Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.
-----------------------
Net deze broek uit de clearance besteld:
Premium Remsen Low Rise Straight
Dark Wash
van $198.00 voor $48.90
[ afbeelding ]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.
geen idee, in de specificatie stond dat de geschatte waarde volgens de douane iets van $57 was maar met die waarde werd verder niets meer gedaan, ze rekende 19% btw over ¤115 en 12 % invoerrechten over iets van ¤85 en helaas kwam er ook nog ¤10 voorschotprovisie bij, dus in totaal iets van ¤42.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef Koentj het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?
de achterkant is wel iets langer inderdaad, maar lelijk is het niet, een cape is het niet, of je moet 1m50 zijn..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef s0k het volgende:
Ligt het aan mij, of is de achterkant van die polo's langer dan de voorkant? Als het net zo is als bij de RL polo's is het een beetje jammer. Dan lijkt het net alsof je een cape achter je hebt hangen
Denk (weet t haast wel zeker) dat jij een S moet hebben. Ik ben 186 en een M zit bij mij perfect!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vest, t-shirt en polo's te bestellen alleen twijfel ik erg over de maat.
Normaal gesproken heb ik maat M qua shirts en polo's alleen lees ik hier nogal verschillende verhalen over de kledingmaten van Abercrombie.
Ik ben 1m 77 en week 73 kg.
Wat kunnen de Abercrombie experts mij aanraden?
Thanks! En dan zowel bij vesten als polo's een S?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk (weet t haast wel zeker) dat jij een S moet hebben. Ik ben 186 en een M zit bij mij perfect!
Vesten zitten ietsje ruimer aangezien ze classic fit zijn dus daar moet je sowieso wel een S van hebben. De polo's zijn muscle fit. Als je met 1.77m en 73kg slank bent dan kun je die wel in maat S hebben anders kun je beter voor maat M gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Thanks! En dan zowel bij vesten als polo's een S?
Squote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vest, t-shirt en polo's te bestellen alleen twijfel ik erg over de maat.
Normaal gesproken heb ik maat M qua shirts en polo's alleen lees ik hier nogal verschillende verhalen over de kledingmaten van Abercrombie.
Ik ben 1m 77 en week 73 kg.
Wat kunnen de Abercrombie experts mij aanraden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef Koentj het volgende:
Maten vind ik ook een probleem om te bestellen. Bij sommige kleding heb ik M bij andere L. Ik ben zelf 183 lang en weeg 80 en ben aardig breed. Maar ik zou dus M moeten hebben?
Iemand die me kan helpen?
Ik ben 1.83 en 79 kilo, heb overhemden en fleece maat S en shirtjes en polo's maat M. Nogal een verschil.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:03 schreef peters01 het volgende:
Ik heb altijd XXL van Polo en T shirts (heb normaal XL van kleding). Maar het is toch Muscle Fit en sluit toch mooi aan. Ik kan alleen die Muscle Fit blousjes (zijn ze allemaal) niet aan omdat die rond je buik heel strak zitten (heb een buikje helaas). Wel heel jammer want die blousjes zijn erg mooi, Die moet je dan wel weer in XL bestellen want anders krijg je echt een mega grote blouse.
Dus blousjes / fleece vesten enz.. normale maat bestellen
T shirts / Polo's 1 maatje groter past beter (tenminste bij mij 187cm en 87 kilo)
Er staat bij of het een button-down of een kraag met collar stays is. Ik neem aan dat je dat bedoeld met knoopjes aan de kraag?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:22 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand of er knoopjes aan de kraag van de Abercrombie overhemden zit? dat vind ik namelijk wel stylish.
jah precies, wat je ook bij de meeste ralph laurens hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Japin het volgende:
[..]
Er staat bij of het een button-down of een kraag met collar stays is. Ik neem aan dat je dat bedoeld met knoopjes aan de kraag?
Er staat bij de beschrijving van het overhemd gewoon bij of het een button-down is of een "gewone" kraag met collar stays. De button downs zijn wel in de minderheid trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
jah precies, wat je ook bij de meeste ralph laurens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |