abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 08:20:22 #1
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355369
Ik ken m'n vriendin nu een maand of 3. Het ging vanaf het begin allemaal heel leuk en er was eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. 1 of 2 keer een flinke discussie gehad, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

Vrijdagavond uit geweest, zaterdagochtend en middag lekker lopen klooien samen, gedouched, gezellig ontbeten, spelletje gedaan, begint ze later op de middag ineens vreselijk te chagerijnen.

Nou ja, kan gebeuren, dus ik heb 'r maar even met rust gelaten en daarna een flinke knuffel gegeven. Uiteindelijk toch maar eens gaan informeren wat er nu precies aan de hand was, en na lang praten en erom heen draaien bleek dat ze twijfelt.

Ze is meestal heel verliefd, en geeft zelf aan dat ik feitelijk eigenlijk haar ideale man ben. Het zit op elk gebied binnen onze relatie gewoon helemaal goed, maar "het gevoel" is soms weg. Dan lijkt het voor haarzelf alsof ze bijvoorbeeld een uurtje of als we bij elkaar zijn die verliefdheid even volledig kwijt is.

Dit maakt haar, begrijpelijk, in de war.

Gisteravond na een hoop gesprekken waarin dan eigenlijk niets gezegd wordt, behalve dat het een kutsituatie is, en dat we ons beiden klote voelen, maar naar huis gegaan.

Ik heb wel, voordat ik wegging tegen haar gezegd dat het zo niet verder kan. Het is er nu uit, dus er moet een beslissing vallen.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zou er wel voor willen knokken, maar ik kan op deze situatie op geen enkele manier invloed uitoefenen. Daarnaast zou ik er verstandelijk gezien beter aan doen om m'n rug recht te houden en door te lopen.
pi_56355389
uuh je hebt vriendin en je hebt een "boys love me" usericon
  maandag 28 januari 2008 @ 08:29:14 #3
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56355441
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
  maandag 28 januari 2008 @ 08:30:33 #4
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355449
Als grapje bedoeld. Ontopic maar weer.
  maandag 28 januari 2008 @ 08:31:02 #5
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56355451
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Mars het volgende:
Als grapje bedoeld. Ontopic maar weer.
Ah, homo in ontkenningsfase
pi_56355476
tsja... de aloude vraag... Hoe oud zijn jullie?

Dit soort gevallen komen namelijk écht alleen voor bij "jonge" mensen (ik weet het, dat is relatief) die nog niet veel serieuze relaties gehad hebben.

Jij hebt hier inderdaad geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt doen is het over je heen laten komen. Je zou haar graag overtuigen dat dit vrij normaal is, dat iedereen dat heeft, dat het nou eenmaal niet altijd roze kan zijn. Maar dat soort argumenten hebben helemaal geen enkele zin, zouden zelfs averechts kunnen werken ("Maar zo wil ik helemaal niet dat het is!").
  maandag 28 januari 2008 @ 08:34:33 #7
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56355478
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef Mars het volgende:
lang verhaal....

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zou er wel voor willen knokken, maar ik kan op deze situatie op geen enkele manier invloed uitoefenen. Daarnaast zou ik er verstandelijk gezien beter aan doen om m'n rug recht te houden en door te lopen.
Zij moet er voor knokken volgens mij, want jij bent niet de gene die twijfels heeft, en zo van het ene op het andere moment niet meer verliefd is toch ?
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
  maandag 28 januari 2008 @ 08:35:15 #8
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355485
Zij is net 27, ik ben 25. Wonen beiden op onszelf en zijn hoogopgeleid.

Heb haar ook gevraagd of ze vreemd is gegaan, of verliefd was op iemand anders. Dit was niet het geval. Heb haar gevraagd wat ze in vredesnaam nog meer wil en verwacht. Hierbij geeft ze aan dat ze niets meer wil, dat alles prima is, maar soms twijfelt ze vanuit haar "gevoel"

*zucht
pi_56355500
Vrouwen zijn fucking wisselvallig
Vooral als ze ongesteld zijn.
Ik kan ook van het ineens vanuit het niets chagrijnig zijn
Waar jouw vriendin dan weer last van heeft heb ik dan weer niet, maar ik zou me er geen zorgen over baren ^^
pi_56355502
JIJ hebt het uitgemaakt, dat is precies wat ze wilde ... zelf durfde ze niet zo direct te zijn, dus ging ze moeilijk doen, chaggo opdat jij die stap zou maken... en dat gelul van "soms ben ik ook best nog wel verliefd, maar dan is het ineens weg, en je bent eigenlijk de ideale man, maar..." daar trappen we niet in natuurlijk... de ideale man en dan punt, geen komma, komma betekent dus "je windt me niet meer op, ik ben je zat, maar ik wil (durf) je niet (te) kwetsen.

Kortom, je hebt er goed aan gedaan.
Ja, de kans is er, nu jij haar vóór bent geweest, ze na een week of wat weer komt aankakken, omdat ze "je toch wel mist en sowwwwwwww" maar dat is typische vrouwenmeuk... niet willen wat je hebt, totdat je het niet meer hebt en merkt dat het de ander niet echt boeit.

dus tranen drogen, mochten die er zijn en genieten van je vrijheid, er zijn ook leuke meiden, zat zelfs, zonder mitsen en maren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56355520
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef milagro het volgende:
JIJ hebt het uitgemaakt
urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schat
"Het is er nu uit" betekend: Ze heeft nu gezegd dat ze twijfelt
  maandag 28 januari 2008 @ 08:39:43 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355532
Het is nog niet "uit", maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat we niet over deze situatie heen kunnen stappen en vrolijk doorgaan alsof er niets aan de hand is, terwijl zij bedenkt wat ze nu eigenlijk wil.

Ik heb haar dus wel voor de keus gesteld. Of 100% ervoor gaan, of niets.

Woensdagavond praten.
pi_56355549
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Croga het volgende:

[..]

urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schat
"Het is er nu uit" betekend: Ze heeft nu gezegd dat ze twijfelt
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dus

de rest blijft staan, vrouwen willen de boel nog wel eens saboteren in de (onbewuste?) hoop dat de ander de stappen zet.

en ze vinden niets zo ergelijk als de andere partij daar niet in meegaat, er niet intrapt.
pi_56355596
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:40 schreef milagro het volgende:
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dus
de rest blijft staan, vrouwen willen de boel nog wel eens saboteren in de (onbewuste?) hoop dat de ander de stappen zet.
en ze vinden niets zo ergelijk als de andere partij daar niet in meegaat, er niet intrapt.
Meestal is de reden voor zo'n sabotage een gebrek aan zelfvertrouwen. Onbewust zoeken ze naar bevestiging. Ze hebben geen vertrouwen meer in hun eigen gevoelens, gaan dus maar zeggen dat de gevoelens er niet meer zijn in de hoop dat de man ze er van kan overtuigen dat ze er nog wel zijn. Uiteraard kan de man dat niet, beiden raken gefrustreerd, feestje afgelopen. Oplossing? Geen, dit kan niet opgelost worden. De man heeft geen enkele mogelijkheid om de bevestiging te geven die er nodig is.

Afijn; dat is de psychobabble versie waar niemand eigenlijk wat aan heeft dus negeer die gerust
pi_56355664
daarom moet je gewoon durven bluffen en het uitmaken.... dan ligt de bal bij haar... tenminste als je je poot een week of wat stijf weet te houden, en niet gaat sms-en dat je haar zo mist en zo.

het risico dat ze het zelf ook wel best vindt of gaat vinden is er uiteraard, maar dan was het toch wel uitgegaan na een poosje.

als je de ander de keus geeft, om het op haar gemakje uit te zoeken, zonder het uit te maken, heeft zij alle touwtjes in handen , en jij maar wachten tot ze weet wat ze wil, met al het gestress van dien.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:23:35 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56356052
Eensch is met Milagro.

Trouwens, waarom zou ze 24/7 alle dagen in de week dat verliefde gevoel moeten hebben? Dat wordt sowieso een keer minder hoor...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56356064
Heerlijk altijd milagro's provorcerende ideeen vandaar, tvp.
Lambo of Rekt
pi_56356252
Voor iemand die 27 is heeft ze zich op relatiegebied niet erg verder ontwikkeld dan 13 jaar. Zo deed ik dat ook altijd met mijn 'vriendjes' op de middelbareschool.
pi_56356435
Ik vind het sowieso niet normaal dat je in de eerste 3 maanden al 2x een flinke discussie heb gehad. Normaal is dat de tijd dat je op wolken zit.

Maargoed dat is mijn mening en ervaring.
pi_56356487
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Voor iemand die 27 is heeft ze zich op relatiegebied niet erg verder ontwikkeld dan 13 jaar. Zo deed ik dat ook altijd met mijn 'vriendjes' op de middelbareschool.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2008 10:23:27 ]
pi_56356698
Het is absoluut niet ingewikkeld.

Dat enorme verliefde gevoel duurt meestal maar een paar maanden (hormonaal / stofjes in de hersenen) en daarna gaat het van verliefdheid naar liefde / houden van.

Nu zij dat verliefde gevoel niet meer heeft denkt ze dat er iets mis is.
pi_56356885
Klinkt mij een beetje in de oren als een doodnormale gezonde twijfel. Als blijkt dat alles gewoon goed blijft gaan tussen jullie, ebt dat vanzelf wel weg. Er nu zo heftig op ingaan gaat het alleen maar voeden.
pi_56356986
Milagro, omdat je zelf een vrouw bent, wilt nog niet zeggen dat jij opeens verbluffende inzichten hebt in de psyche van iedere vrouw. Ga eens solliciteren bij de Libelle.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:28:31 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_56357157
Hoevaak zijn jullie bij elkaar? Dit gevoel kan ook komen als je een btje een overdosis aan
elkaar hebt... Laat haar een btje de kans krijgen je te missen, en er een btje over na te
denken enzo...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 28 januari 2008 @ 10:32:37 #25
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_56357254
quote:
haha, had k nie gezien... btje vaag...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  Official ESF Kreviewer maandag 28 januari 2008 @ 10:33:36 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56357275
Herkenbaar.

Uitmaken en zeggen dat ze maar thuis moet gaan twijfelen is je enige keuze. Niet sms'en, geen belletje. Gewoon afwachten. Is kut, maar het is de enige manier. En nog geen garantie dat het een maand later alsnog gaat werken...
pi_56357319
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef Seeyounelson het volgende:
Milagro, omdat je zelf een vrouw bent, wilt nog niet zeggen dat jij opeens verbluffende inzichten hebt in de psyche van iedere vrouw. Ga eens solliciteren bij de Libelle.
Volgens mij wordt ze met zulke inzichten noujuist afgewezen bij de Libelle.

Dat maakt ze overigens niet minder nuttig, die inzichten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_56357418
quote:
of je trekt het je niet aan, kan ook, hè, schatzi
pi_56357999
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:34 schreef Croga het volgende:
Dit soort gevallen komen namelijk écht alleen voor bij "jonge" mensen (ik weet het, dat is relatief) die nog niet veel serieuze relaties gehad hebben.
en bij vrouwen die emotioneel niet volwassen zijn geworden.
Ze zeggen wel eens dat mannen net grote kinderen zijn, maar sommige vrouwen...
quote:
Jij hebt hier inderdaad geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt doen is het over je heen laten komen. Je zou haar graag overtuigen dat dit vrij normaal is, dat iedereen dat heeft, dat het nou eenmaal niet altijd roze kan zijn. Maar dat soort argumenten hebben helemaal geen enkele zin, zouden zelfs averechts kunnen werken ("Maar zo wil ik helemaal niet dat het is!").
Het klopt dat argumenten NIET werken. Die bevestigen in feite alleen maar dat jij het niet met haar eens bent - en dat sterkt haar onzekerheid weer.
Of je niets kunt doen weet ik niet: Je kunt zeggen: He, ik vind je leuk, het zit in jouw hoofd en het is JOUW keuze - en daarna weggaan. Dan leg je het overduidelijk bij haar neer.
Als je haar gaat troosten, beloon je haar in feite voor het feit dat ze niet op volwassen wijze met haar onzekerheid kan omgaan.
Als je jouw standpunt duidelijk maakt en zegt dat het volledig haar keuze is, dwing je haar om te accepteren dat onzekerheid soms bij het leven hoort en dat ze het maar beter een plaatsje (klein plaatsje ver weg) kan geven. Als ze dat kan wordt ze weer beloond met een liefhebbend vriendje.

Argumenten en knuffels werken NIET.
pi_56358207
Spreek gewoon jouw optimisme uit over de relatie, dan komt het waarschijnlijk wel goed.
pi_56359809
quote:
En toch heeft ze gelijk.
Libelle geeft net het tegenovergestelde advies, waarmee je eigenlijk geen zak bent.
pi_56360106
TS, laat haar maar even begaan. Spreek wat met je vrienden af, duik lekker de kroeg in, als ze dan ineens weer als een gek contact op gaat nemen hou je de boot een beetje af. Als ze stug vol blijft houden (wat ze ongetwijfeld zal doen) spreek je af om eens goed te gaan praten, mocht ze dan met doorslaggevende argumenten aankomen waarom ze toch met je verder wil kun je altijd nog zien.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56360238
quote:
Ik onderschrijf Milagro's post in deze volledig.

Begrip en knuffels werken averechts omdat je haar zwakheid in deze (toegeven aan haar onzekerheid) beloont. Zo wordt ze never nooit gepushed om hier volwassen mee om te gaan.
pi_56360323
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:35 schreef Mars het volgende:
Zij is net 27, ik ben 25. Wonen beiden op onszelf en zijn hoogopgeleid.

...
Ik ben ook hoogopgeleid, vijfde verdieping wel te verstaan!
pi_56360834
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef Mars het volgende:

k zou er wel voor willen knokken ...
waarvoor zou je willen knokken?
voor een kutwijf dat jouw humeur op leuke momenten op uiterst geraffineerde wijze weet te verpesten?

hardstikke leuk dat je wilt 'knokken voor een relatie' maar zou het niet nóg romantischer zijn die gevoelens te bewaren voor een partner die dat ook waard is?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_56361455
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:49 schreef nozem het volgende:
TS, laat haar maar even begaan. Spreek wat met je vrienden af, duik lekker de kroeg in, als ze dan ineens weer als een gek contact op gaat nemen hou je de boot een beetje af. Als ze stug vol blijft houden (wat ze ongetwijfeld zal doen) spreek je af om eens goed te gaan praten, mocht ze dan met doorslaggevende argumenten aankomen waarom ze toch met je verder wil kun je altijd nog zien.
Juischt! Haar moeite laten doen, zelf niet erachter aan blijven wandelen als een puppy. Vrouwen houden van een beetje zelfrespecterende vent, dus laat je niet teveel door haar leiden en doe je eigen ding. Simpel zat.

Al moet ik toegeven dat ik net als Milagro het typisch vrouwelijke, conflictvermijdende gedrag erin terugzie. Al hoeft dat niet per se zo te zijn (ligt er een beetje aan hoe emotioneel intelligent en hoe oud je vriendin is).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2008 13:54:01 ]
pi_56361590
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef AgLarrr het volgende:
Eensch is met Milagro.

Trouwens, waarom zou ze 24/7 alle dagen in de week dat verliefde gevoel moeten hebben? Dat wordt sowieso een keer minder hoor...
ben het wel eens met Milagro's advies maar hier niet mee.

De 24/7 ding, oke, kan ik nog in meegaan.
Het "dat wordt sowieso een keer minder hoor" vind ik een lamlendige dooddoener die mijn mening dat mensen LUIE DONDERS zijn als het aankomt op investeren in een relatie en lief blijven voor elkaar zodat de liefde leuk blijft enorm onderstreept.

En laten we wel wezen, het is nog maar pas drie maanden, das de tijd dat je nog 8 keer per dag neukt omdat je zo verliefd bent en niet van elkaar af kan blijven.
pi_56361739
Als een bos bloemen niet helpt kun je beter het advies van Milagro volgen.
In ieder geval niet het hijgende hondje uithangen dat netjes afwacht tot zij haar gevoelens uit de knoop heeft, van amen-knikkende schoothondjes krijgt geen enkele vrouw kriebels in de buik c.q. druipende poes..
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 28 januari 2008 @ 14:20:17 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_56362000
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:25 schreef RM-rf het volgende:
waarvoor zou je willen knokken?
voor een kutwijf dat jouw humeur op leuke momenten op uiterst geraffineerde wijze weet te verpesten?
Whehe, welkom in de wereld van de heterosexuele relatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 28 januari 2008 @ 14:25:01 #40
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56362075
Wat verwacht ze dan? Dat ze 24/7 helemaal hoteldebotel is, alleen maar vrolijk, enz enz enz?
Realitycheck, dat heeft ze nodig. 27 en nog steeds een Disney idee van liefde. Idd: "Echt....vrouwen!"

Advies: haar dit vertellen. Komt het niet aan? Dumpen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 28 januari 2008 @ 14:36:47 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56362293
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

ben het wel eens met Milagro's advies maar hier niet mee.

De 24/7 ding, oke, kan ik nog in meegaan.
Het "dat wordt sowieso een keer minder hoor" vind ik een lamlendige dooddoener die mijn mening dat mensen LUIE DONDERS zijn als het aankomt op investeren in een relatie en lief blijven voor elkaar zodat de liefde leuk blijft enorm onderstreept.

En laten we wel wezen, het is nog maar pas drie maanden, das de tijd dat je nog 8 keer per dag neukt omdat je zo verliefd bent en niet van elkaar af kan blijven.
Heeft niets met investeren te maken. Ik refereer naar het "verliefd zijn" gevoel dat sowieso minder wordt. Dat gebeurt bij de één nou eenmaal sneller dan de ander. Ja, het is leuk als je dat 8 maandenfull time hebt maar het feit dat het bij de één zo is houdt niet in dat iedereen dat dan ook maar moet hebben. Ik vind niet dat je op basis van eigen gevoelens conclusies kan trekken in deze.. misschien gaat TS zijn vriendin wat sneller van de fase "verliefd" naar "houden van" of heeft Milagro helemaal gelijk, weten wij veel... hoe dan ook: iedereen krijgt daar een keer last van, dat was mijn punt.

maandag 28 januari 2008 @ 14:45:16 #42
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56362478
teeveepeau
*Hosselcopter*
pi_56362485
Nu ja, zoals Marmar zegt, met 3 maanden begint het eigenlijk pas, ben je nog volop flieft, of je begint aan het houden van...... ja of niet dus, komt er na de verliefdheid niets, enkel ergenis en verveling en weinig zin in sex nog, althans, met jou dan, in dit geval de TS dus.

Normaal gesproken in al langer durende relaties heb je allemaal wel eens een isdithetnu gevoel, twijfels komen, en die uit je niet meteen naar de partner toe, beter bel je een vriendin op om eens lekker te klagen over vriendlief, hoe hij nooit eens iets snapt, en altijd jouw knuffels voor zininsex aanziet, en dat je hem alles moet vragen eerst, hij nooit wat uit zichzelf doet en ook nooit eens bloemen of zo meeneemt en je ook nooit eens zelf belt, uren kan zwijgen op de bank (als hij naar voetbal en de napraat kijkt ) en als jij dan vraagt of er wat is, hij zegt dat er niets is, en je weet toch zeker dat er wat is, want anders doet hij nooit zo (tenzij er voetbal is op tv) en als je dan nog eens ernaar vraagt, wordt ie geirriteerd en loopt ie weg en dit en dat en zucht en steun en zwelg .....maar ja toch hij is wel lief, hoor.......

en dan hang je met ietwat schuldig gevoel op, want eigenlijk valt het allemaal wel mee, en je mist hem eigenlijk nu al weer, ook al heeft hij een uur geleden nog gebeld.... oh shit, zie je nu, hij belt me wel, zomaar soms, wat heb ik toch lopen bitchen weer... effe checken, jaaaaaaaa, zie je wel, morgen moet ik ongesteld worden.

maar na drie maanden al je twijfels voor d'anders voeten gooien, is gewoon, mijns inziens dan, hè, voor de geërgerde lezer, het begin van het einde, dan wil je iets heel anders, namelijk weer eens een ander of je vrijheid terug, alleen durf je dat niet te zeggen en als je het wel durft dan gooi je er "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" ertegen aan, of een "ik zit nu in een periode dat ik echt tijd voor mezelf nodig heb en binnen een (deze) relatie lukt me dat niet" of vooruit, we gooien er wat hoop in nog "misschien dat we de draad later nog kunnen oppikken weer, wie zal het zeggen?".. nou, en dat was het dan wel.

ja, of je bent zo iemand vóór... en dan kan JIJ dadelijk kiezen, of je haar terug wil of niet.
pi_56362662
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:36 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Heeft niets met investeren te maken. Ik refereer naar het "verliefd zijn" gevoel dat sowieso minder wordt. Dat gebeurt bij de één nou eenmaal sneller dan de ander. Ja, het is leuk als je dat 8 maandenfull time hebt maar het feit dat het bij de één zo is houdt niet in dat iedereen dat dan ook maar moet hebben. Ik vind niet dat je op basis van eigen gevoelens conclusies kan trekken in deze.. misschien gaat TS zijn vriendin wat sneller van de fase "verliefd" naar "houden van" of heeft Milagro helemaal gelijk, weten wij veel... hoe dan ook: iedereen krijgt daar een keer last van, dat was mijn punt.
BAH BAH BAH BAH

Het is precies dat wat ik bedoel!
Fase verliefd zijn naar houden van, wat een BS gewoon!
Waarom niet allebei? Mensen nemen maar genoegen met de dooddoener "ja het is nu houden van" en doen niet veel anders meer dan op de bank als een zoutzak naast elkaar zitten boer zoekt vrouw kijken... Gek he dat de verliefdheid dan niet meer zo oplaait.... DUH

Ik ga NIET mee in jouw punt, ik WEIGER het!
btw, meer dan 4 jaar een relatie, bijna 2 jaar getrouwd en 2 kids..... en VERLIEFD!
Mag het?

dank je!
  maandag 28 januari 2008 @ 15:02:26 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56362848
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

BAH BAH BAH BAH

Het is precies dat wat ik bedoel!
Fase verliefd zijn naar houden van, wat een BS gewoon!
Waarom niet allebei? Mensen nemen maar genoegen met de dooddoener "ja het is nu houden van" en doen niet veel anders meer dan op de bank als een zoutzak naast elkaar zitten boer zoekt vrouw kijken... Gek he dat de verliefdheid dan niet meer zo oplaait.... DUH

Ik ga NIET mee in jouw punt, ik WEIGER het!
btw, meer dan 4 jaar een relatie, bijna 2 jaar getrouwd en 2 kids..... en VERLIEFD!
Mag het?

dank je!
De biologische processen, en de duur van die processen, die gepaard gaan met gevoelens als verliefdheid en houden van kunnen in principe losstaan van het al dan niet inzetten voor een relatie. Dat laatste is toch ook vooral een mindset en onderdeel van iemand zijn / haar karakter... Ik zeg niet dat hormonen etc. geen invloed hebben op gedrag, maar toch. Anyway!

Ik ben overigens blij voor je en als vrijgezel misschien ook wel een tikkie jaloers

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 28-01-2008 15:15:08 ]

pi_56362898
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

De biologische processen, en de duur van die processen, die gepaard gaan met gevoelens als verliefdheid en houden van kunnen in principe losstaan van het al dan niet inzetten voor een relatie. Dat laatste is toch ook vooral een mindset en onderdeel van iemand zijn / haar karakter... Ik zeg niet dat hormonen etc. geen invloed hebben op gedrag, maar toch. Anyway!

Ik ben overigens blij voor je en als vrijgezel een misschien ook wel een tikkie jaloers
Das lief

En wat die processen betreft, die worden toch ergens door getriggerd lijkt mij. Vertaal het dan naar niet vergeten te blijven doen voor elkaar wat dat nou triggert.. de lieve kleine dingetjes die mensen niet meer doen als ze "van elkaar houden maar allang niet meer verliefd zijn" Die dingetjes waarvan je weet dat je partner er een vlinderbuikgevoel van krijgt... I am a believer
  maandag 28 januari 2008 @ 15:17:50 #47
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56363111
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:06 schreef MarMar het volgende:

En wat die processen betreft, die worden toch ergens door getriggerd lijkt mij. Vertaal het dan naar niet vergeten te blijven doen voor elkaar wat dat nou triggert.. de lieve kleine dingetjes die mensen niet meer doen als ze "van elkaar houden maar allang niet meer verliefd zijn" Die dingetjes waarvan je weet dat je partner er een vlinderbuikgevoel van krijgt... I am a believer
Kijk, wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens. En vergis je niet, ik schaar mijzelf ook onder de catagorie bielievers

Zijn we het uiteindelijk toch nog ergens over eens

maandag 28 januari 2008 @ 15:59:54 #48
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_56363864
TerugVindProjectiel
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_56364719
vrouwen
  maandag 28 januari 2008 @ 16:57:20 #50
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56365155
Heb er vandaag op m'n werk veel over nagedacht. Ben nu wat gedachten en conclusies in een mailtje aan het zetten.

We hadden woensdag afgesproken om te praten, maar praten maakt momenteel alleen maar meer kapot denk ik. Die afspraak zeg ik af. Het balletje ligt bij haar. Ik twijfel niet, zij twijfelt. En als zij er geen tijd en energie meer in wil steken kan ik daar toch niets aan veranderen.

Die pijn en ergenis ben ik niet waard, en daar voel ik me te goed voor. Hoe gigantisch klote ik de beslissing vind om haar woensdag niet te zien, ik denk dat dat de beste is. Al zou ik het liefst nu in de auto springen om naar d'r toe te rijden, of d'r opbellen om net zo lang te praten tot het weer goed is, ik kan er niets aan doen, en ik probeer het ook niet.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:16:32 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_56365597
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:57 schreef Mars het volgende:
Heb er vandaag op m'n werk veel over nagedacht. Ben nu wat gedachten en conclusies in een mailtje aan het zetten.

We hadden woensdag afgesproken om te praten, maar praten maakt momenteel alleen maar meer kapot denk ik. Die afspraak zeg ik af. Het balletje ligt bij haar. Ik twijfel niet, zij twijfelt. En als zij er geen tijd en energie meer in wil steken kan ik daar toch niets aan veranderen.

Die pijn en ergenis ben ik niet waard, en daar voel ik me te goed voor. Hoe gigantisch klote ik de beslissing vind om haar woensdag niet te zien, ik denk dat dat de beste is. Al zou ik het liefst nu in de auto springen om naar d'r toe te rijden, of d'r opbellen om net zo lang te praten tot het weer goed is, ik kan er niets aan doen, en ik probeer het ook niet.
thumbs up!

alleen op deze manier zet je haar aan het denken, zo niet voor haar.

en in de tussentijd niet mailen , smsen , bellen , faxen, rooksignalen, posduif nietnietniets
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_56423904
Vrouwen willen vaak zien dat de man hen op de eerste plaats zet. Doe je niet meer mee, ben je niet meer interessant. Goed van je om de rollen eens om te draaien.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:00:55 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_56426376
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef _Qmars_ het volgende:
Vrouwen willen vaak zien dat de man hen op de eerste plaats zet. Doe je niet meer mee, ben je niet meer interessant. Goed van je om de rollen eens om te draaien.
Ja, bij een versierpoging kan het mss goed zijn de rollen eens om te draaien..

Neemt niet weg dat zij aan zet is overigens, maar dat kan lang gaan duren hoor, en jij maar in je sop gaar koken intussen..

Een time-out kan soms wel een goed idee zijn, zeker als 't gelijk zo enorm klikt, en je daarom mss allebei een beetje te hoge verwachtingen hebt van elkaar..
Kvin het alleen een beetje klote om iemand anders met zo'n cliffhanger achter te laten, het kan behoorlijk aan je knagen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:15:19 #54
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_56426479
Drie maanden,
en dan al zoveel getwijfel?

Met een beetje liefde dartel je dan nog samen rond in het groene gras en de vele bloemetjes.
...dass wir fliegen.
pi_56429091
Ts. Waar blijven de updates?
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:50:52 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56431185
quote:
Op maandag 28 januari 2008 16:57 schreef Mars het volgende:
Het balletje ligt bij haar. Ik twijfel niet, zij twijfelt. En als zij er geen tijd en energie meer in wil steken kan ik daar toch niets aan veranderen.

TS shows ballls. Chapeau!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56432875
Garisson its easier said then done. Ik zit nog steeds met een dubbel gevoel... ook al ben ik blij dat lijn vriendin nu mijn ex-vriendin is ... kan ik ze soms toch zo hard missen he. En het ergste is, ze speelt het ook nog is KEI en KEI hard...nu veel flirten en zo ... je kent dat wel ...en als ze merkt dat je nog interesse hebt ineens BANG! IJSKOUD. ja daar val ik dan weer voor :\

vrouwen zijn kut!
pi_56434625
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:54 schreef AcidBurner het volgende:
Garisson its easier said then done. Ik zit nog steeds met een dubbel gevoel... ook al ben ik blij dat lijn vriendin nu mijn ex-vriendin is ... kan ik ze soms toch zo hard missen he. En het ergste is, ze speelt het ook nog is KEI en KEI hard...nu veel flirten en zo ... je kent dat wel ...en als ze merkt dat je nog interesse hebt ineens BANG! IJSKOUD. ja daar val ik dan weer voor :\

vrouwen zijn kut!
Vrouwen hebben een kut. Rare belgisch ook altijd maar.
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:15:57 #59
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56434945
hm, eigenlijk zegt AcidBurner hier dus dat vrouwen niets meer of minder zijn dan die kut die ze hebben...
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:54 schreef AcidBurner het volgende:
Garisson its easier said then done.
Ja klopt. Vandaar dat ik dus zeg: Mars shows some balls.
quote:
Ik zit nog steeds met een dubbel gevoel... ook al ben ik blij dat lijn vriendin nu mijn ex-vriendin is ... kan ik ze soms toch zo hard missen he. En het ergste is, ze speelt het ook nog is KEI en KEI hard...nu veel flirten en zo ... je kent dat wel ...en als ze merkt dat je nog interesse hebt ineens BANG! IJSKOUD. ja daar val ik dan weer voor :\

vrouwen zijn kut!
Jij geeft haar hier de kans toe, jij staat haar toe jou nog zo te raken. Je hebt dus niet voor jezelf gekozen, nee liever blijf je nog even rondwentelen in die ellende. En ellende is het, als ik zo die hoofdletters en krachttermen bekijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56435209
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef Garisson72 het volgende:

Jij geeft haar hier de kans toe, jij staat haar toe jou nog zo te raken. Je hebt dus niet voor jezelf gekozen, nee liever blijf je nog even rondwentelen in die ellende. En ellende is het, als ik zo die hoofdletters en krachttermen bekijk!
Sssttt.. Anders zit hij straks nog vaker op fok.
  maandag 31 maart 2008 @ 17:49:09 #61
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_57741045
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ts. Waar blijven de updates?
Update: We gaan over 2 maanden samenwonen.
  maandag 31 maart 2008 @ 18:48:25 #62
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57742404
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:49 schreef Mars het volgende:

[..]

héhéhé das dan wel weer geestig
  maandag 31 maart 2008 @ 20:09:05 #63
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57744203
quote:
Eerste wat ik dacht .
There is no rehab for stupidity.
pi_57747339
Hoe ben je van twijfel, naar over 2 maanden samenwonen gekomen?

Hoe weet je zeker dat ze dan niet weer twijfelt? Dan komt er namelijk nog meer sleur bij kijken enzo.
Geluk zit van binnen, maar daar komt het niet vanzelf.
pi_57747347
quote:

[..]

Maar hoe is dat nou zo gekomen dan? er missen twee maanden! Wat is er gebeurd??
  maandag 31 maart 2008 @ 22:02:14 #66
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57747447
De chick voelt haar eierstokken rammelen, vindt TS toch best een lieve jongen en heeft eieren ( ) voor d'r geld gekozen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57747543
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De chick voelt haar eierstokken rammelen, vindt TS toch best een lieve jongen en heeft eieren ( ) voor d'r geld gekozen
Haha, dat zal het zijn! Of ze besefte dat ze blij moest zijn dat ze uberhaupt iemand kon krijgen

Nee denk dat ze een goed gesprek hebben gehad!
Geluk zit van binnen, maar daar komt het niet vanzelf.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:57:20 #68
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57748969
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef EggsTC het volgende:
Heerlijk altijd milagro's provorcerende ideeen vandaar, tvp.
Maar ze heeft wel gelijk. Ik herken het patroon.
pi_57751037
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
!
pi_57751267
waarom zo diep nadenken? uit is uit, vraag t aan mijn talloze vriendjes, 3 maanden verkering is niks, een verschil met deze tijd, wij gingen niet meteen met elkaar naar bed. gewoon uitgaan en kussen, nu moet iedere "verkering" onder de loep. op naar de volgende.......
De Puta Madre
pi_57751905
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef milagro het volgende:
Nu ja, zoals Marmar zegt, met 3 maanden begint het eigenlijk pas, ben je nog volop flieft, of je begint aan het houden van...... ja of niet dus, komt er na de verliefdheid niets, enkel ergenis en verveling en weinig zin in sex nog, althans, met jou dan, in dit geval de TS dus.

Normaal gesproken in al langer durende relaties heb je allemaal wel eens een isdithetnu gevoel, twijfels komen, en die uit je niet meteen naar de partner toe, beter bel je een vriendin op om eens lekker te klagen over vriendlief, hoe hij nooit eens iets snapt, en altijd jouw knuffels voor zininsex aanziet, en dat je hem alles moet vragen eerst, hij nooit wat uit zichzelf doet en ook nooit eens bloemen of zo meeneemt en je ook nooit eens zelf belt, uren kan zwijgen op de bank (als hij naar voetbal en de napraat kijkt ) en als jij dan vraagt of er wat is, hij zegt dat er niets is, en je weet toch zeker dat er wat is, want anders doet hij nooit zo (tenzij er voetbal is op tv) en als je dan nog eens ernaar vraagt, wordt ie geirriteerd en loopt ie weg en dit en dat en zucht en steun en zwelg .....maar ja toch hij is wel lief, hoor.......

en dan hang je met ietwat schuldig gevoel op, want eigenlijk valt het allemaal wel mee, en je mist hem eigenlijk nu al weer, ook al heeft hij een uur geleden nog gebeld.... oh shit, zie je nu, hij belt me wel, zomaar soms, wat heb ik toch lopen bitchen weer... effe checken, jaaaaaaaa, zie je wel, morgen moet ik ongesteld worden.

maar na drie maanden al je twijfels voor d'anders voeten gooien, is gewoon, mijns inziens dan, hè, voor de geërgerde lezer, het begin van het einde, dan wil je iets heel anders, namelijk weer eens een ander of je vrijheid terug, alleen durf je dat niet te zeggen en als je het wel durft dan gooi je er "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" ertegen aan, of een "ik zit nu in een periode dat ik echt tijd voor mezelf nodig heb en binnen een (deze) relatie lukt me dat niet" of vooruit, we gooien er wat hoop in nog "misschien dat we de draad later nog kunnen oppikken weer, wie zal het zeggen?".. nou, en dat was het dan wel.

ja, of je bent zo iemand vóór... en dan kan JIJ dadelijk kiezen, of je haar terug wil of niet.
Als in.. 'we houden de optie open om later over onze relatie te praten( terwijl ik ondertussen met andere lig te pompen)?'

O my mother fucking god! vrouwen zijn echt allemaal hetzelfde!

Netstorm begint zichzelf te krassen

[ Bericht 1% gewijzigd door Netstorm op 01-04-2008 01:04:07 ]
pi_57752087
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:14 schreef Killer_Mom het volgende:
waarom zo diep nadenken? uit is uit, vraag t aan mijn talloze vriendjes, 3 maanden verkering is niks, een verschil met deze tijd, wij gingen niet meteen met elkaar naar bed. gewoon uitgaan en kussen, nu moet iedere "verkering" onder de loep. op naar de volgende.......
na 6 maanden al samenwonen?
Ik zie de laatste tijd ook al wat tortelduifjes om me heen die na een half jaar al verloofd zijn..

En maar afvragen waarom de wereld zo kut is en hoe het komt dat je 20 keer in je leven gaat scheiden..
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Tjaa.. sommige vrouwen zitten kwa gedrag nog steeds in de puberteit.. zelfs na hun 25e..
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Kijk, wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens. En vergis je niet, ik schaar mijzelf ook onder de catagorie bielievers

Zijn we het uiteindelijk toch nog ergens over eens
Ik geloof ook dat het kan.. maar het wordt steeds moeilijker met wat ik om me heen zie
pi_57752171
4 jaar verkerig en ff nadenken, niets mis mee. al dat geneuk, en dat t alles moet kunnen. een klein beetje af kan geen kwaad.
De Puta Madre
pi_57752987
quote:

[..]

Goed plan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')