Meldt!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
die pater karel is wel tof zeg
moet toch nog een keer snel binnenkort naar de maaslijn. Is het niet voor de Wadloper-begrafenis, dan wel voor mijn VelioTurbo-debuut
En dat is precies waarom dat niet boeiend isquote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef Zug-Chef het volgende:
donderdag gaat bijna al het restant wadjes weg uit het Limburgse. Deuvm!
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[Message edited by: Toeps]
Er was storing aan een seintje.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef knars het volgende:
Wat was er nou precies mis vanochtend tussen Abcoude en Amsterdam?
Ik had het eerst als vraag staan , maar ik vond het iets te weinig karakteristiek. Ik wil het wel weghalen hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk jammer dat je dat erbij zegt. Had nog een leuk zoekplaatje kunnen zijn "welk station is dit?"
Ik had het niet geweten
Hm hm hm, Bovenkarspel?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef Lemjur het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kwam ik dit ongewone stelletje tegen?
Daar is toch niet zo'n smal perron en enkelspoor verderopquote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ergens langs de lijn tilburg eindhoven?
Hoe heet dat daar ook alweer
[bombastische stem]quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm, das een goeie. Zeer smal perron iig. Enkel spoor daarachter... Bovenleiding ook erg apart. Ik gok ergens op de lijn Hoorn - Enkhuizen.
Na google earth bekeken te hebben, Bovenkarpsel-Grootebroek
En niet dit type bovenleiding!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Daar is toch niet zo'n smal perron en enkelspoor verderop
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm, das een goeie. Zeer smal perron iig. Enkel spoor daarachter... Bovenleiding ook erg apart. Ik gok ergens op de lijn Hoorn - Enkhuizen.
Whehe, dan nog hangt bij Tilburg niet dit type bovenleiding.quote:
Darkwing opperde Tb - Ehv. Maar dat is vanaf Btl sowieso viersporig.quote:
quote:
Instructie, daarom is ie daar ook onderweg. En daarom zit iedereen te kijken in de kop van NH. De enige mogelijkheid is nog Hoogkarspel geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef Lemjur het volgende:
[..]
![]()
weet iemand trouwens waar dit stelletje voor dient? Bevond zich hier al een tijdje, achter zit trouwens de 1771
Ik heb Bovenkarspel-Flora nog niet gehoordquote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef Duvel het volgende:
Instructie, daarom is ie daar ook onderweg. En daarom zit iedereen te kijken in de kop van NH. De enige mogelijkheid is nog Hoogkarspel geloof ik.
Je hebt 2 Bovenkarspels, maar Hoogkarspel is goed!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Instructie, daarom is ie daar ook onderweg. En daarom zit iedereen te kijken in de kop van NH. De enige mogelijkheid is nog Hoogkarspel geloof ik.
Hoe kun je? Bordje is te laag.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Altijd nerd boven nerd.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Bovenkarspel-Flora nog niet gehoord
Bovenkarspel-Grootebroek kon het niet zijn omdat dat bordje een oneliner is natuurlijk, dat ziet iedereen.
De resolutie is daar nog niet hoog genoeg om het bordje te onderscheiden.quote:
Zie je nou?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:29 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Je hebt 2 Bovenkarspels, maar Hoogkarspel is goed!
and the winner is Duvel
Sorry, m'n camera zuigt een beetjequote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
De resolutie is daar nog niet hoog genoeg om het bordje te onderscheiden.
En @ Lemjur:!
Mja, dat jij nou geen fuck van bordjes afweet, ach, dat kan gebeuren hmmquote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef Duvel het volgende:
De resolutie is daar nog niet hoog genoeg om het bordje te onderscheiden.
Jaquote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou?Dit soort dingen gewoon als raadplaatje neerzetten, krijg je n veel leukere discussie van
Ik heb meer verstand van bovenleiding.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat jij nou geen fuck van bordjes afweet, ach, dat kan gebeuren hmm
Welnee, het is duidelijk zat in beeld, die Duvel heeft er gewoon geen snars verstand vanquote:
OKquote:Op maandag 28 januari 2008 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van bovenleiding.
BTW: Lemjur dat van die resolutie ging over Google Earthe natuurlijk.
ICM tussenbak, staat al heel lang te staan op de Bokkeduinen dacht ikquote:Op maandag 28 januari 2008 22:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan heb ik ook nog een raadsel:
[ afbeelding ]
- Waar is dit en wat is het. Bonusvraag: welk nummer, en wat doet het op die plek?
De twee kopbakken stonden nog een tijd op emplacement Amersfoort toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ICM tussenbak, staat al heel lang te staan op de Bokkeduinen dacht ik
Daar ben ik dan weer heel wat minder zeker van.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:50 schreef Duvel het volgende:
De twee kopbakken stonden nog een tijd op emplacement Amersfoort toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |