Zo kreeg een vriend van me gister te horen dat hij zaterdag voor zes weken naar Guatamala moest voor het werk. zitten 5 dagen notice tussen, echt geen porem. Nu wil hij wel naar guatamala, maar komt zijn vriendin ook over 2 weken terug van een lange tijd in het buitenland...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze heeft mij aangeboden aan een Franse klant om daar 3 maanden te zitten, zonder echt met mij te overleggen. In Parijs. Ik mag wel het weekend terug
Ten eerste moet ik gewoon op vrijdag om 19u college volgen (5 uur minimaal rijden vanaf Parijs).
Ten tweede gaat dat met sporten gewoon niet (wisten ze toen ze me aannamen).
Ten derde, ik heb het gewoon te druk met mijn Nederlandse klanten.
Ten vierde, ik spreek geen Frans
En ten vijfde, de klus is gewoon geen ene reet aan.
Ja! ben net een boodschappenlijstje aan het schrijven, s daar kunnen ook de zakdoekjes wel opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke ben je lekker aan het snotteren?
Kijk een tripje vind ik niet erg. Maar zo'n lange periode zitten bij een klant waar we elkaar niet verstaan is niet echt fijn. Fransen spreken gewoon geen engels.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo kreeg een vriend van me gister te horen dat hij zaterdag voor zes weken naar Guatamala moest voor het werk. zitten 5 dagen notice tussen, echt geen porem. Nu wil hij wel naar guatamala, maar komt zijn vriendin ook over 2 weken terug van een lange tijd in het buitenland...
zo kun je je werknemers niet behandelen!
Nee, dat snap ik inderdaad. En als het nou nog in overleg was gegaan, alla.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kijk een tripje vind ik niet erg. Maar zo'n lange periode zitten bij een klant waar we elkaar niet verstaan is niet echt fijn. Fransen spreken gewoon geen engels.
En Steer, het is idd een incompotente trut. De enige reden dat ze manager is geworden is omdat ze vrouw is en dreigde weg te gaan indien ze geen manager werd.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Nynke.
Ik ga straks nog ff bij HR langs om dit te bespreken. Gelukkig goede contacten met manager HR
Ik ook, maar daar ga ik altijd heen als ik een overdosis chocolade nodig heb. Meer dan ideaal!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
D'r zit aan het Vrijthof, ergens in het midden, ook zo'n tent met sjiek blauw/paars fluoriscerend licht binnen. Daar gingen we destijds altijd warme chocolademelk drinken. Voor iets van 3 EUR kreeg je een grote mok melk, een schaal kleine chocoladeboontjes die je erin mocht gooien (puur/melk/wit), een klein glaasje slagroom met amaretto eroverheen en nog een brok normale chocolade om te eten.
Ik vergeet echter elke keer weer hoe die tent heet.
Pizzaatje maken, ga ik iig doen vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben trouwens compleet inspiratieloos voor het avondeten. K moet zo toch de stad in om boodschappen te doen, maar geen idee wat! iemand suggesties?
Kook vanavond voor alleen maar mezelf, wat ik eigenlijk vreselijk vind, maar het is even niet anders!
Daar zat ik ook net aan te denken. Met vis!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Pizzaatje maken, ga ik iig doen vandaag
Tof!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken. Met vis!
K heb trouwens net m'n team ingeschreven voor het NSK gras tijdens het buitentoernooi!
Bij incompotent krijg ik appelmoesvisioenenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En Steer, het is idd een incompotente trut. De enige reden dat ze manager is geworden is omdat ze vrouw is en dreigde weg te gaan indien ze geen manager werd.
Helaas gaat ze dat niet betalen. Een hotel bij de kerstborrel/diner kan er geeneens afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef Euc- het volgende:
Hey DH: zomaar een gedachte he, toen ik in Maastricht werkte hadden we iedere week een paar hotshots van BoozAllenHamilton in het hotel zitten, die werkten 4 dagen op locatie bij de klant en vrijdags altijd op kantoor. Verder vlogen ze iedere maandag van Amsterdam naar Maastricht en iedere donderdagavond van Maastricht naar Amsterdam. Verder hadden ze iedere week 2 huurauto's ter beschikking om rond te komen. Misschien kun jij zoiets regelen? Een sportschool zal toch zeker wel te vinden zijn in parijs?![]()
Hoor ik daar een parijsmeet?
Wat doe je eigenlijk Liejannuh?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer present achter mijn bureau
.
Ik vind mezelf altijd een slecht mens als ik om 1 uur nog niet gedouched en aangekleed benquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk Liejannuh?
* Bluezz heeft home-dag, golfer is stoer! met een strip paracetamol op zak aan het werk gegaan.
Alle apparaten draaien hier, afwas, wasmachien, espresso-apparaat en dan zometeen heerlijk douchen, bed verschonen.
Straks fietsen en boodschappen, Ituesday's!
Is in Delft inet kapoet, kullie?
Oh dat had ik vroegah ook hoor, zelfs geen tijd ervoor, maar zo af en toe is ontspannen en doen waar je zin in hebt erg goed voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef KrnKje het volgende:
Ik vind mezelf altijd een slecht mens als ik om 1 uur nog niet gedouched en aangekleed ben
Ik werk bij de grootste cijferfabriek van Nederland en daar doe ik iets met prijzen.quote:
eeehhh vaag genoeg zoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werk bij de grootste cijferfabriek van Nederland en daar doe ik iets met prijzen.![]()
Voldoende info zo?
CBS prijsindex?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik werk bij de grootste cijferfabriek van Nederland en daar doe ik iets met prijzen.![]()
Voldoende info zo?
Klopt!quote:
Vandaar dat je zo'n statistiek-nerd bent!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt!Alleen hoeft dat niet zo nadrukkelijk op het forum.
En ik ga straks even kijken naar tassen DH.
Is toch niet zo heel boeiend?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt!Alleen hoeft dat niet zo nadrukkelijk op het forum.
En ik ga straks even kijken naar tassen DH.
Die Omega is érg mooi.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:52 schreef Euc- het volgende:
Rodania zegt me vrij weinig, sorry! Wat heb jij op het oog?
Lol, je hebt het ook wel slecht getroffen of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas gaat ze dat niet betalen. Een hotel bij de kerstborrel/diner kan er geeneens af
adviseur, veelal in de olie&gas wereld. Haal dus genoeg geld binnen alleen mijn baas is echt zo'n idioot die niks van incentives begrijpt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol, je hebt het ook wel slecht getroffen of niet![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk als ik zo vrij mag zijn?
Tsja... das jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
adviseur, veelal in de olie&gas wereld. Haal dus genoeg geld binnen alleen mijn baas is echt zo'n idioot die niks van incentives begrijpt.
Eerste Plot Keyword!!! Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0408236/
Hij zingt, en hij doet het goed en het is retespannend
Nahquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Euc- het volgende:
Ziekenhuis..sja.. waarom ik erheen ben gegaan is me een raadsel, totaal niks aan gehad, ze hebben niet eens ff gekeken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |