Dat zal wel in het script staan idd.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is veel te bang dat de show stopt als Brian flipt.En hij weet ook dat Brian in de finale moet.
Het is niet de eerste keer dat Brian zo verhaal gaat halen als hij heeft vernomen dat ze achter z'n rug om aan het lullen zijn. En ja, hij brengt het lekker bot en direct...maar zie het liever zo dan dat slappe politiek correcte gelul.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de FEBO er niet op bedacht was dat Brian para werd, vandaar die film. Het kwam ook out off the blue dat rare gedrag van Brian, de COSsers waren, net als Huub, ook verbaasd.
al der hele leven langquote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
sinds wanneer heet Palma Jose?
der artiestennaamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef JaapLiekefan het volgende:
waarom noemen ze haar dan palma?
Was het nu een condoom, of een verpakking?quote:10:49 - Sporen van een wilde nacht...
“Ik vind het heel bizar hoor”, zegt Jaap. “Ik leen jullie de Master Bedroom en ik vind gewoon een gebruikte condoom terug. Ik weiger het op te ruimen hoor”, bromt de Briellenaar. Direct wil iedereen het met eigen ogen zien en ze gaan op weg naar de Master Bedroom. “Dat moeten de f*ck bunnies maar opruimen”, grinnikt Brian. Claire volgt het stel gelijk om het snel op te ruimen. “Ah bah, gewoon met je blote handen”, klinkt het uit vele monden. Gelukkig trekt de nieuwe Miljonair zich er niets van aan. Als je bashacties overleeft, dan overleef je dit zeker!
De Febo noemd dat TV maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Katewalker het volgende:
Ach gossie..Dilana bewaakt het plekkie van zijn baas...waarom moet Hans ook persee die slaapkamer in lopen...ze kunnen boven toch ook praten...
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het nu een condoom, of een verpakking?
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:52 schreef Varen het volgende:
De verpakking van het condoom van Huub en Claire? lag in de masterbedroom op de grond. Jaap wijst de Palma, Brian en Luc erop dat het daar ligt. Hij en Brian maken er een TV moment van. Palma dacht de het condoom er lag, maar het was alleen de verpakking. Claire komt ook kijken, reageert er luchtig en met een glimlach op en ze de gooit de verpakking in het in de prullebak.
Zegt de man die houdt van Anale sexquote:Op maandag 28 januari 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Guttegut, er ligt een verpakking van een condoom in de MB. Brian ziet weer een aanleiding om Claire voor joker te zetten. Is natuurlijk ook wel heel erg vies, een verpakking.
Claire pakt het op en gooit het weg.
Brian: Ooooooh, ze pakt het zomaar op, gatverdamme.
De verpakking, maar je weet dat PoekieRoekie de spreekbuis is van Brian.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
Was het nu een condoom, of een verpakking?
IK HOOP HET.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:39 schreef petraa het volgende:
Brian moet tegen een Rus die kleiner is dan hem! De rus gaat nu een paar keer per week trainen. Hij probeert Brian's kop inelkaar te stompen.
Ik hou ook van bot en direct....heeft het meeste effect en dwingt respect af....alhoewel ik de stijl van Huub meer waardeer dan die van Brian...maar dat is persoonlijk..quote:Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat Brian zo verhaal gaat halen als hij heeft vernomen dat ze achter z'n rug om aan het lullen zijn. En ja, hij brengt het lekker bot en direct...maar zie het liever zo dan dat slappe politiek correcte gelul.
Ze hebben dus een perfecte tegenstander gekozen om Brian ook als kickbokskampioen neer te kunnen zetten. Valt me nog mee dat zijn tegenstander niet een arm mist.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:42 schreef petraa het volgende:
De jongen is 24 jaar en werkt gewoon, kan niet zo vaak trainen als hij wilt. Slechte conditie is slechte conditie.
Hij traint een jaar maar afentoe. Hij heeft gezworen nog nooit een wedstrijd gedaan te hebben. Die organisator die vriend van me is een van zijn beste vrienden.
Aldus Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |