het verschil zit met name in de wijdte, als je even had gezocht had je dat ook wel kunnen vinden,quote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef EddyHardy het volgende:
als voor iemand van 1.88 al S is, wanneer heeft iemand dan een L, als ie 2.60 is? ik snap niets van die Amerikaanse maten.
Het verschil zit hem in dat ze op de site alleen de breedte maten neerzetten. Met 1.88 en 72 kilo zal je niet erg breed zijn en dus op een S uitkomen. Een S is alleen qua lengte te kort voor iemand van 1.88. Dus je moet jezelf afvragen of je liever met een te kort shirt rondloopt dat goed past rond je borst of een shirt dat goed is qua lengte maar een beetje losser zitquote:Op donderdag 10 april 2008 08:13 schreef PeoplesFernandez het volgende:
hej allemaal ik ben 188 en mn borst is 35-36 inch (72kilo,strak gemeten)
volgens de chart zou ik een S moeten hebben (36-38) alleen in een reactie hierboven lees ik dat ik beter een M kan nemen met mijn lengte .. een amerikaanse vertelt mij ook dat ik beter een S kan pakken aangezien die maten toch groot uitvallen..
iemand? S of M ?
hey, het is niet dat ik niet breed ben maar mijn dikte van mn rug is niet zo groot, vandaar dus dat ik kleiner uitval. en ik ben een jonge dude dus als ik een M zou kopen, zou ik het als een uitdaging zien om groter te worden .. maar je weet zeker dat een S te kort is? in NL draag ik ook gewoon L's en soms M's, en die vallen gewoon perfect. echt nooit te groot ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Japin het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat ze op de site alleen de breedte maten neerzetten. Met 1.88 en 72 kilo zal je niet erg breed zijn en dus op een S uitkomen. Een S is alleen qua lengte te kort voor iemand van 1.88. Dus je moet jezelf afvragen of je liever met een te kort shirt rondloopt dat goed past rond je borst of een shirt dat goed is qua lengte maar een beetje losser zit![]()
Overigens is het wel de moeite waard om jezelf even goed op te meten, ik heb namelijk naar verhouding lange benen dus kan met mijn 1.83 best een S dragen omdat ik naar verhouding een "kort" bovenlijf heb. (overigens van polo's en shirts wel een M omdat een S me echt te strak zit)
Zelf trouwens 1.83 en ong 80 kilo.
ik raad je een maat M aan, denk dat die ook wel mooi aangesloten zit.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:09 schreef PeoplesFernandez het volgende:
of gaat het idee vna muscle fit helemaal weg als ik een M koop?
Is een verkeerde manier van meten, door je armen omhoog te houden wordt je smaller. Maar een M moet passen, er zit ook nog aardig wat rek in die tees. Als je nog niets van A&F hebt blijft het een beetje gokken, maar het is casual kleding, geen maatpak. Of bestel gewoon een M en een L, en verkoop het shirt dat niet past hier. Ben toch van plan deze in L te kopenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef PeoplesFernandez het volgende:
oke jongens ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet meten haha, ik heb het net weer ff laten meten met ontbloot bovenlijf terwijl ik mn armen omhoog houdt en op okselhoogte rondom meet, kwam ik op 37" (94:2,54)
M lijkt me dan gewoon?
Haha, niet in de store in Ceasars geweest? Daar heb ik het nog nooit druk gezien...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een bagger winkels zijn het ook.
Vorige week was ik bij Abercrombie in the fashion mall in Las Vegas. Ik hield het niet lang vol in die teringherrie. Wel leuke poppetjes die er werken maar erg ongeïnteresseerd allemaal. Het was erg druk ook.
Wel slim trouwens dat ze alle kleding inspuiten met hun eigen luchtje!
Nee, daar ga ik de volgende keer wel even kijken dan!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:22 schreef Albee het volgende:
[..]
Haha, niet in de store in Ceasars geweest? Daar heb ik het nog nooit druk gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |