Volgens mij zijn ze vergeten dat verzenden naar NL geen problemen meer moet geven, misschien dat ze nog een oude lijst met 'goede' landen gebruiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef 78martijn het volgende:
Ik bestel af en toe weleens wat bij Abercrombie.com en moet zeggen de kleding bevalt mij goed.
Zag onlangs dat Ruehl.com ook onlinestore heeft gekregen, maar deze levert naar alle landen behalve Nederland, iemand enig idee waarom Abercrombie wel en Ruehl niet? zijn toch van hetzelfde bedrijf?
quote:Hey Steve,
Thanks for contacting us about placing an order. We apologize that the Netherlands is not listed on our Ruehl site. We will contact the relevant business team to have this corrected. In the meantime, feel free to contact us by phone at 614.219.5380 to place an order. One of our Brand Representatives will be more than happy to further assist you. We're here 24/7. We do apologize for any inconvenience this may have caused.
We'll be waiting for your call.
Brandi
Customer Service
Abercrombie & Fitch
Ze zeggen dat Ruehl van betere kwaliteit is, qua kleding is het vaak precies hetzelfde als A&F maar dan met minder opvallende teksten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef 78martijn het volgende:
Dank je voor je moeite.Ik heb ze gisteren ook al een mailtje erover gestuurd, en ik heb hetzelfde antwoord erop gekregen ik neem aan dat ze Nederland nu eerdaags wel in zullen gaan voeren.
Zien er trouwens wel goed uit die spullen van Ruehl en als de kwaliteit hetzelfde is als Abercrombie vind het zelfs nog wat mooier dan A& F omdat ze minder met grootte opdrukken werken, bij hun vind ik het soms wel wat teveel geworden, je bent dan net een lopend reclamebord.
Veel verschil met a&f is er niet bij de meeste spullen, er staat gewoon no.925 op ipv 1892 e.d. De trubble tees zien er wel heel cool uit, misschien dat ik daar wel een van wil.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:56 schreef SatanicWarrior het volgende:knip
Heb je hem al binnen? Hoe zit hij, kan je de lengte oksel-onderkant even nameten? ik ben bang dat hij te kort is voor de wat langere mensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:01 schreef 78martijn het volgende:
Ik vind met de fleece het verschil nog wel mee vallen , maar deze week heb ik een Wakely Jacket besteld
Die truien zijn echt geniaal!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vandaag een bestelling in 3 dagen binnengekregen, dinsdag besteld, vandaag (vrijdag) binnen.
Deze 2 voor mij:
MacNaughton Mountain, Navy, Size S
[ afbeelding ]
Adams Mountain, Heather Grey, Size S
[ afbeelding ]
Deze voor men_in_red:
MacNaughton Mountain, Blue, Size S
[ afbeelding ]
Deze zijn heel snel naar de clearance pagina gegaan, ze zitten ook een stuk beter aangesloten dan de trui en longsleeve die ik de vorige keer heb besteld.
Inderdaad, A&F gaat er flink op vooruit de laatste tijd, die truien van eind 2006 tot half 2007 ofzo, zaten echt veel ruimer.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Die truien zijn echt geniaal!
Perfect pasvorm!
Dat klopt, mijn M truien vallen als L, is dit veranderd?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad, A&F gaat er flink op vooruit de laatste tijd, die truien van eind 2006 tot half 2007 ofzo, zaten echt veel ruimer.
Ik kan je niks garanderen voor de toekomst maar deze Great Range uit de Winter 2007 collection heb ik in maat S en valt ook echt als maat S, die van vorige winter in maat S zaten meer als een maat M.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn M truien vallen als L, is dit veranderd?
Welke kleur is dat, Grey of Navy? Hoe lang ben jij ongeveer?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef saab74 het volgende:
Vorige week met meerdere spullen gekocht ,maar deze Jacket valt mij helaas net iets te klein uit, Maat S,nu te koop, met labels ongedragen.Contact via site marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/146018184
Heb je toevallig nog wat betere foto's? S is wel mijn maat bij A&Fquote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef saab74 het volgende:
Vorige week met meerdere spullen gekocht ,maar deze Jacket valt mij helaas net iets te klein uit, Maat S,nu te koop, met labels ongedragen.Contact via site marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/146018184
lijkt mij eerljk gezegd ook fake.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:10 schreef DennieXL het volgende:
Op deze site verkopen ze ook A&F,
Maar ze hebben nu niet zoveel meer, eerst hadden ze heel veel heren kleren maar nu maar 3 dingen.
Ze claimen echte kleren te verkopen en ze opereren vanuit USA.
Maarja heb er verder geen ervaring mee, kwam op deze site omdat mijn zus iets bij hun op eBay had gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |