baas niet die nooit zijn hand voor zijn neus houdt als hij niest!
Gewoon bij de bank inderdaad. Je betaalt bij bijv. de Rabo 0,25 euro bij per rol. Er zijn ook muntrolautomaten zie ik netquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
He vraagje.. hoeveel is zo'n rolletje 50 centen waard? en waar kan ik zoiets halen? Gewoon bij de bank? want ik hoorde ook al GWK enzo
Verstandige dokter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ik wil graag mijn ouders bedanken voor het gebrek aan vitamines, en mijn dokter voor het niet preventief geven van een griepinjectie..."
Ik denk 40 stuks.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Muntrolautomaten
Maar hoeveel zitten er in zo'n rolletje dan.. 20 ofzo van 50cent? Dat is 10 euro als ik een beetje kan rekenen
Waar heb je dat eigenlijk voor nodig?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmmm.. oke..
Omdat:quote:
quote:Resistent griepvirus in omloop
Tot schrik van de experts blijkt een variant van het griepvirus H1N1, dat momenteel zijn opwachting maakt in Europa, resistent tegen het antivirale middel Tamiflu. Dat meldde gisteren het ECDC, het Europese centrum voor controle op en preventie van ziekten.
Van 148 virusmonsters die de afgelopen maanden in tien Europese landen werden verzameld, bleken er negentien resistent voor Tamiflu. De meeste monsters kwamen uit Noorwegen, maar ook in andere Europese landen dook het gemuteerde virus op.
Viroloog Ab Osterhaus onderzoekt met het RIVM of de resistente stam ook in Nederland rondwaart. Osterhaus maakt zich zorgen. ,,Vooral voor ouderen en zieken, bij wie vaccinatie tegen de griep soms onvoldoende werkt en bij wie griep ernstige gevolgen kan hebben, is het nodig om virusremmers bij te geven.
Als Tamiflu niet meer goed werkt, is er nog maar één middel over, en dat is Relenza. Het is erg vervelend als we zo snel door onze werkzame middelen heen raken.’’
Ah, dat is wel een leuk idee dan!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Als kado voor de vriend van m'n ma. Die gaat elke dinsdag zwemmen en neemt dan zo'n bad, waar 3x 50cent in moet. Dus kan ie een tijdje voort
Grr merk net dat ik sowieso naar de bank moet. Gister chipknip willen opladen.. zegt ie geblokkeerd, maar het geld is wel van m'n rekening af en nietop m'n chipknip te vinden
Nu kreeg ik toch al geen preventieve injecties, maar ik moest wat kwijt in mijn Oscarspeech voor Poemiequote:
Was het idee van m'n maquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een leuk idee dan!![]()
Tsss, stelletje dieven dat het zijn!
Inderdaad, je kunt beter een keertje goed ziek zijn dan die rommel in je te laten spuiten, dat is ook beter voor je weerstand!quote:
Daarom is het ook goed als je kinderen al vroeg naar de creche enzo gaan.. andere/meer bacterienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt beter een keertje goed ziek zijn dan die rommel in je te laten spuiten, dat is ook beter voor je weerstand!
Dan heeft je moeder leuke ideeen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was het idee van m'n matja weet ik veel wat zij uitspoken lol.
Erg he! Maar ik krijg het wel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |