Best wrakkig die dingen. Ze rammelden ook net wat erger dan de serie-Koplopers. En hadden andere tekeningen op de tussenwanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Even een quote van mij over ICM-0 uit 24 januari 2007 (alweer een jaar geleden) in deel 46:
[..]
Tevens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wuppertal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens an mijn dagelijkse wereldreis beginnen van Den Haag Moerwijk naar Schiedam Centrum in hoogstwaarschijnlijk een mat'64
Deze vond ik en wou ik je niet onthouden, krijgt magneetzweeftrein toch een hele andere insteek
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... dat gaat snel... begrijp niet wat er zo bijzonder was aan dit gebouw...behalve dat het wat rond liep...
Ja dat klopt, but where?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ergens in Engeland?
Nopequote:
Heb ook van monteurs gehoord dat die draaistellen verwisselen van de ICM-0 serie verschrikkelijk wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best wrakkig die dingen. Ze rammelden ook net wat erger dan de serie-Koplopers. En hadden andere tekeningen op de tussenwanden.
Ik wil het graag geloven... Een collega van me beschreef het geluid van die dingen ooit alsof ze boven elk draaistel een emmer spijkers hadden gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Heb ook van monteurs gehoord dat die draaistellen verwisselen van de ICM-0 serie verschrikkelijk was
Darlington dan misschien?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef bork het volgende:
Nope
quote:
Laat die hersporingsploeg maar zitten ook, dat hele draaistel is naar de bliksemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:28 schreef RealZeus het volgende:Volgens mij hadden ze toch beter gelijk een hersporingsploeg kunnen regelen. Nou staat het ding lekker met de wielen in de ballast.
Daar gaat dit spoor inderdaad naar toe/of vanafquote:
WTF dat hun dachten dat zo ook wel effe kon lukken.quote:
Dude, 1 post boven jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
WTF dat hun dachten dat zo ook wel effe kon lukken.
Heeft de Nieuwe sprinter al vandaag test gereden, of staat die nog steeds in Amersfoort?
Damn! Dat had ik niet verwacht, zo snel!quote:
Het interieur is min of meer gelijk, de indeling is een beetje anders. En de tekeningen op de tussenwanden verschilden. Daarnaast zat er in een deel van die treinen klapdeuren in plaats van schuifdeuren tussen de coupés. Waar wel schuifdeuren zaten, waren de handgrepen anders dan in de huidige ICM. En er is nog een stel of tussenbak geweest die volgens mij schuif- in paats van draairamen had. Daarnaast kun je aan het uiterlijk nog wat verschillen ontdekken: de draaistellen zijn anders. Het rijcomfort was misschien nog wel wat zachter dan bij de overgebleven stellen, alleen maakten de draaistellen veel meer herrie. Daarnaast was, door een andere indeling van de doorloopkop, de machinistendeur aan de andere kant geplaatst en niet voorzien van een raampje zoals nu. Wat ook opvalt is dat de kop niet vloeiend aansluit op de rest van de bak (zie de lompe hoeken).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
en mag ik vragen wat het verschil is tussen de icm-0 en de andere series? op de koersrollen en de laklaagna? ander interieur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |